Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:18, 28 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
GT to następca ST ,GT klei super nie miałem uślizgów
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Szpecu
Stary wyga
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:10, 29 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
chyba nie tak do końca
angel GT - gran turismo (wspaniała turystyka)
angel ST - sport touring (sportowa turystyka)
jak dobrze pamiętam takie jest rozwinięcie skrótów ;]
Ostatnio zmieniony przez Szpecu dnia Czw 15:14, 29 Mar 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:22, 29 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Z tego co czytałem to GT jest następcą ST , niektórych myli skrót GT i sądzą że są to opony do dużych ,ciężkich motocykli turystycznych a jest tak samo jak np. w przypadku ROAD4 są zwykłe i wzmocnione do cieżkich motocykli , w pirelli GT jest tak samo .
Ostatnio zmieniony przez Madras dnia Pon 7:32, 02 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:18, 01 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
GT to następcy ST. ST są jednoskładnikowe, zaś GT - dwu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bebok
Świeżak
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:04, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
No nie do końca następca. Jakby tak było, to nie robiliby nadal ST. GT jest dla cięższych, mocnych maszyn turystycznych (typu fjr, gtr), ST do sportowego-turystyka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hoplita
Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:17, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Pirelli napisał: | Ewolucja opony Angel™ ST poprzez rozszerzenie koncepcji Sport Touring na Gran Turismo, przynosi nowy wymiar sportowego wykorzystania tej opony, poszerza zakres i warunki jej użytkowania, również na dłuższych dystansach |
Także tak to wyglada po zapoznaniu się ze strona producenta
Opis oczywiście pochodzi z modelu GT.
Ostatnio zmieniony przez Hoplita dnia Wto 16:18, 03 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bebok
Świeżak
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:18, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
GT to przerobiona ST, zgadza się. Dadaj do tego inne zastosowanie, marketingowy bełkot typu "ewolucja/rewolucja" i masz inną oponę, produkowaną równolegle, która nie zastąpiła ST, bo jest skierowana do innego odbiorcy. Jest droższa i starcza na dłużej, ale w zakrętach trzyma gorzej (wg opinii na necie od ludzi, którzy mieli obie).
Mniejsza z tym; czy to ważne? Czy może ważniejsze jest jak się sprawują w użytkowaniu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:53, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
To że produkują obie ST i GT to normalne Pilot road też możesz kupić 2 ,3 ,4 i nowe 5 , zwykła GT to nie jest opona do cieżkich motocykli turystycznych , do takich jest specjalna GT , tak samo Pilot road 4 jest zwykła i wzmocniona dla turystyków
|
|
Powrót do góry |
|
|
jagna
Bywalec
Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:06, 05 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Testował juz ktoś może Pilot Roady 5?
|
|
Powrót do góry |
|
|
echo
Dołączył: 06 Lip 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:47, 05 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Dziś założyłem na przód Roada 5
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wooyek
Zaglądacz
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:06, 17 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Dobra, to co tam jest aktualnie na topie? Potrzebuję kapcia na tył, bo supercorsa mi powoli umiera i trzeba się rozglądnąć za czymś nowym. Głównie mnie interesuje żeby kleiła się na suchym, deszczu unikam jak ognia, a jak mnie złapie to byle by spokojnie dojechać.
Myślę o Diablo Rosso 3, polecacie coś innego, lepszego?
Ostatnio zmieniony przez Wooyek dnia Wto 8:40, 17 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:14, 23 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Pomiędzy rosso 3 a supercorsa masz jeszcze Rosso Corsa 2. Przebiegów długich nie oczekuj. Przyczepności raczej tak. Nowość na ten rok
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:54, 23 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Ok, zatem zbliżam się do wymiany opon w swojej Zetce (Bridgestony montowane w fabryce wytrzymały 13 tys turystycznej jazdy - nieźle, ale mają jeden problem, strasznie długo się nagrzewają i potrafią majtnąć tyłem nawet po 20-30 km przejechanych w upale, no i na deszczu tak sobie). Chciałbym pójść w inny model - Angel St lub GT. I tu pytanie - ktoś miał styczność z obiema? Interesuje mnie wytrzymałość (jeżdżę bardzo turystycznie, więc modele, na których zrobię 5-8 tys km z góry odpadają), szybkość nagrzewania i ewentualne radzenie sobie w deszczu. Z ST miałem do czynienia z Ducati, ale to zupełnie inna maszyna... Nie ta waga, no i ST nie miałem okazji przetestować na deszczu. Ale za to dużo szybciej się nagrzewały, ale jak mówię, Hypermotard a SX to dwie inne mańki.
Oczywiście pytanie do tych, którzy testują GT/ST w Z1000/SX. W sieci pełno różnych opinii, jedni są za ST, inni za GT. Co byście brali?
Ostatnio zmieniony przez damiang dnia Pon 9:57, 23 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiven
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:26, 23 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
damiang napisał: | Ok, zatem zbliżam się do wymiany opon w swojej Zetce (Bridgestony montowane w fabryce wytrzymały 13 tys turystycznej jazdy - nieźle, ale mają jeden problem, strasznie długo się nagrzewają i potrafią majtnąć tyłem nawet po 20-30 km przejechanych w upale, no i na deszczu tak sobie). Chciałbym pójść w inny model - Angel St lub GT. I tu pytanie - ktoś miał styczność z obiema? Interesuje mnie wytrzymałość (jeżdżę bardzo turystycznie, więc modele, na których zrobię 5-8 tys km z góry odpadają), szybkość nagrzewania i ewentualne radzenie sobie w deszczu. Z ST miałem do czynienia z Ducati, ale to zupełnie inna maszyna... Nie ta waga, no i ST nie miałem okazji przetestować na deszczu. Ale za to dużo szybciej się nagrzewały, ale jak mówię, Hypermotard a SX to dwie inne mańki.
Oczywiście pytanie do tych, którzy testują GT/ST w Z1000/SX. W sieci pełno różnych opinii, jedni są za ST, inni za GT. Co byście brali? |
Zobacz sobie Pilot Road-y 5. Niby obecnie najlepsze na rynku (na pewno najnowocześniejsze) a cena taka sama jak Angel GT (komplet do zeta na alledrogo za 990 pln-ów można wyhaczyć).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:26, 23 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Road 5 nie upalałem ale 4 tak i moim zdaniem do ostrzejszej jazdy lepiej nadają się Angel GT , przebiegi ok 14 tys.km (tył ) , ładnie trzyma a i na mokrym stabilna - dlatego już trzecią na tyle upalam .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|