Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:41, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Madras ty wiesz że ja zaraz po tobie będę wymieniał
oczekuję wiarygodnego opisu
z pp4 jestem mega zadowolony
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zetabodzio
Świeżak
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kamieniec Zabkowicki
|
Wysłany: Pią 9:51, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Na aniołach miałem okazje sie przejechać i na ST i na GT , GT dobre do ciężkich maszyn załadowanych, są twardsze przez co mają starczyć na dłużej, St bardziej sie nadaje jak do zetorków . na GT latałem r6 ale kapeć nowy nie testowałem co mozna a na ST bandziorem 1200 i trzymała jak trzeba
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:36, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Spoko Piotrek jak tylko będę wymieniał i przetestuję dam znać co i jak :)narazie jeszcze pr4 na trochę kilosów starczą w niedzielę ma być przyjemnie to mam nadzieję nawinąć kilkaset
|
|
Powrót do góry |
|
|
k4lina
Z-zlot friend
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:50, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
To się oczytałem i mam mętlik, nie wiem co wybrać na kolejny komplet. Teraz dojeżdżam 2 tył S20 , fakt jestem mega zadowolony na suchym ( na mokro wolę przeczekać gdzieś pod daszkiem bo jak jadę to miota nim jak szatan Very Happy ) Poza tym gumy na 1000 schodzą sobie w oka mgnieniu, 5500 - 6000 i dziękuję za współpracę . Pitrak nie wiem jak Ty możesz mieć na nich 17k ??/ Twój sprzęt chyba większość kilometrów lewituje, przy mojej jeździe już bym miał gołe felgi Shocked .
Także czytam i czytam i moimi kandydatami są :
Roadsmarty 2
piloty powery 4 lub pilot road 3
Bridże T30
co wyjdzie ??? zobaczymy
Rolling Eyes
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:06, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
KALINA69 nie na nich 17 tys. tylko teraz mam 17 tys. Sory , że napisałem tak niewyraźnie ale zdjęcia podpisałem ile na BT 016 ( 9tys.) i że mam najechane na liczniku już 17 tys. i jeszcze na S20-tkach a założyłem je jak miałem 9 tys. czyli zrobiłem na nich (ogólnie rzecz ujmując ) 8 tys. i czas wymieniać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:20, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
KALINA69 jak chcesz żeby na dłużej wystarczyły to bierz PR4 bo 3 przy szybszych winklach były nerwowe , w 4 usunięto ten problem . 4 dosyć miękka dobrze trzyma a na deszczu cud miód
|
|
Powrót do góry |
|
|
zetabodzio
Świeżak
Dołączył: 05 Sie 2013
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kamieniec Zabkowicki
|
Wysłany: Pon 22:50, 09 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
pp4 ?? są już ? ja najbardziej ku pp3 szkoda tylko ,ze wygladają wąsko ale wiem wiem nie wygląd ważny. Dunlop smartroad i q2 poleca też duzo osób , ale jak pytam czy testowali inne to nie i tyle z porównania , u mnie jak ktoś dociera pirelki to tylko na tym jak michały to tylko i zero porównania kurcze
|
|
Powrót do góry |
|
|
AutorNieznany
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyrzec Podlaski Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:17, 11 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Zastanawiam się nad kupnem Michelin Pilot Road 4.
Obecnie mam Dunlop Qualifer, wrażenia? znikła szybko, po 5 tys, bez jakiegoś palenia laczka, przód też już jako taki ledwo ciepły.
Moje pytanie. Ma ktoś z was te Pilot Road 4? Lepiej od razu wymienić komplet? czy poczekać aż się przednia skończy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:19, 12 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
No np. ja wymieniam teraz przód na PP 4
Dunlop sport max wystarczył na 12 tyś.
różnie to jest jedni wymieniają komplet a inni tak jak ja najpierw tył potem przód
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ngu
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:53, 12 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
PP4 czy PR4?
W ogóle wyszły Pilot Powery 4?
Ja obecnie mam PP3 i powiem, że dosyć uniwersalna guma. Ładnie trzyma, szybko się grzeje, robi robotę. W porównaniu do Dunlop Sportsmarta która była tylko dwubiegunowa. Albo się cały czas napier... i była wyśmienita, albo trzeba było się pilnować bo nie trzymała jak była zimna.
Teraz jak mi się skończy tył to nie wiem czy nie spróbować PR4 bo wydaje mi się to bez sensu aby pchać się w PP3 przy umiarkowanej jeździe. Poza tym trzeba poszerzać horyznoty i doświadczenie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:28, 12 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Piotrek się pomylił , miał na myśli Pilot Road 4
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwydym
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno WLKP Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:29, 12 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Też mam dylemat jakie opony wybrać ..
Kiedyś latałem na Bridgestone 016 PRO ( starczyły na 7 sty. ), później na Michelin PR2 i zdecydowanie lepiej i bezpieczniej czułem się na 016 PRO.
PR2 przy ostrym odkręcaniu manetki miały uślizgi, w zakrętach też kilka razy przednie koło mi uciekło .
Zastanawiam się nad Dunlopami Sportmax Q2, polecił mi je kumpel, który lata na SV 1000S i stwierdził, że innych gum już nie założy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:49, 12 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Madras napisał: | Piotrek się pomylił , miał na myśli Pilot Road 4 |
Dokładnie tak jak kolega Madras napisał
i czekam na jego opinię co do następnych oponek co do pilot road 4 jego opinia zaważyła na moim zakupie i jestem mega zadowolony
Każdy kupuje opony do swojego stylu jazdy - ja potrzebowałem na długie szybkie przeloty po 200/300/500km
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:30, 30 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Dobra odświeżam temacik opon i mam wrażenie , że w odpowiednim dziale
Zacznę od tego , że po przejechaniu 9 tys. na oponkach BRIDGESTONE BATTLAX BT-16 PRO bo takie miałem założone oryginalnie wyglądały tak
i wówczas przyszedł czas na BRIDGESTONE BATTLAX S20
pośmigałem na nich i jestem MEGA zadowolony !!!!!!!!!! O tych oponkach mam do powiedzenia same superlatywy Oponka na mokrym nie dostawała żadnych uślizgów i była całkowicie "kontrolowalna" a także na suchej nawierzchni kleiła się niczym opona sportowa Muszę zaznaczyć , że nie paliłem gumy , nie śmigałem na kole ale za to byłem raz w Lublinie na Torze i motocykl w roku 2014 był mocno obciążany , jeżeli chodzi o przewóz bagażu na swoim "grzbiecie" Niestety jedyną ich wadą jest przebieg W tej chwili mam na liczniku blisko 18tys. i oponka wygląda tak
Przyszedł czas na następny test ale tym razem na "felgę" idzie stajnia PIRELLI Angel GT
mam nadzieję , że obiecane "kilka kilometrów więcej" przez firmę PIRELLI będzie osiągnięte
Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Pon 15:23, 30 Mar 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:49, 31 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ciekaw jestem Pitrak Twoich spostrzezen na temat tych opon. Ja jestem z nich mega zadowolony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|