Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:33, 08 Mar 2011 Temat postu: Rękawice Alpinestars GP Plus UWAGA! |
|
|
Postanowiłem polatać w nowy sezonie i okazało się, ze moje rękawice kupione w autoryzowanym serwisie i salonie mieszczącym się w W-wie przy Łopuszańskiej 36 są rozprute. zrobiłem w nich jakieś 6 tysięcy kilometrów, sa jak nowe Jedynie na lewym kciuku rozdarła się skóra przez ochraniacz, który jest w środku zaszyty, w prawej też już prawie wychodzi Piszę tylko dlatego, żebyście wiedzieli, ze należy zachować PARAGON, pomimo tego, że wyblakł Nic kompletnie na nim nie widać Za miesiąc kończy się gwarancja na rękawice i dzisiaj byłem w Intermotors i nie przyjęto mi ich na gwarancji, pomimo tego, ze płaciłem kartą i posiadałem wydruk z banku na zakup tych rękawic. Nikt nie chciał mi napisać pisemka, ze nie przyjmuje ich z powodu braku paragonu, a kierownik jest chory, nie chcieli ze mną gadać i mieli mnie w dupie, jak kupowałem zachwalali, ze to rękawice z najwyższej półki, teraz zwalają na brak paragonu. Ostrzegam tylko aby każdy zachował paragon. Poczytałem w internecie, że zgodnie z przepisami prawa powinni mi przyjąć bez paragonu rękawice ale oni nie chcieli. Może ktoś się orientuje w tych sprawach lub miał za sobą taki "myk". Wszyscy mi mówią, że wydruk z konta wystarczy, a oni powinni mieć kopię u siebie w kasie. Sam nie wiem co mam robić
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wiz
Znajomy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:50, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ja bym je chyba dal do naprawy (koszt bedzie niewielki) i wypial sie dupa na ten salon i nic u nich nie kupowal az po kres czasu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:00, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Adaś ja to się nauczyłem ostatnio, że każde zakupy wyższej wartości paragony dodatkowo kseruję albo robię fotkę na komórce i zdjęcia trzymam na kompie
Ostatnio zmieniony przez rychu dnia Wto 18:01, 08 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
makos
Znajomy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:55, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Paragony skanować i w razie czego drukować
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:26, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Paragony należy trzymać w zamkniętym pudełku bez dostępu światła wtedy nie wyblakną .
Też oddałem rękawice do reklamacji (MODEKA professional ) bo po 400 kilosach pękło szycie na palcu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:28, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
wyślij im rękawice za potwierdzeniem odbioru.
z wydrukiem z konta, z xero wyblakłego paragonu (nawet jak na nim nic nie widać) i swoją reklamacją i żądaniem naprawy/wymiany.
jak nie odpowiedzą -> postrasz sądem.
jak się nie zgodzą -> postrasz sądem.
powiem Ci, ze 2x się przejechałem na marce Alpinestars.
nie kupię nic więcej od nich.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 19:29, 08 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEPKOSKY
Znajomy
Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:51, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Witam,
W moich gp plusach rozpruł się palec serdeczny w lewej rękawicy po godzinie użytkowania (dokładnie 1 godzina zegarowa). Przyznam, że ręce mi nieco opadły. Rękawice kupione w niemcowni, w tym sklepie co to zaczyna się na fc a kończy na de, więc reklamowanie byłoby może nie tyle problematyczne co kosztowne, więc stwierdziłem że odsyłał nie będę i reperacje zrobię we własnym zakresie. W związku z tym udałem się na Pana Rękawicznika Ogrodowa róg Żelaznej. Koszt reperacji wyniósł coś około 10 zeta. Z tym, że u mnie reperacja była mało problematyczna, bo palec rozpruł się na odcinku około 2-3 cm na zewnętrznym szwie. Po zdjęciach widać, że w Twoim przypadku zreperowanie tego to byłaby już trudniejsza operacja.
