Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:01, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Z wymienionych mogę porownać pp2 i q2. Dunlop szybciej sie rozgrzewa, zachowuje się bardziej stabilnie i daje lepszy feedback, zużycie w moim przypadku podobne dla obu opon, ok 6kkm
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:21, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Zazwyczaj jest tak,że pytamy o opinię innych,co do właściwości i zachowania ogumienia,ale należy pamiętać,iż każdy jeździ inaczej,a co za tym idzie - trochę inaczej będzie zachowywać się guma oraz jej długo bądź krótkowieczność.
Już w samym temacie,czytając go od początku,natkniesz się na sprzeczne lub też nawet kontrowersyjne opinie na temat tych samych opon,więc każdorazowo należy wziąć to pod uwagę.
Osobiście poleciłbym Tobie do małego Zeta - Dunlop'a RoadSmart'a.Mam same dobre wspomnienia z użytkowania i choć jeżdżę dość agresywnie,to gumy dawały radę,nie było problemu z zejściem na kolano,bądź z tzw. pozamykaniem ich;na mokrym bdb trzymały,a na suchym dość szybko rozgrzewały się;dodatkowo wielki plus za przebieg (12tyś.km i 2/3 zużycia tyłu).
Reasumując - kupisz co zechcesz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
zetabodzio
Świeżak
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kamieniec Zabkowicki
|
Wysłany: Wto 15:28, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | Zazwyczaj jest tak,że pytamy o opinię innych,co do właściwości i zachowania ogumienia,ale należy pamiętać,iż każdy jeździ inaczej,a co za tym idzie - trochę inaczej będzie zachowywać się guma oraz jej długo bądź krótkowieczność.
Już w samym temacie,czytając go od początku,natkniesz się na sprzeczne lub też nawet kontrowersyjne opinie na temat tych samych opon,więc każdorazowo należy wziąć to pod uwagę.
Osobiście poleciłbym Tobie do małego Zeta - Dunlop'a RoadSmart'a.Mam same dobre wspomnienia z użytkowania i choć jeżdżę dość agresywnie,to gumy dawały radę,nie było problemu z zejściem na kolano,bądź z tzw. pozamykaniem ich;na mokrym bdb trzymały,a na suchym dość szybko rozgrzewały się;dodatkowo wielki plus za przebieg (12tyś.km i 2/3 zużycia tyłu).
Reasumując - kupisz co zechcesz. |
bardzo extra odpowiedź , dokładnie , chodzi właśnie o schodzenie bez wiesz stresu że uślizgnie sie oponka, ceny opon nie są małe dlatego zbieram opinie i właśnie tu gdzie są użytkownicy Zetów, popatrzę na w/w oponkę, na moto-opinie w sumie każdą z w/w opon chwalą ale jest to mało obiektywne ponieważ mało kto testował wszystkie te a poza tym każdy chwali swoje, ja jestem otwarty na każdą propozycje . Z8 kupiłem bo wygrały testy motorrad ale czy jest aż tak mega nie wiem , w deszczu dawała rade ale nie pozamykałem jej (strach) a nie boję sie zejść nisko . Pozdrowionka i dzieki. Duzo osób poleca pp3 ale u nas jakiś kult michałów jest, a druga połowa ziomali pirelli
Ostatnio zmieniony przez zetabodzio dnia Wto 16:06, 03 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:14, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
żeby Ci jeszcze namieszać polecam Bridgestony
|
|
Powrót do góry |
|
|
zetabodzio
Świeżak
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kamieniec Zabkowicki
|
Wysłany: Śro 9:05, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
RasAlGhul napisał: | żeby Ci jeszcze namieszać polecam Bridgestony |
masakra, u mnie większosć ziomaliu lata na michelinach i pirelli , z grona znajomych z innej częsci Polski prawie wszyscy dunlop q2 lub roadsmarty, nie brakuje ludzi na d212, to fakt,że każdy inaczej jeździ i inne ma doswiadczenie, na dunlopach nigdy nie jeżdziłem na pirelli kumpla jeżdziłem i swoim na diablo strada(porażka strady, tylko turystyka dobre bo przebiegi), michelin pilot power 2ct u kuzyna ale stare były ale dawały rade, wszystkie opony ten sam próg cenowy, kazdy producent chwali swoje itp dunlop ma sadze w oponach co lepiej trzyma na mokrym, michelin 2ct+ , pirelli od środka jakies ulepszenia . Najlepiej byłoby załozyć każdą z w/w i po tydzień polatać ale to niemozliwe Pozdrawiam i myśle dalej
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:14, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
to i ja cos napisze, nawinalem troche km w tamtym sezonie na pilot power (1) opona zacna i trzymala dobrze, jednak jak mialem juz przejechane sporo km na niej to zaczynała mi puszczać... miałem uślizgi gdy chciałem wrzucić na koło itp. założylem pod koniec sezonu okazyjnego metzelera z6 roadtec (opona twarda i typowo turystyk jak dla mnie) nie jest 2CT, a mimo wsyzstko domknieta do konca, na koło nie czuje żadnych uślizgów no i myślę że i ten cały sezon mi oblata tak więc kwestia dostosowania techniki do moto i opony ja już swoje poznałem i wiem kiedy mogę poświrować a keidy trzeba zloozować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:25, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No to i ja dołożę tak wygląda opona Bridgestone BATTLAX BT016 po 9 tys.
