Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:23, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy wejdzie do z1000 ale w RSV1000R wyżarło mi dziurę w carbonowym błotniku, niby mam wyje*ane, ale troche szkoda, więc upewnij się zanim zmienisz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
shadow
Zaglądacz
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:01, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
zoltaibiza napisał: | Obiecane fotki Pirelli Angel GT po 10tys. kmów
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
bieżnik głębszy niż w moich nowych Metzelerach następnym razem obejrzę kapcie na własne oczy zanim zamówię przez neta...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeeS
Świeżak
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:11, 06 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie ja szukam kapcia na przód, na tyle leży Michelin Pilot Power i nie wiem czy na przód dokładać taką samą, czy którąś z tych? Pomóżcie wybrać najlepszą:
DUNLOP – ROUDSMART
DUNLOP – ROUDSMART2
DUNLOP - Sportmax QUALIFIER II
SPORT TOURING RADIAL METZELER
RacingRoad DUNLOP GPRACER D211 S
RacingRoad DUNLOP GPRACER D211 M
SUPERSPORT PIRELLI DIABLO
Metzeler TL Sportec M3
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:14, 06 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
TeeS napisał: | Panowie ja szukam kapcia na przód, na tyle leży Michelin Pilot Power i nie wiem czy na przód dokładać taką samą, czy którąś z tych? Pomóżcie wybrać najlepszą:
DUNLOP – ROUDSMART
DUNLOP – ROUDSMART2
DUNLOP - Sportmax QUALIFIER II
SPORT TOURING RADIAL METZELER
RacingRoad DUNLOP GPRACER D211 S
RacingRoad DUNLOP GPRACER D211 M
SUPERSPORT PIRELLI DIABLO
Metzeler TL Sportec M3 |
tak rozbieżne modele zapodałeś że ciężko będzie Ci doradzić
|
|
Powrót do góry |
|
 |
TeeS
Świeżak
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:18, 06 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
to może dodam styl jazdy raczej 90% to rekreacja i miasto, a 10% to jakieś tam dalsze wypady z ostrzejszą jazdą.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mati2605
Bywalec
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szepietowo/Bruksela Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:32, 18 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Użytkował ktoś continental conti attack ? Czy dobrze trzyma i jak z zywotnością tej oponki ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:58, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
dla chcacych kupowac opony Michelin pilot road 4...
zkaupilem nowy komplet dot 4914. przejechane mam na nich 4tys juz... z czego 3200km to miasto i tor.
co moge powiedziec, na miasto calkiem spoko, fajne, dobrze trzymaja, niema zadnego zuzycia na ta chwile, ale teraz wady a jest ich troche:
na torze kaszanka... jezdze agresywnie po torze technicznym, zaginam opone az po rancie, przod fajnie sie prowadzi ale tyl przez duze naciecia bieznika strasznie boksuje-podskakuje, wpada w poslizg tak powiem,
zdziera sie bardzo bieznik (wrecz chce urywac sie kawalkami na koncach opony) przy mocniejszym odwienieciu przy zlozeniu,
przednia opona puszcza prz probie stoopie.. jak mocno dogrzeje to fakt trzyma.
jezeli hcodzi o rogzrewanie opon potrzebuja troche czasu, niby 2ct ale nie czuc tego moim zdaniem, po jezdzie 25min na torze opona ceipla - nie goraca! tylko icepla i ostyga zaraz po krotkiej chwili...
czytalem bardzo duzo opini pozytywnych, ale ja takeij nie dam! miala to byc opona uniwersalan na szose, tor w deszczu i przy pelnym sloncu, nie jest tak! odradzam bardzo mocno!
ja sprzedalem swojego poczciwego Metzelera z8 i strasznie zaluje, na tamtej oponie mozna bylo robic cyrki tak samo wczesniejszy battlax hypersport na przod, kleil sie odrazu, robil stoppala jak szalony, nigdy nie uslizgnal sie.
pacjent - zet 2004 kilogramowy!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Perła
Stary wyga
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:07, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
michalkowal napisał: | dla chcacych kupowac opony Michelin pilot road 4...
zkaupilem nowy komplet dot 4914. przejechane mam na nich 4tys juz... z czego 3200km to miasto i tor.
