Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
anzelmo
Bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jabłonna Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:06, 22 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Gandi napisz,czy udało Ci się zamknąć diablo rosso
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:07, 22 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jak znam Gandiego to pewnie nie spoczął na tym żeby tego nie zrobić
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:02, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Trudno powiedzieć bo oponka jest nówka i na nowej tak tego nie widać bo cała jest idealnie czarna. Ale jak targam podnóżkami o glebę to zakładam że mocniej się pochylić nie da, także zamknięta (lub brakuje pół milimetra)
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:49, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Powiedz mi Gandalf jak to jest, że - założyłem oponkę (fakt używka,ale na tę chwilę kasa idzie na klejenie sprzęta) Metzelera M3 i co,śruby z podnóżek wykręcone, ja je dalej zdzieram a do zamknięcia 5mm!
W Michałku PP2CT zamykanie gumy szło gładko!
Ostatnio zmieniony przez rychu dnia Pon 17:53, 23 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:25, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Rychu, na to ma wpływ bardzo wiele czynników - m.in. ukształtowanie profilu opony, a także to czego nie widać, czyli rozłożenie włókien (drutów) no i ich grubość, sztywność itp. - nie znam się na tym. Zależnie od tego oponka różnie się ugina w przechyleniu i jedną zamkniesz drugą nie Rychu ja niedługo jadę na wakacje, jak wrócę to w drugiej połowie Września bym się znów przejechał na Bańską Bystrzycę albo mam jeszcze w zanadrzu inne fajne winkle - bliżej granicy. Zmienię tylko przednią oponę i mogę śmigać bo już mam ograniczniki na boku oponki - na środku jeszcze jest ok
(Aha, będę zamawiał chyba komplet przód+tył z Niemiec i do przesyłki będę mógł jedną dorzucić - jak chcesz to możemy zamówić razem - wyjdzie taniej za przesyłkę, tylko nie wiem jakbyś ją odebrał - może w Katowicach na początku Paź.)
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:03, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Niektórzy spuszczają trochę wiatru z tyłu i wtedy gumy same się zamykają...,
nawet te najtwardsze!
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:38, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Pomyślimy Gadni, pomyślimy!
Swoją drogą jestem ciekaw ile w niemowni kosztują Dunlop SportSmart , ponoć gumka rewelka i w ostatnim "Motocyklu" bodajże na podium!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Frato
Zaglądacz
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:06, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A jak sie spisują u was Diablo Strady. Ja jakoś nie mogę jej zamknąć choc też nie napinam się na siłę.Za to zużycia nie widać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Keryn
Bywalec
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:10, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
rychu napisał: | Pomyślimy Gadni, pomyślimy!
Swoją drogą jestem ciekaw ile w niemowni kosztują Dunlop SportSmart , ponoć gumka rewelka i w ostatnim "Motocyklu" bodajże na podium! |
No właśnie jak jest?
Czy lepiej się w Kawie sprawdzają mega-hiper-sportowe (Diablo Corsa itp.) czy takie jak Michelin PilotRoad 2 albo Dunlop'a, Dunlop Road Smart.
Pewnie to kwestia własnych preferencji, tego co się komu podoba i jak kto jeździ - w koncu Z to nie jest ani wielki turystyk (chociaż dużo da się przejechać), ani szlifierka torowa (chociaż i tam potrafi zawalczyć). To chyba w pół drogi są tzw. sportowo - turystyczne. Nie znam się na tym zbytnio i dobrze o tym wiem, dlatego - pytam, bo nie raz o tym myślałem.
Miałem ten dylemat, potężny, gdy zmieniałem w ubiegłym roku tylnego laczka. Radzili mi Mettzeler'a RoadTec nowszej generacji, Bridgeston'a Battleax - a w końcu wybrałem Michelin' a Pilot Road2 (w dużym stopniu przez wygląd bieżnika) i po jednej jeździe w ciągłym deszczu z Łodzi byłem po prostu osikany tym, jak sobie radziła. Za to na kartodromie jasno usłyszałem, żebym nie przeginał ze schodzeniem na kolanko na torze "bo ona nie do tego"...
I bądź tu mądry?
