Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bmxre
Świeżak
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleczew Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:34, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
swieże gumy, ja teraz zamontowałem pilot powery nówki zrobiłem 300 km wydają się fajne opona się jeszcze nie dogrzewa a zakręty już się dobrze zbiera choć wydaje mi się że szybko zginie gdyż jest miękka guma
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
galki210
Zaglądacz
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbki/Wawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:46, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
bmxre napisał: | Pilot ale pilot power, sport road 2, road 3 czy road 4 itp ? |
Sorki ..
Pilot power
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:51, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dunlopy Sportmaxy oryginalne poszły mega szybko - jakieś 6000 Pilot Powery 2 jeśli chodzi o jakośc dla mnie bomba, zjeździłem jeden komplet, trzymają dobrze zarówno na mokrej drodze jak i na torze przebieg ok 10000. Kolejne były Pilot Powery3 trzymaja równie dobrze a moze nawet trochę lepiej jak 2 co do przebiegu to juz się wypowie nowy właściciel maszyny
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Android
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:16, 22 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja użytkuję Pilot Powery 3 i gumy na suchym trzymają jak głupie co do trwałości i jazdy w deszczu wypowiem się w przyszłości
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:32, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem kilka km na Pirelli Angel ST i muszę powiedzieć, że po poprzednich gumach jakie miałem (Pirelli Diablo Supercorsa) robią średnie wrażenie. Diablo rozgrzewały się szybciej i trzymały znacznie lepiej. Na Angelach moto łapie uślizgi częściej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:56, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
BoBaN napisał: | Na Angelach moto łapie uślizgi częściej. |
a to przypadkiem nie zaleta:P?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:02, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Zależy jak leży. O ile uślizg tylnej osi przy dodawaniu gazu jest przyjemny, tak uślizg przodu przy hamowaniu już mniej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:19, 26 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
BoBaN napisał: | Zależy jak leży. O ile uślizg tylnej osi przy dodawaniu gazu jest przyjemny, tak uślizg przodu przy hamowaniu już mniej.  |
wniosek? trzeba zmienic przod:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Robertold
Znajomy
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gubin Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:41, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Czy jeździł ktoś może na bridgestonach bt016 pro? Waham się miedzy nimi a Pirelli Corsa III, nie ukrywam, że żywotność gumy ma dla mnie spore znaczenie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
flamaster
Znajomy
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:04, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Robertold napisał: | Czy jeździł ktoś może na bridgestonach bt016 pro? Waham się miedzy nimi a Pirelli Corsa III, nie ukrywam, że żywotność gumy ma dla mnie spore znaczenie |
Nie miałem do czynienia z tymi o które pytasz, ale mogę śmiało polecić Dunlop Roadsmarty, miałem je w SV650 (zeta kupiłem z dobrymi laczkami więc jeszcze nie zmieniałem) Opinia? laczki nie do wywalenia, super sie nagrzewają, w deszczu super trzymają i latałem na nich 2 lata (z 4-6tyś km) i jak sprzedawałem moto były w bardzo dobrym stanie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:49, 27 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ostatnio rozmawiałem z kumplem, który poprzedni sezon jeździł na BT016 Pro litrowym Gixem. Wytrzymały mu 7k km z czego połowę przejechała jego baba, a jeździ raczej spokojnie. Generalnie narzekał na jazdę po mokrym. Teraz założył S20 Evo i po 300 km twierdzi, że są lepsze, a przede wszystkim dają dobry feedback. Sam takie zamówiłem, więc za jakiś czas będę mógł coś napisać
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Perła
Stary wyga
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:24, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Latał ktoś na Pirelli Diablo Rosso II ? Ciekawi mnie ich trwałośc przy spokojnej szosowej jezdzie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:25, 06 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie zauważyłem dziwną rzecz. Po zmianie opon podczas powolnej jazdy (nie więcej jak 30km/h) kiedy puszczę kierownicę to motocykl zaczyna bujać na boki, raz w lewo raz w prawo. Podczas szybszej jazdy nic takiego się nie dzieje, nie ma żadnych drgań. Rozpędziłem moto do ponad 200km/h i wszystko ok. Nie ma żadnych wibracji itp. niespodzianek. Tylko podczas powolnej jazdy trudno utrzymać go tak aby jechał prosto kiedy puszczę kierę. Kiedy trzymam kierownicę nie czuję że motocyklem buja jadąc powoli (dzieje się to tylko kiedy ją puszczę).
PS. Dodam, że wraz ze zmianą opon ustawiłem z przodu zawieszenie na nastaw fabryczny i motocykl stał się dużo twardszy (szczególnie na dołkach to czuć), ale stabilniejszy na zakrętach.
Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Nie 11:47, 06 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:58, 22 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Przymierzam sie do kupna opon - kompletu. Bo te oryginalne zaczynaja juz znikac przy przebiegu 14tys. Budżet to 1000zł. - wiadomo bedzie mniej to zostanie na paliwo
Poprzednio ( w 636 ) jezdzilem na power'ach 2CT i guma swietna tylko zastanawiam sie czy tu do turystyka mi potrzebna taka opona?? Czasami na tor wjade, ale bardziej uzytkuje jednak szosy.
Co byscie doradzili ? Z góry dzięki za wszystkie opinie i sugestie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kacyk
Zaglądacz
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:27, 22 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Spokojnie możesz celować w pilot roady 2,3 lub 4, wiem że na michelinie były ostatnio jakieś promocje że oddawali część kasy przy zakupie kompletu gum i nawet 4ki dało się złapać poniżej 1k. Ja osobiście mam pilot roady 2 i bardzo je sobie chwalę, są bardzo pewne na mokrym i suchym
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|