Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Pią 21:28, 17 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
adrianbig napisał: | jeeeeeeeeeee, mam nową gume na tyle conti attack. Brałem 190/55/17 bo mnie nagliło a nie mieli 180tek. Moja stara opona juz sie rozbierała:p
Teraz wiem co znaczy przyczepność i stabilna jazda, którą kontroluję. Jest świetnie. |
i jak sie jezdzi na 190 ? Fajnie ? Bo podobno w zakrety wchodzi sie troche gorzej...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adrianbig
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rydułtowy (koło Rybnika) Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:31, 17 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak inne firmy ale te conti sie same składają, ja jeszcze tak łatwo motoru nie składałem, czuje sie na nich pewniej i bezpieczniej. Na jednej drodze mi uślizgiwały opony a na tych to sie chciał podnoscic a guma przyklejona. Do zamkniecia opony zabrakło mi 1 cm. jest bardzo zwrotny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:21, 18 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
adrianbig napisał: | nie wiem jak inne firmy ale te conti sie same składają, ja jeszcze tak łatwo motoru nie składałem, czuje sie na nich pewniej i bezpieczniej. Na jednej drodze mi uślizgiwały opony a na tych to sie chciał podnoscic a guma przyklejona. Do zamkniecia opony zabrakło mi 1 cm. jest bardzo zwrotny |
bo sa nowe i okragle...
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrianbig
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rydułtowy (koło Rybnika) Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:41, 18 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
zgadza się,a le odpowiedź czy 190 się przekąłda na jazde? Sądzę, że dla amatora to nie ma znaczenia. Jeśli jest inaczej to mnie poprawcie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:44, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy Ciebie przekonam,ale pewien kolega dał się namówić na 190-tkę i nie pojeździł długo ponieważ wyłożył się na zakręcie.......,pytanie:
czy gdybyś zdeformował piłkę do nogi w takiego placka jak np.piłka do rugby,to turlała by się prosto na każdą stronę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:13, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja miałem założoną 190 i jeździło mi się gorzej pod każdym względem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
adrianbig
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rydułtowy (koło Rybnika) Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:46, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
pewnie gdyby było 180tka to bym wzioł 180tke. Opona to nie zakup na cały czas tylko na jakies 8000km zatem wszystkiego spróbuję. Co do wyłożenia na zakręcie to powiem że dziś na rondzie tak się złożyłem jak nigdy dotąd i czułem przyczepność. Ci co mi opone zakładali stwierdzili że na tą felgę spokojnie moze 190 byc. Myślę że ilu ludzi tyle bedzie opini. Ja nie chwale tu 190tki, poprostu miałem taką okazję i nie jest źle. Cieżko mi zrozumieć przykład tej piłki do rugby :p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adam
Świeżak
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:35, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Przeczytałem na jakimś formu, że gościu po zakupie potraktował nowe opony papierem ściernym żeby zetrzeć warstwę ochronną coby nie jeździło się jak po rozbitym jaju. Ma ktoś z was jakieś doświadczenia w tym zakresie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:05, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
No na nowej oponie masz cieniutka wartswe sylikonu czy co to jest. Warto opone przetrzec papierem sciernym zeby to zetrzec aczkolwiek jesli nie masz zamiaru odrazu slizgac kolanami po ziemi to nie ma sie co spinac. Ja tak robie, ale dlatego ze mam taki kaprys. Napewno cos tam to daje, ale czy duzo to trudno stwierdzic
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 23:53, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
i to jest dowod na to, ze teorie z forow nie trzymaja sie kupy. Opona musi przede wszystkim zlapac kontaktu z osrodkiem, po ktorym jezdzisz. Jakiej grubosci papierem bedziesz trzec? 80 czy 800?
|
|
Powrót do góry |
|
|
MAT
Stary wyga
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:34, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja swoje przetarłem papierem 46 do drewna (akurat taki miałem).
Tam gdzie zakładałem komplet ( p.Szostak ) jest to zwykła czynność w ramach usługi. Czy warto czy nie, niech każdy sam zdecyduje. Ja wolę przetrzeć i od razu cieszyć się 100% jazdą.
Inaczej można skończyć jak w znanym filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=Q9zNUPDmnz4
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:05, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
...i nagle wszyscy mają opony pozamykane papierem ściernym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
MAT
Stary wyga
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:14, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Nie uzyska się tego samego efektu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:05, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | ...i nagle wszyscy mają opony pozamykane papierem ściernym. |
Akurat żeby zamknąc opone papierem ściernym to musisz sie ostro napilować, a to sie przeciera lekko. Poza tym opone sie zamyka dla własnej satysfakcji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
action
Bywalec
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białe Błota Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:56, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
jeśli jesteśmy już przy zamykaniu opon to komu udało się zamknąć przednią oponkę?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|