W tej chwili jeżdżę na Bridgestone BATTLAX S 20 i mam na liczniku 17 tys.
Mogę jedynie powiedzieć , że te drugie jak dla mnie są "BARDZO DOBRE" Odczucia są następujące :
-brak uślizgów przy złożeniu;
-opona trzyma na mokrym jak żadna inna;
-ma parametry zbliżone do opony sportowej;
Wady(niestety też ma):
-przy intensywnej jeździe ( pałowanie , tor, hawowanie i przyspieszanie) wytrzymałość to tylko 6 tys. km ;
-CENA !!! CENA!!! CENA!!!
Pozdrawiam pitrak
|
|
Powrót do góry |
|
|
zetabodzio
Świeżak
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kamieniec Zabkowicki
|
Wysłany: Śro 9:40, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
michalkowal napisał: | to i ja cos napisze, nawinalem troche km w tamtym sezonie na pilot power (1) opona zacna i trzymala dobrze, jednak jak mialem juz przejechane sporo km na niej to zaczynała mi puszczać... miałem uślizgi gdy chciałem wrzucić na koło itp. założylem pod koniec sezonu okazyjnego metzelera z6 roadtec (opona twarda i typowo turystyk jak dla mnie) nie jest 2CT, a mimo wsyzstko domknieta do konca, na koło nie czuje żadnych uślizgów no i myślę że i ten cały sezon mi oblata tak więc kwestia dostosowania techniki do moto i opony ja już swoje poznałem i wiem kiedy mogę poświrować a keidy trzeba zloozować. |
masz racje co do psychiki podejścia do jazdy, ja latam na roadtec z8 M/O i nie narzekam w sumie ale nie zamknełem jej jeszcze coś mnie blokuje, no i po jednym paleniu trochę jej wciągło. co do bridgestona jestem w szoku kurde po tylu kkm jeszcze tyle gumy szok
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:52, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jak widać na załączonym pierwszym zdjęciu opona nie została zamknięta Mam niestety blokadę psychiczną i w dodatku próbowałem na torze w Lublinie zamknąć S20 ale nóżkami tarłem po asfalcie a opona i tak jest jeszcze nie zamknięta Nie mam obecnego zdjęcia tej S20 ale wygląda tak samo jak ta na pierwszym zdjęciu
|
|
Powrót do góry |
|
|
zetabodzio
Świeżak
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kamieniec Zabkowicki
|
Wysłany: Śro 12:24, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
pitrak napisał: | Jak widać na załączonym pierwszym zdjęciu opona nie została zamknięta Mam niestety blokadę psychiczną i w dodatku próbowałem na torze w Lublinie zamknąć S20 ale nóżkami tarłem po asfalcie a opona i tak jest jeszcze nie zamknięta Nie mam obecnego zdjęcia tej S20 ale wygląda tak samo jak ta na pierwszym zdjęciu |
nasze asfalty, piach, pofarmerowe placki itp blokują czache przed zamykaniem oponek, ja też tylko po naszych pięknych asfaltach latam , a że to nie tor nie wygłupiam się z kolanem itp (na torze nie byłem daleko wszędzie ) ale pojade kiedyś. Próbowałem kilka razy i uslizgi łapałem stąd szukam coś oponki która ktoś bez problemu zamyka na naszych asfaltach stąd temat takowy Lewa
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:29, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Heh znajdz najpierw czyste i rowne winkle do technicznej jazdy u nas...prosze Cie niewiele jest takich, a druga sprawa to nawet nie o tyle psychika nie pozwala zejsc na kolano a strach przed wywroceniem sprzetu i wjechanie nim w inny pojazd / osobe...na torze jak sie wywrocisz to sie nauczysz ;p a krzywda dla Ciebie jak i moto wydaje mi sie duzo mniejsza wtedy. A jezeli chodzi o nawiazanie tematu.jezdzilem przez jakis czas sportem znajomego mial opony pilot road3 nowki. Smigalem nim po torze i na asfalcie...mimo ze nie znalem sprzetu a moment obrotowy mnie przerazil w pierwszej fazie (honda cb1000r) to po krotkeij chwili moto jakby mial przyklejone do nog...idealnie wyprofilowane to raz a dwa ze opony robily ROBOTE I MIAZGE...w kazdych warunkach. Przyszly moj komplet opon to beda wlasnie pr3 albo 4
