Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Opony
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 44, 45, 46, 47, 48  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Akcesoria motocyklowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:18, 28 Mar 2018    Temat postu:
GT to następca ST ,GT klei super nie miałem uślizgów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szpecu
Stary wyga



Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:10, 29 Mar 2018    Temat postu:
chyba nie tak do końca Razz

angel GT - gran turismo (wspaniała turystyka)
angel ST - sport touring (sportowa turystyka)

jak dobrze pamiętam takie jest rozwinięcie skrótów ;]


Ostatnio zmieniony przez Szpecu dnia Czw 15:14, 29 Mar 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:22, 29 Mar 2018    Temat postu:
Z tego co czytałem to GT jest następcą ST , niektórych myli skrót GT i sądzą że są to opony do dużych ,ciężkich motocykli turystycznych Smile a jest tak samo jak np. w przypadku ROAD4 są zwykłe i wzmocnione do cieżkich motocykli , w pirelli GT jest tak samo .

Ostatnio zmieniony przez Madras dnia Pon 7:32, 02 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:18, 01 Kwi 2018    Temat postu:
GT to następcy ST. ST są jednoskładnikowe, zaś GT - dwu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bebok
Świeżak



Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:04, 03 Kwi 2018    Temat postu:
No nie do końca następca. Jakby tak było, to nie robiliby nadal ST. GT jest dla cięższych, mocnych maszyn turystycznych (typu fjr, gtr), ST do sportowego-turystyka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hoplita




Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:17, 03 Kwi 2018    Temat postu:
Pirelli napisał:
Ewolucja opony Angel™ ST poprzez rozszerzenie koncepcji Sport Touring na Gran Turismo, przynosi nowy wymiar sportowego wykorzystania tej opony, poszerza zakres i warunki jej użytkowania, również na dłuższych dystansach

Także tak to wyglada po zapoznaniu się ze strona producenta Wink
Opis oczywiście pochodzi z modelu GT.


Ostatnio zmieniony przez Hoplita dnia Wto 16:18, 03 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bebok
Świeżak



Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:18, 03 Kwi 2018    Temat postu:
GT to przerobiona ST, zgadza się. Dadaj do tego inne zastosowanie, marketingowy bełkot typu "ewolucja/rewolucja" i masz inną oponę, produkowaną równolegle, która nie zastąpiła ST, bo jest skierowana do innego odbiorcy. Jest droższa i starcza na dłużej, ale w zakrętach trzyma gorzej (wg opinii na necie od ludzi, którzy mieli obie).
Mniejsza z tym; czy to ważne? Czy może ważniejsze jest jak się sprawują w użytkowaniu? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:53, 03 Kwi 2018    Temat postu:
To że produkują obie ST i GT to normalne Pilot road też możesz kupić 2 ,3 ,4 i nowe 5 Smile , zwykła GT to nie jest opona do cieżkich motocykli turystycznych , do takich jest specjalna GT , tak samo Pilot road 4 jest zwykła i wzmocniona dla turystyków Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:06, 05 Kwi 2018    Temat postu:
Testował juz ktoś może Pilot Roady 5?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
echo




Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:47, 05 Kwi 2018    Temat postu:
Dziś założyłem na przód Roada 5 Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wooyek
Zaglądacz



Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:06, 17 Kwi 2018    Temat postu:
Dobra, to co tam jest aktualnie na topie? Potrzebuję kapcia na tył, bo supercorsa mi powoli umiera i trzeba się rozglądnąć za czymś nowym. Głównie mnie interesuje żeby kleiła się na suchym, deszczu unikam jak ognia, a jak mnie złapie to byle by spokojnie dojechać.

Myślę o Diablo Rosso 3, polecacie coś innego, lepszego?


Ostatnio zmieniony przez Wooyek dnia Wto 8:40, 17 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:14, 23 Kwi 2018    Temat postu:
Pomiędzy rosso 3 a supercorsa masz jeszcze Rosso Corsa 2. Przebiegów długich nie oczekuj. Przyczepności raczej tak. Nowość na ten rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:54, 23 Kwi 2018    Temat postu:
Ok, zatem zbliżam się do wymiany opon w swojej Zetce (Bridgestony montowane w fabryce wytrzymały 13 tys turystycznej jazdy - nieźle, ale mają jeden problem, strasznie długo się nagrzewają i potrafią majtnąć tyłem nawet po 20-30 km przejechanych w upale, no i na deszczu tak sobie). Chciałbym pójść w inny model - Angel St lub GT. I tu pytanie - ktoś miał styczność z obiema? Interesuje mnie wytrzymałość (jeżdżę bardzo turystycznie, więc modele, na których zrobię 5-8 tys km z góry odpadają), szybkość nagrzewania i ewentualne radzenie sobie w deszczu. Z ST miałem do czynienia z Ducati, ale to zupełnie inna maszyna... Nie ta waga, no i ST nie miałem okazji przetestować na deszczu. Ale za to dużo szybciej się nagrzewały, ale jak mówię, Hypermotard a SX to dwie inne mańki.

Oczywiście pytanie do tych, którzy testują GT/ST w Z1000/SX. W sieci pełno różnych opinii, jedni są za ST, inni za GT. Co byście brali?


Ostatnio zmieniony przez damiang dnia Pon 9:57, 23 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiven




Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:26, 23 Kwi 2018    Temat postu:
damiang napisał:
Ok, zatem zbliżam się do wymiany opon w swojej Zetce (Bridgestony montowane w fabryce wytrzymały 13 tys turystycznej jazdy - nieźle, ale mają jeden problem, strasznie długo się nagrzewają i potrafią majtnąć tyłem nawet po 20-30 km przejechanych w upale, no i na deszczu tak sobie). Chciałbym pójść w inny model - Angel St lub GT. I tu pytanie - ktoś miał styczność z obiema? Interesuje mnie wytrzymałość (jeżdżę bardzo turystycznie, więc modele, na których zrobię 5-8 tys km z góry odpadają), szybkość nagrzewania i ewentualne radzenie sobie w deszczu. Z ST miałem do czynienia z Ducati, ale to zupełnie inna maszyna... Nie ta waga, no i ST nie miałem okazji przetestować na deszczu. Ale za to dużo szybciej się nagrzewały, ale jak mówię, Hypermotard a SX to dwie inne mańki.

Oczywiście pytanie do tych, którzy testują GT/ST w Z1000/SX. W sieci pełno różnych opinii, jedni są za ST, inni za GT. Co byście brali?


Zobacz sobie Pilot Road-y 5. Niby obecnie najlepsze na rynku (na pewno najnowocześniejsze) a cena taka sama jak Angel GT (komplet do zeta na alledrogo za 990 pln-ów można wyhaczyć).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:26, 23 Kwi 2018    Temat postu:
Road 5 nie upalałem ale 4 tak i moim zdaniem do ostrzejszej jazdy lepiej nadają się Angel GT , przebiegi ok 14 tys.km (tył ) , ładnie trzyma a i na mokrym stabilna - dlatego już trzecią na tyle upalam .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Akcesoria motocyklowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 44, 45, 46, 47, 48  Następny
Strona 45 z 48

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin