Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:17, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Pomysł z monowachaczem jest genialny. Podziwiam za pomysłowość i wytrwałość w pracach życzę powodzenia i czekam aż w temacie pokażą się jakieś nowe fotki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:59, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Monowahacze są akurat zazwyczaj cięższe od klasycznego wahacza. Mariusz czekamy na fotorelację (o ile chciałoby Ci się robić foty w czasie pracy).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:56, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
gandi napisał: | Mariusz czekamy na fotorelację (o ile chciałoby Ci się robić foty w czasie pracy). |
Sprawdziłem galerię 500 zdjęć już się zebrało, z każdego etapu pracy, łącznie ze zdjęciami pojedynczych zmodyfikowanych elementów. Wieczorem przeszukam wszystkie fotki i coś wybiorę
xede napisał: | zapodaj foty jak skonczysz montowac ten monowahacz, i powiedz czy to byl jakis zestaw czy kupowales osobno? i jesli mozna wiedziec jakie sa szacunkowe koszty takiego czegos Smile
i mam mala prosbe poza tym Smile
mozesz jakos moto zwazyc przed i po zamontowaniu, ciekawe ile mu kg zejdzie Smile a i czy wahacz jest alu czy z czegos innego? |
Czy jakieś kilogramy zejdą niestety nie wiem, miałem zważyć wahacze ale nie miałem czym, po ukończeniu zważę cały motocykl.
Jak zauważył Flaming wahacz pochodzi z hondy vfr 800, z 98 roku. Nieco łatwiej było by założyć od 750, ale w danym momencie był niedostępny, poza tym ten od 800 jest ładniejszy i ma najładniejsze koło
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:34, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A przednie koło też będzie z VFR? Pasowałoby lepiej stylistycznie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:58, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Jak obiecałem - parę historycznych fotek
1. Zdjęcie z aukcji, kompletny wahacz z wypiaskowanym kołem.
[link widoczny dla zalogowanych]
2. Pierwsze przymiarki, czyli najdłuższy okres w trakcie budowy. Aby uniknąć pomyłki, kilkukrotne mierzenie obu wahaczy i kół, mnóstwo przeliczania wymiarów, i jeszcze więcej kombinowania jak połączyć pozornie nie do połączenia elementy.
[link widoczny dla zalogowanych]
3. Wstępnie zamontowany wahacz. Zet stoi na podnośniku do chopperów ze specjalnie zespawanym stojakiem pod silnik.
[link widoczny dla zalogowanych]
4. Ostatnie przymiarki. Brak jeszcze odpowiednich śrub i kilku tulejek.
[link widoczny dla zalogowanych]
5. Wypiaskowane koło tuż przed położeniem podkładu. I nowy nabytek zębatka 45
[link widoczny dla zalogowanych]
6. W trakcie malowania - zdjęcie zrobione ze względu na ciekawy efekt. Pierwsza warstwa - gruboziarnisty srebrny. początek nakładania drugiej warstwy kolorowej.
[link widoczny dla zalogowanych]
7. Kompletny amortyzator, po zmontowaniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
8. Efekt końcowy, choć jeszcze bez kilku śrubek.
[link widoczny dla zalogowanych]
9. Do kompletu - przód.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogólnie zet jest w komplecie, ale pozwolicie, że całość wstawię, jak już będzie w stu procentach skończony, bo efekt może popsuć brak jakiegoś detalu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulaaa
Stary wyga
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:37, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Łooooooł
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 15 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:16, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Pomysł istnie "diabelski" he he he Ale efekt " ANIELSKI" Pokazane przez Ciebie zdjęcia budzą pozytywny nastrój . Mam nadzieję ,że równie dobrze będzie wyglądał w całości tak jak te elementy w detalu Po prostu S U P E R !!!!!!!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:21, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Mariusz powiem tylko tyle że twój zet to "full wypas po sam pas"
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:52, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
To jest pierwszy polski tuning który widziałem i nie mogę nazwać wiejskim. Naprawde masz głowę mam nadzieje zobaczyć twojego zeta kiedyś na żywo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Pią 8:18, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
piekny wahacz, piekny zet
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:49, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A zdradzisz nam kiedyś Mariusz ile taka transformacja zeta kosztowała? może kiedyś jak mnie będzie stać to pokombinuje z monowahaczem ale to za kilka lat jak się dorobie litra co mi on wystarczy na kilka lat
|
|
Powrót do góry |
|
|
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:07, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Mario, naprawdę dobrze to wygląda
Ciekaw jestem jak całość będzie się prezentowała.
Trzymam kciuki za powodzenie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:33, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Mario jest GRUBO!!!
p.s.
Flaming co będziesz kombinował.Mariusz sobie troszkę pojeździ, znudzi mu się i sprzeda Tobie
Ostatnio zmieniony przez rychu dnia Pią 12:40, 21 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:58, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
haha spoko spoko tylko powiedźcie troszkę wcześniej co kupca na nerkę znajdę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:33, 21 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki wszystkim za słowa uznania.
juby napisał: | To jest pierwszy polski tuning który widziałem i nie mogę nazwać wiejskim. |
Z tym tuningiem to ciężka sprawa, granica między prawdziwym, a wiejskim tuningiem czasami bywa bardzo cienka. Mam nadzieję, że juby będzie mógł z czystym sumieniem napisać to samo po obejrzeniu fotek ukończonego zeta
O kosztach trudno mi coś napisać, oprócz ceny wahacza, kosztów dorobienia i dokupienia kilku elementów, jest trudny do wyliczenia koszt montażu i dogrania wszystkiego.
Na pewno koszt przebudowy Z750 będzie znacznie niższy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|