Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mind
Bywalec
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:13, 04 Gru 2016 Temat postu: Przezroczysty Tank Pad |
|
|
Koledzy, posiada ktoś w Was przezroczysty tank pad? Rozmawiałem ze sprzedawcą w salonie i według jego opinii takie rozwiązanie średnio się sprawdza. Po pewnym czasie klej w niektórych miejscach odchodzi od lakieru, na obrzeżach widać zabrudzenia, które podchodzą pod ochraniacz. Powiedział, że można zaryzykować w przypadku, gdy moto będzie używane wyłącznie w czasie pogody.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:58, 04 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Widywałem takie tankpady, jak i przezroczyste stompgripy. Generalnie to, co Ci powiedział sprzedawca jest ok, ale tyczy tylko do tanich, badziewnych padów Właśnie w takich padach stosuje się dupny klej, który w moim przypadku po postoju w zimniejszym garażu po prostu puścił i tankpad mogłem odkleić jednym pociągnięciem. Dla porównania, w SX mam tankpad motografix i powiem szczerze, że warto było dać za niego stówę. Czy deszcz, czy teraz chłodniejsze dni - nic się nie dzieje, ani na brzegach, ani z samą kolorystyką.
Reasumując - przezroczysty czy kolorowy - to bez znaczenia, ważne, aby był z dobrym klejem i dobrze p[rzyklejony (czyli najlepiej na dobrze wyczyszczoną, odtłuszczoną i suchą nawierzchnię). Unikaj raczej tankpadów Oxforda czy innych wydumanych typu Keiti, to pady robione masowo, właśnie z kijowym klejem.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
Mind
Bywalec
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:38, 04 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za podpowiedź. Oczywiście biorę tylko pod uwagę firmowy tank pad, w tym wypadku Ducati
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
ponton13
Świeżak
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Gdańska Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:36, 04 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
ja mam oryginalny Kawasaki ponad 3 lata i nic sie nie dzieje
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
kowal
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:07, 04 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
damiang napisał: | Unikaj raczej tankpadów Oxforda czy innych wydumanych typu Keiti, to pady robione masowo, właśnie z kijowym klejem. |
Mam nadzieje damiang, że nie do końca masz rację. Właśnie założyłem u siebie tankpad od Keiti. Za pierwszym razem przykleiłem trochę krzywo i musiałem go oderwać. Zchodził bardzo ciężko. Mam nadzieję, że będzie trzymał tak cały czas.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 6:19, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
kowal napisał: | damiang napisał: | Unikaj raczej tankpadów Oxforda czy innych wydumanych typu Keiti, to pady robione masowo, właśnie z kijowym klejem. |
Mam nadzieje damiang, że nie do końca masz rację. Właśnie założyłem u siebie tankpad od Keiti. Za pierwszym razem przykleiłem trochę krzywo i musiałem go oderwać. Zchodził bardzo ciężko. Mam nadzieję, że będzie trzymał tak cały czas. |
Ja się przejechałem zarówno na jednym jak i drugim Ale to było w CBR'ce. Po 3 odpadniętych padach (ta, chciałem kupić budżetowo a wydałem więcej, niż bym kupił raz a porządnie) dałem sobie spokój i do momentu sprzedaży jeździłem z gołym bakiem Pewnie nowy właściciel już coś nakleił.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
kowal
Dołączył: 27 Gru 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:37, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Za keiti też dałem coś koło 100 więc też nie tak budżetowo. Może nie odpadnie
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
pavlacos
Bywalec
Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 9:58, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
podstawa to dobrze przykleić, zwłaszcza na rogach
ja mam lethal design i z racji wypukłości na baku ranty mi odłażą, bo zapomniałem dociskać w pierwszych dniach :/
reklamowałem i mam jjuż drugi, a keiti miałem parę lat i trzymał bez probelmu
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:04, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Tym bardziej byłem w szoku, bo CBR F4i ma bak z przodu płaski jak... nie powiem co Nie było mowy o rantach etc, bak był czyściutki, suchutki i odtłuszczony a mimo to tańsze pady nie trzymały.
Co do Keiti, ja miałem jakiś za 50 zł, możliwe, że jakiś leżakowany czy z zeszłej kolekcji i dlatego klej puścił. Oxford natomiast był świeżej daty produkcji a mimo to padł
W Ducati mam ichniejszy oryginalny carbonowy i trzyma się, a w SX jak pisałem, Motografix rządzi
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
Mind
Bywalec
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:50, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
damiang odpowiedź jest prosta, za szybko jeździłeś
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:04, 05 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Mind napisał: | damiang odpowiedź jest prosta, za szybko jeździłeś ![Laughing](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_lol.gif) |
No ba, tak zapierd**ałem że nie było czasu zatankować
Tak offtopem, F4i to był mój ostatni sport (a to nie do końca rasowy sport), nadgarstki powiedziały pas i od tamtej pory tylko naked/sm/turyści Ale nie powiem, ostatnio spodobał mi się taki misiek:
Szkoda tylko, że nowy model jest tak oszpecony...
Ostatnio zmieniony przez damiang dnia Pon 17:05, 05 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
Mind
Bywalec
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:35, 06 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ładne cacko. Ja biłem się z myślami co wybrać. Po głowie ostatnio chodzilo mi kilka motków, np. Kawasaki ZX-10r lub Aprilia RSV4
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:32, 06 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ładne ładne
Wracając do tankpada, coś już wybrałeś/postanowiłeś?
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
Mind
Bywalec
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:56, 06 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Mam dwie wersje, oryginały z Ducati.
Transparentny / przeźroczysty: Cena ok. 140 PLN
Karbonowy: Cena ok. 280 PLN
Przeźroczysty mnie przekonuje tym, że będzie oddawał kolor białego paska na baku i nie przysłoni go. Karbon, wiadomo lepsza opcja i też będzie nawiązywał do elementów karbonowych, np. do tłumików Termignoni, przedniego błotnika i zapewne jeszcze coś tam do niego dołożę, bo gadżetów z włókna węglowego jest sporo.
Mam czas na rozkminkę
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:42, 06 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
W mojej subiektywnej ocenie lepiej wygląda ten Karbon
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Boyz/images/spacer.gif) |
|