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyn
Świeżak
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl. Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:38, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Na siłę nie ma co zamykać opon bo to nie jest dobre rozwiązanie, będziesz się stresował próbując i wtedy o nieszczęście bardzo łatwo recepta to jeździć dużo żeby wrabiać sobie pozytywne nawyki, zaleź miejsce z fajnymi winklami i tam sobie na luzaku pomykać w tą i z powrotem powoli zwiększając prędkość i pogłębiać pochylenie i po pewnym czasie zobaczysz że opony się same zamknęły bez większego problemu do tego oczywiście dobre opony - polecam Brigestone S20 świetna opona tylko schodzi bardzo szybko, lub Michelin Pilot Power 3 nie testowałem ale mam bardzo dobre opinie. Ja mam Dunlopy SportSmart 2 i też spokojnie ją mogę polecić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:19, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Obecnie upalam Pilot road 4 i powiem że jestem pozytywnie zaskoczony , bardzo ładnie trzyma , jest bardzo stabilna w złożeniach , nie czuć nerwowości jak np. w roadach 2 (nawet w głębokim złożeniu na torze ) na mokrym jest miazga trzyma super, przy przebiegu ponad 8 tys. jeszcze pewnie spokojnie z drugie tyle będzie można nawinąć . Jedyny minus to ma taki profil że wydaje się wąska .Wygrała w teście w 2014 r na oponę sportowa turystyczną razem z angelami GT którę będą u mnie następne .
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:26, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
pitrak napisał: |
Mogę jedynie powiedzieć , że te drugie jak dla mnie są "BARDZO DOBRE" Odczucia są następujące :
-brak uślizgów przy złożeniu;
-opona trzyma na mokrym jak żadna inna;
-ma parametry zbliżone do opony sportowej;
Wady(niestety też ma):
-przy intensywnej jeździe ( pałowanie , tor, hawowanie i przyspieszanie) wytrzymałość to tylko 6 tys. km ;
-CENA !!! CENA!!! CENA!!!
Pozdrawiam pitrak |
6 tys ja daje rade przy szosowej jeździe, metzeler mez3 3900 do drutow
s20 poki ci mi sie przyzwoicie spisuje i za 1050 idzie jeszcze komplet wyrwac
Ostatnio zmieniony przez RasAlGhul dnia Śro 21:27, 04 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zetabodzio
Świeżak
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kamieniec Zabkowicki
|
Wysłany: Czw 13:36, 05 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Bazyn napisał: | Na siłę nie ma co zamykać opon bo to nie jest dobre rozwiązanie, będziesz się stresował próbując i wtedy o nieszczęście bardzo łatwo recepta to jeździć dużo żeby wrabiać sobie pozytywne nawyki, zaleź miejsce z fajnymi winklami i tam sobie na luzaku pomykać w tą i z powrotem powoli zwiększając prędkość i pogłębiać pochylenie i po pewnym czasie zobaczysz że opony się same zamknęły bez większego problemu do tego oczywiście dobre opony - polecam Brigestone S20 świetna opona tylko schodzi bardzo szybko, lub Michelin Pilot Power 3 nie testowałem ale mam bardzo dobre opinie. Ja mam Dunlopy SportSmart 2 i też spokojnie ją mogę polecić |
rozsądnie napisane , Lewa ziomus , kurcze u mnie z takimwinklem bedzie ciężko dwie drogi krajowe mam obok ale coś pokombinuje i bedę ćwiczył, tzn kiedyś latałem na gumie szlifowałem kolana na z9r i cbr f4 a teraz jakoś szkoda mi moto w sumie nie mnie starzeje się, moze nie chodzi mi o zamykanie opon (choć to czadzik) ale bezpiecznie pokonywać winkle , nieraz sie zaciśnie zakręt i nie chciałbym się zdziwić
|
|
Powrót do góry |
|
|
|