Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:34, 27 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
NoiseMaker napisał: | ...
Ja mam 2xt z przodu na na dupie supercorsę sc0. To się dopiero klei |
Fakt niezaprzeczalny,ale znika w oczach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
NoiseMaker
Zaglądacz
Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk -> Dąbrowa Górnicza Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:25, 30 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | NoiseMaker napisał: | ...
Ja mam 2xt z przodu na na dupie supercorsę sc0. To się dopiero klei |
Fakt niezaprzeczalny,ale znika w oczach. |
Koszt pewności przyczepności chyba jest tego wart
|
|
Powrót do góry |
|
|
pkozdras
Dołączył: 13 Sie 2017
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:36, 01 Gru 2017 Temat postu: |
|
|
Może i będzie znikać w oczach ale koszty małe
|
|
Powrót do góry |
|
|
zet_kwiatek
Zaglądacz
Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:30, 17 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
zet_kwiatek napisał: | Ja wczoraj wymieniłem oponkę na tyle. Od nowości moto miałem DUNLOP SPORT-MAX. 8k i czas na zmianę. Tym razem wybór padł na Miśka PP 2CT. W weekend będę testował.
https://drive.google.com/open?id=0B8XEo4dw88KnczR4RHdrOGduVEk
No i najważniejsze
Za dobrą przyczepność nowych kozaczków ZDRÓWKO Panowie i Panie
https://drive.google.com/open?id=0B8XEo4dw88KnVUk4WWFJVFZ2Q3M |
Na nowy sezon 2018 do kompletu wymieniłem kozaczka na przodzie: PP 2CT
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:38, 17 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Wybór nienajgorszy, choć to stara technologicznie oponka
nie myslałeś o Michelin Power RS? to tak jakby pilot power 4
[link widoczny dla zalogowanych]
lub wszechobecnie zachwalane Metzelery M7rr?
Na zlocie w poprzednim sezonie rozmawiałem z gosciem na BMW S1000XR, mial m7rr, jego poprzednie moto to było bmw k1300s - 165 konny potwór z ok 140-150Nm. 4 komplety m7rr zajezdzil i tył mu starczał na 11-13kkm, do XR zalozyl M7rr, mowił, że zmieni tylko i wyłącznie na następcę M7rr-ek. Dość sporo jak na taką machinę i sportową oponkę.
Juz od dluższego czasu oglądam testy, recenzje itp różnych opon bo mnie to zwyczajnie ciekawi moje pewnie starczą jeszcze na sezon, chyba że pod koniec zmienię - pewnie na Roady 5.
Z tego co oglądałem to nawet po drodze, nawet na KTM 1290 Super duke R na sportowo turycztycznych oponach obecnej generacji można pojechać na "łokieć". Przykład to Metzeler Roadtec 01, Bridgestone T30 EVO, T31, Continental Road Attack 3. Najszybciej ubywał continental.
2-3 lata temu wyszedl Metzeler Roadtec 01 i zdeklasował wszystkich rywali w swoim segmencie sportowo turystycznym, tak samo jak M7rr w segmencie sportowym. Bardzo ciekawi mnie najnowszy sportowy turystyk Michelin Road 5. Tym tazem Michelin zaszczepił geny z MotoGP w tej oponie (tak jak i w Power RS), co pozwoliło odczuć zacięcie sportowe tej opony. Nie zmieniło to jednak własnoscu turystycznych, a nawet je poprawiono wzgledem Pilot Roada 4. Coś czuję nowego króla sportowo turystycznego.
Czekam na następcę Pirelli Angela GT, bo w zasadzie wszyscy juz wydali swoje nowe opony poza Pirelli właśnie. Tegoroczny dunlop roadsmart III i bridgestone t31 (akurat bridgestone jest jeszcze mało testów w sumie) są w porządku ale póki co nie wyróżniają się jakoś na tle konkurencji.
Ostatnio zmieniony przez Voltron dnia Sob 23:40, 17 Mar 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrek.mazi78
Dołączył: 21 Mar 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SIEDLCE Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:22, 23 Mar 2018 Temat postu: Pirelli Angel ST |
|
|
Witam.
Proszę o opinie i ewentualne uspokojenie mnie Wink , mianowicie kupiłem Aniołki ST na oponeo i przednia przyszła made in germany a tylna made in china!!! Nie wiem czy ją zwracać czy spokojnie mogę jeżdzić na niej. Sprawdzałem i faktycznie Pirelli ma fabrykę w chinach i teoretycznie powinna to być taka sama mieszanka i produkcja co niemiecka. Jeździł ktoś na aniołku z chin? Jak doznania? Mam się czym martwić czy nie?
Z góry Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
widman
Zaglądacz
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:00, 23 Mar 2018 Temat postu: Re: Pirelli Angel ST |
|
|
piotrek.mazi78 napisał: | Witam.