co moge powiedziec, na miasto calkiem spoko, fajne, dobrze trzymaja, niema zadnego zuzycia na ta chwile, ale teraz wady a jest ich troche:
na torze kaszanka... jezdze agresywnie po torze technicznym, zaginam opone az po rancie, przod fajnie sie prowadzi ale tyl przez duze naciecia bieznika strasznie boksuje-podskakuje, wpada w poslizg tak powiem,
zdziera sie bardzo bieznik (wrecz chce urywac sie kawalkami na koncach opony) przy mocniejszym odwienieciu przy zlozeniu,
przednia opona puszcza prz probie stoopie.. jak mocno dogrzeje to fakt trzyma.
jezeli hcodzi o rogzrewanie opon potrzebuja troche czasu, niby 2ct ale nie czuc tego moim zdaniem, po jezdzie 25min na torze opona ceipla - nie goraca! tylko icepla i ostyga zaraz po krotkiej chwili...
czytalem bardzo duzo opini pozytywnych, ale ja takeij nie dam! miala to byc opona uniwersalan na szose, tor w deszczu i przy pelnym sloncu, nie jest tak! odradzam bardzo mocno!
ja sprzedalem swojego poczciwego Metzelera z8 i strasznie zaluje, na tamtej oponie mozna bylo robic cyrki tak samo wczesniejszy battlax hypersport na przod, kleil sie odrazu, robil stoppala jak szalony, nigdy nie uslizgnal sie.
pacjent - zet 2004 kilogramowy! |
Pilot Road 4 to jak sama nazwa mówi raczej guma bardziej turystyczna, dużo nacięć bieżnika jest po to żeby dobrze trzymała w deszczu, trzeba było kupić Pilot Power'y 3 , myśle że wtedy było by dużo lepiej na torze, a gorzej ze zużyciem w normalnych warunkach.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:15, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jak kiedyś pisałem każdy kupuje pod siebie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Perła
Stary wyga
Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:00, 23 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dicio napisał: | Tak jak kiedyś pisałem każdy kupuje pod siebie |
otóż to
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:45, 11 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
I też trochę żałuję że nie kupiłem sportowej gumy, mam Pilot Road 2 jeżdżę głównie po mieście drift non stop... Do ilu ciśnienie można spuścic? Bo mam książkowe 2,2 - 2,5 będzie lepiej?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rafalk
Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:43, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
TeeS napisał: | Panowie ja szukam kapcia na przód, na tyle leży Michelin Pilot Power i nie wiem czy na przód dokładać taką samą, czy którąś z tych? Pomóżcie wybrać najlepszą:
DUNLOP – ROUDSMART
DUNLOP – ROUDSMART2
DUNLOP - Sportmax QUALIFIER II
SPORT TOURING RADIAL METZELER
RacingRoad DUNLOP GPRACER D211 S
RacingRoad DUNLOP GPRACER D211 M
SUPERSPORT PIRELLI DIABLO
Metzeler TL Sportec M3 |
Polecam DUNLOP - Sportmax QUALIFIER mam już druga ta oponkę i nigdy mnie nie zawiodła póki co, opona super, a miałem kilka kryzysowych sytuacji, ale dała radę, nie mogę natomiast powiedzieć tego samego o tym modelu na tył....
|
|
Powrót do góry |
|
 |
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:32, 14 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Osobiście do ostrzejszej jazdy metzelery sportec sprawdzały się u mnie świetnie. Minus to relatywnie szybkie zużycie, ale coś za coś.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:40, 20 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
No to założyłem Pirelli Angel GT , zobaczymy jak się sprawdzi czekam na odpowiednią pogodę do testów
|
|
Powrót do góry |
|
 |
skvrnsk
Bywalec
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:39, 25 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
No i mam Zeta750 '08.
Guma tył do wymiany na wczoraj. Na przedzie jest Sportmax Qualifier z 2011 bardzo mało zużyta.
Zastanawiam się, czy dokupić to samo na tył czy szarpnąć się na nowy(używany) komplet innych, np Pirelli Angel.
[link widoczny dla zalogowanych]
lub
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Czw 13:57, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|