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:13, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Slesz napisał: | wyślij im rękawice za potwierdzeniem odbioru.
z wydrukiem z konta, z xero wyblakłego paragonu (nawet jak na nim nic nie widać) i swoją reklamacją i żądaniem naprawy/wymiany.
jak nie odpowiedzą -> postrasz sądem.
jak się nie zgodzą -> postrasz sądem.. |
I tak jutro zrobię. Skleić się nie da. dziś byłem i fachowca, ostra guma wewnątrz rozpruje na nowo, przetarcie nie jest na szwie więc dupa. Jeśli nie przyjmą, okręcę izolacją i będę ganiał dalej. Żona też mi mówi, ze paragony niepotrzebnie wywalam
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:25, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No niestety tak to już jest w tym naszym kraju,sprzedający zachwalają rzeczy podczas kupna,a gdy oddajesz/reklamujesz na gwarancji,nie chcą nawet z tobą rozmawiać, taka polityka sklepów "na przetrzymanie"/zniechęcenie klienta,żebyś dał sobie spokój i zapomniał o sprawie oraz prawie jakie rzekomo masz odnośnie naprawy/zwrotu wadliwego towaru.
Moja małżonka,całkiem niedawno z 3 miesięcznymi kozakami to załatwiła na tzw."zmęczenie materiału",ale z ich strony.Udało się po ponad roku,po prostu reklamowała produkt,a oni odrzucali zasłaniając się opinią rzeczoznawcy,że niby z jej winy i kwita.W końcu *(fartem) trafiła na nową ekspedientkę,której chyba nie wdrożyli w w/w politykę i ......przyjęła,rozpatrzyli,wymienili na nowe.
Adam,jak masz czas,siłę i żelazne nerwy to walcz o swoje!
__________________________________________________________
PS:*pozwólcie,że sprostuje:żona podała jej (tej nowej ekspedientce) dane swojej siostry i reklamacja na zupełnie inne dane zostało pozytywnie rozpatrzone,więc dziwne rzeczy się dzieją....i to "po legalu".
Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Śro 7:35, 09 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:58, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No tak, po wnikliwym przebuszowaniu internetu znalazłem swoje prawo
"Tymczasem trudno szukać w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej przepisu, który wymagałbym od konsumenta przedstawienia paragonu. Z powyższego wynika zatem, że konsument fakt zawarcia umowy może udowodnić wszelkimi dopuszczalnymi sposobami. Może być to wyciąg z konta, potwierdzenie dokonania wpłaty otrzymane mailem, czy nawet zeznania świadków....Postępowanie sprzedawcy jest niezgodne z prawem i prowadzi do bezprawnego ograniczenia uprawnień konsumenta. Sam paragon przy reklamacji spełnia jedynie taką rolę, iż stanowi dowód na okoliczność zawarcia umowy pomiędzy konsumentem a sprzedawcą. Służy zatem jedynie wykazaniu, że dany
produkt rzeczywiście pochodzi od konkretnego sprzedawcy i to do niego mogą być kierowane roszczenia reklamacyjne. Sprzedawca może zażądać od konsumenta przedstawienia takiego dowodu, ale nie może wymagać by był to wyłącznie paragon. Konsument może zatem udowodnić fakt zawarcia umowy w każdy inny, prawnie dopuszczalny sposób."
Pojutrze tam wracam, jutro dzwonię do Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Relację zdam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:07, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Sąd konsumencki to inaczej sąd polubowny,czyli lipa!
Jeśli sprzedający uprze się i pójdzie w zaparte,to nic więcej nie zrobią ....,aha,doradzą Ci,że masz prawo wnieść sprawę z powództwa cywilnego.
Musisz być twardy!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:09, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
no nie przepuszczę 750 zeta o nie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:27, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Założenie sprawy z powództwa cywilnego,jeśli towar/produkt nie był droższy niż 1000zł,koszty sądowe to (o ile nic się nie zmieniło) 30zł + oczywiście pełna dokumentacja oraz mocne argumenty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:24, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
ja sie nauczylem brac fakture na siebie, po kilku takich akcjach. Nie mam faktury, w taki razie poprosze o duplikat naprawde pomaga
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:15, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawa wygląda tak.
Mam paragon od kumpla, który ma GP Plusy. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź, że na rękawice Alpinestars jest JEDEN ROK GWARANCJI, a nie jak na innych firm dwa lata. TOTALNA PORAŻKA. Nasrać teraz w nie sobie tylko mogę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|