Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:02, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Oczywiscie, ze sportowa opona nie nagrzewa sie szybciej. Nagrzewa sie wolniej i szybciej stygnie, a przy tym po wystygnieciu mocno nagrzanego bieżnika robi na niej "szklanka", na ktorej jest bardzo slisko gdy guma jest zimna.
Do Zeta w ogole nie ma sensu kupno niczego innego niz dobre opony sportowo-turystyczne poniewaz to jest ciezki motocykl, charakterystyka przekazywania mocy jest spokojna a sama moc jest niewielka. Na sportowej oponie szybko zrobi sie placek na srodku a jej potencjalu nie da rady w zaden sposob wykorzystac.
Ja latam na dunlopach roadsmart (ktore zreszta moge polecic baaaardzo) i jadac na jedynce po torach gokartowych na rozgrzanej gumie ani razu jeszcze nie mialem problemow z przyczepnoscia. Nawet wiecej - na sinterowych klockach, nowym plynie i stalowym oplocie nie jestem w stanie zblokowac przedniego kola na rozgrzanej oponie.
Chetni moga montowac sobie i diablo corsa tylko po co?
O wykorzystaniu opon torowych, tym bardziej uzywanych po treningach na ulicy to nawet sie nie wypowiadam, bo to trzeba nie miec elementarnej wiedzy zeby cos takiego zalozyc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dtox
Zaglądacz
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:29, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
i tyle w temacie, dzieki locdog
Ostatnio zmieniony przez dtox dnia Wto 18:23, 21 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:06, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dowody:
przód
[link widoczny dla zalogowanych]
tył
[link widoczny dla zalogowanych]
powodzenia na drodze!
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:15, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie a gdzie kupujecie opony?? Chodzi mi o nowe?? Macie jakies sklepy internetowe, w ktorych mozna taniej kupic?
np ten ktos sprawdził ??
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez jabloniec dnia Pon 13:33, 11 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:42, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja ostatnio bralem z allegro, wczesniej od kumpla i raz z niemiec. Wedlug mnie nie ma sensu wydziwiac tylko poszukac dobrej ceny i rocznika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:36, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja tam biorę z jednego źródła:
[link widoczny dla zalogowanych]
a podawane ceny to pojęcie względne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:42, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja kupowałem tu [link widoczny dla zalogowanych] transport gratis i świerzynka z tego roku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:24, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
dtox zgadzam się z Twoją opinią co do michelinów power 2CT. Zrobiłem na nich już ok. 7500 km. Wnioski: plusy opona świetna na mokrym i w deszczu, przyzwoita żywotność, stabilna przy dużych prędkościach. Minusy dramatycznie słaba przyczepność w głębszych złożeniach, duża skłonność do uślizgów tylnego i bardzo duża przedniego koła, kiepska stabilność w ciasnych łukach, opona potrafi pływać. Generalnie nie kupię już więcej tych opon i zastanawiam się teraz nad pilot road 2CT skoro piszesz, że dobre są bo czeka mnie niedługo wymiana. Jak co będzie na Ciebie
|
|
Powrót do góry |
|
|
dtox
Zaglądacz
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:12, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Eee... To kup RoadSmarty, bedzie na kogo innego huehue
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:20, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam micheliny pilot road 2 2CT tylną już miałem jak kupiłem moto a teraz zmieniłem sobie przód i są świetne , dobrze trzymają , jeśli chodzi o przód to w porównaniu do seryjnych to o wiele lepsza , czuję się bardzo pewnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:51, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Madras napisał: | Ja mam micheliny pilot road 2 2CT tylną już miałem jak kupiłem moto a teraz zmieniłem sobie przód i są świetne , dobrze trzymają , jeśli chodzi o przód to w porównaniu do seryjnych to o wiele lepsza , czuję się bardzo pewnie |
mam do was jeszcze pytanie, bo w żadnym sklepie internetowym nie ma opon Pilot Road2 CT, sa same PilotRoad2, wyczytalem ze CT to oznaczenie które nie zawiera się w nazwie handlowej?
Ostatnio zmieniony przez jabloniec dnia Wto 11:53, 12 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:21, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dokładnie kupujesz pilot road 2 lub 3 i obie są 2CT czyli składają się z dwóch mieszanek ( na środku twarda ,guma a po bokach miększa , Nie wiem czy piloty jedynki też są 2 CT. Na oponach jest oznaczenie że są 2CT.
Ostatnio zmieniony przez Madras dnia Wto 12:23, 12 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:15, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Muszę nieco sprostować. Wróciłem właśnie z ostrego winklowania. I okazało się, że Piloty Power 2CT już nie pływają a w głębokich złożeniach trzymają nieźle choć w dalszym ciągu feedback uważam za słaby i nie dają mi tej pewności jakiej oczekuje. Powód: taki że mnie ścigant, że ciśnienie w oponach sprawdzam raz do roku... Efekt? Przód 1,1 atm! Tył 1,9! Masakra! Teraz sprawdzam ciśnienie co kilka dni.
|
|
Powrót do góry |
|
|
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:33, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ciśnienie to podstawa, tak samo jak regulacja zawieszenia pod ridera... Stwierdziłem to po tym jak zrobiło się ciepło bo tył moto pływało jakbym jeżdził Citroenem z hydro-pneumatycznym zawieszeniem... A wracając do tematu opon: to z przodu mam Sportmax Qualifier a z tyłu Metzelera Sportec M1 i sobie chwalę... Aczkolwiek z racji częstego palenia kapcia tył za niedługo będzie szedł w odstawkę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:27, 13 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Zjeździłem dwa komplety Metzelerów sportec M1. Opony rewelacyjne! Kładziesz się na nich i ciągle chcesz więcej bo tak trzymają w zakręcie! Jedyna wada to przebiegi koło 7 tyś. i wymiana. Ostro mnie nosiło żeby je teraz założyć ale jednak zainwestuje w coś trwalszego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|