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:42, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja jeździłem w deszczu i na sucho na Dunlop qualifier i nowej Qualifier 2 obydwie pozamykane i różnicy nie czułem. Jedynie nowy qualifier 2 troszkę dłużej wytrzymał jeśli chodzi o kilometry. na torze nigdy niestety nie latałem ale niedaleko mam tor Serock - Zegrze - Serock Wydaje mi się, że różnica będzie dopiero na torze, a do latania każda dobra oby miała bieżnik
Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Wto 18:43, 24 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:55, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dla mnie Qualifier na przodzie jest kiepski - podobno Qualifier 2 to zupełnie inna opona - b.dobrze wypadła w teście Motorrad.
Co do wybierania opon to wszystko zależy od stylu jazdy. Jeśli jeździ się ostro to trzeba kupić oponki sportowo-turystyczne, lub sportowe, chociaż mam wrażenie że tych sportowych typu Diablo Rosso Corsa, czy jakiś torowych Supercorsa nie da rady wykorzystać w Zecie - albo ja zbyt łagodnie jeżdżę. Na D207e (która wytrzymała z tyłu z zapasem 13tys.km) spokojnie schodziłem na kolano bez uślizgów - ale jak zacząłem szybciej jeździć (a nie tylko dotykać kolanem gleby) to trochę pływałem i wychodziłem z zakrętów slidem. Teraz mam Diablo Rosso i nie udało mi się zerwać przyczepności w pochyleniu nawet jak sypnę na dwójce z pełnej garści. Może za jakiś czas będę potrafił dojść do granicy tej opony, ale wydaje mi się że zawieszenie, geometria ramy, podnóżki na to nie pozwolą. Dlatego na dzisiejszy dzień mam zdanie że opony sportowe (typu Power Pure, Sportsmart, Rosso Corsa) czy torowe (Supercorsa, Racetec) to przerost formy nad treścią w Zecie. Zużycie zbyt szybkie a nie poprawi się jazdy względem opon typu Diablo Rosso, Power 2CT, M3. A jeśli ktoś lubi od czasu do czasu przejechać się krętą drogą, to myślę że takie Roadsmarty czy Road'y 2CT spokojnie dadzą radę - a i na kolanko na pewno da się zejść - ale też łatwiej przegrzać jakby ktoś chciał polatać na torze co może doprowadzić do gleby.
To tylko moje prywatne zdanie poparte krótkim doświadczeniem - na torze nie bywam.
Po mału planuję wojaże wakacyjne na Zecie (Chorwację za rok) i chyba kupię drugi komplet opon - właśnie Diablo Strady lub coś podobnego - bo załadowany bagażem i plecaczkiem boję się że te opony mi znikną w jeden wypad a na nic mi mega przyczepność w zakrętach - taniej (na dłuższą metę) mieć oponki turystyczne na wakacyjne podróże, a sportowo-turystyczne na resztę sezonu. Ale to tylko taki luźny plan - nie wiem do końca jak zrobię bo koszta spore
|
|
Powrót do góry |
|
|
anzelmo
Bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jabłonna Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:23, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ja latam 2 sezon na diablo rosso i nigdy mi nie odjechał tył nawet przy mocnym odkręceniu przy wyjsciu z łuku.W okolicach jeżdżę w większości po prostych i z tyłu mam łysola zjechanego na kwadratowo.Z przodu mam diablo rosso po ok 3000km.A na tył zastanawiam się czy nie kupić np conti motion.W codziennej jeździe nie wykorzystuje diablo rosso...
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:48, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jaki przebieg zrobiłeś na tej Rosso z tyłu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
anzelmo
Bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jabłonna Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:38, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kupiłem moto na tych gumach,były prawie nowe.Przód wymieniłem bo się wyząbkowała po szlifie,a na tyle jeszcze jeżdżę ale środka już nie ma czyli jakieś 11-12000
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:37, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi Michała Road 2CT na drogi zajebiste ,miałem i polecam.Później zacząłem jeżdzić bardziej dynamicznie i też było w miarę OK, nigdy nie ujechała ale jakoś niepewnie się czułem.
Jak byłem na torze w Poznaniu , przyjechał koleś z Radomia na 929 i miał właśnie Roady 2CT, po trzeciej kolejce jazdy na wyjściu kolega złapał paciaka! Widok niezły, nic się nikomu nie stało a Cebra dobrze uzbrojona w crashe,lekko dekle pozdzierane.Na szczęście chłopak zdołał wrócić o własnych siłach.
Ja miałem PP2CT i jak dla mnie rewela!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|