Proszę o opinie i ewentualne uspokojenie mnie Wink , mianowicie kupiłem Aniołki ST na oponeo i przednia przyszła made in germany a tylna made in china!!! Nie wiem czy ją zwracać czy spokojnie mogę jeżdzić na niej. Sprawdzałem i faktycznie Pirelli ma fabrykę w chinach i teoretycznie powinna to być taka sama mieszanka i produkcja co niemiecka. Jeździł ktoś na aniołku z chin? Jak doznania? Mam się czym martwić czy nie?
Z góry Dzięki wszystkim za odpowiedzi. |
Cześć
Nie ma co się martwić.
Mam w z1000 przód made in germany a tył made in china i jest git.
Tydzień temu kupiłem ponownie na tył tego laczka i też produkcja chiny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrek.mazi78
Dołączył: 21 Mar 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SIEDLCE Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:04, 24 Mar 2018 Temat postu: Re: Pirelli Angel ST |
|
|
Cześć
Nie ma co się martwić.
Mam w z1000 przód made in germany a tył made in china i jest git.
Tydzień temu kupiłem ponownie na tył tego laczka i też produkcja chiny.[/quote]
Cześć. Dzięki za uspokojenie mnie. W takim razie zakładam i śmigam
|
|
Powrót do góry |
|
|
kitowiec
Świeżak
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:53, 26 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Crash napisał: | Pilot Road 4 2CT niestety nie mogę pochwalić. W wakacje startowałem za kumplem na podrzędnej drodze asfaltowej i trakcję odzyskałem dopiero na 4.
Piachu nie było widać, sucho, słońce, powyżej 20*C.
Zdarzało się również, że na 2 przy wyprzedzaniu traciła przyczepność.
Opona dwu składnikowa, czyli środek z twardej mieszanki dla większej trwałości, boki miękkie na winkle i właśnie gdy moto bardzo lekko pochylony i otwarta przepustnica traci trakcję.
Na mokrym sprawdza się ok, ponoć najkrótsza droga hamowania wśród konkurencji. |
Zgadzam się z opinią, 2 sezony na nich przelatałem i o ile na mokrym faktycznie jest git, to na suchym strach ostrzej odkręcać manetkę. Nawet przy nagrzanej oponie często gubie przyczepność startując
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:42, 26 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Voltron napisał: | 4 komplety m7rr zajezdzil i tył mu starczał na 11-13kkm, do XR zalozyl M7rr, mowił, że zmieni tylko i wyłącznie na następcę M7rr-ek. Dość sporo jak na taką machinę i sportową oponkę.
|
mogę cos powiedziec na temat tych opon , mam komplet od nowości znaczy 3-ci sezon , dla mnie ta opona jest bardzo dobra , b.dobrze sprawdza się w deszczu ,na mokrym i ect. Używałem różnych opon , czasem jakieś używki ale to tylko chwilowo z racji moich modów , bardzo dobrze wspominam
M. Power pure , Road 3 . sportec M3 .
I nie będę ich polecał tylko dlatego że latało mi w tych gumach b.dobrze .
Moim zdaniem, ale ja nie dam się zwariować tylko po to że wyszło coś nowego , poprawionego ,że to jest lepsze od tego co było w zeszłym roku ? bo tamte jest do "dupy" ? .
Gwarancji nie dam ,ale popatrzcie na archiwa testów opon,wyścigów,różnych wywiadów , w latach 80 osiągali takie prędkości , testowali opony , i co ? Mamy jakąś ... przepaść technologiczną !!!???
Jak byś się cofnął w czasie , dostałbyś taka oponę , to uwierz mi ,nie odczujesz żadnej różnicy , będziesz zapierdalał jak byś miał założone DUREX-y
Jeśli ktoś jest naiwny myśląc że to pomoże ,oczywiście technologia się rozwija , nie obrażając tych co są "trendy" ... to kup i się pochwal , polataj w różnych warunkach ,polataj set-dziesiąt /km ,ale nie mówmy że to jest "TO"
|
|
Powrót do góry |
|
|
echo
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:30, 26 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Też zastanawiam się nad road 5 ewentualnie z klasy bardziej sportowej rosso 3 lub m7rr i nie wiem co wybrać :/
Ostatnio zmieniony przez echo dnia Pon 18:31, 26 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:40, 26 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
echo napisał: | Też zastanawiam się nad road 5 ewentualnie z klasy bardziej sportowej rosso 3 lub m7rr i nie wiem co wybrać :/ |
Road 5 nie upalałem ale 4 tak i moim zdaniem do ostrzejszej jazdy lepiej nadają się Angel GT , przebiegi ok 14 tys.km (tył ) , ładnie trzyma a i na mokrym stabilna - dlatego już trzecią na tyle upalam .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:19, 28 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Madras to co ty masz teraz ?
bo ja po tobie zakupuje znaczy zależy od twojej opowieści
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:48, 28 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Piotrek od jakiegoś czasu Pirelli Angel GT i mi bardzo pasuje ta oponka
|
|
Powrót do góry |
|
|
echo
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:59, 28 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
ST nie klei się bardziej? ponoć GT dużo twardsza jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
|