Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:21, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Spoko rychu, kolektory od zeta i zx9 mają prawie identyczny kształt. Kolektor który mierzyłem nie jest oryginalny, wyprodukowała go"niestety nie znana mi" firma tuningowa i podejrzewam, że właśnie stąd ta większa średnica kolanek. Miejsce mocowania do głowicy pasuje idealnie. Zewnętrzna średnica kolanka do Z1000 to 35 mm, a kolanka w kolektorze, który mam od ZX9 to 38,5 mm.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:50, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mariusz spoko,dzięki za wyjaśnienie!Muszę w tygodniu posprawdzać co i jak,no i chyba jakiś filterek K&N zapodać
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
emiliosz
Zaglądacz
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:48, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Loozz no widze że maszynka już gotowa do sezonu doobrzeee:)fajnie wyszło z tym wydeszkiem.pozdro 600
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:06, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Loozzz czy mógłbyś napisać jak kolektor od nowego Z750 pasuje do 1000, chodzi mi o odległość od tylnego amora w miejscu obejmy tłumika.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:27, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ciekawie to wygląda, ja tez myślałem nad założeniem do Z1000 wydech z kolektorem od z750 ale nie byłem pewny czy pasi. Według mnie jest GIT
|
|
Powrót do góry |
|
 |
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:33, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mariusz napisał: | Loozzz czy mógłbyś napisać jak kolektor od nowego Z750 pasuje do 1000, chodzi mi o odległość od tylnego amora w miejscu obejmy tłumika. |
Jutro wrzucę Ci foty, ale mija go z lewej strony patrząc od strony kierownicy, także nie trzeba nic kombinować z kolankami ani wyginaniem.
AdamFilip napisał: | Ciekawie to wygląda, ja tez myślałem nad założeniem do Z1000 wydech z kolektorem od z750 ale nie byłem pewny czy pasi. Według mnie jest GIT  |
Dzięki Adaś. Chociaż i tak nie umywa się do Twojej sztuki
Ostatnio zmieniony przez loozzz dnia Nie 20:35, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:37, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mój Zecik dostanie nowe lusterka od Ducati Streefighter'a
[link widoczny dla zalogowanych]
Są świetne. Latałem streetfighterem w zeszłym sezonie. Wyglądają obłędnie i wszystko w nich widać.
Polecam.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:37, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ducati Streetfighter. Oblędne moto. Jak Ci sie latało?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:16, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Wąski napisał: | Ducati Streetfighter. Oblędne moto. Jak Ci sie latało? |
Fajnie, ale inaczej niż na Zecie. Twardszy (ale to kwestia regulacji amora), wyżej się siedzi, węższy w talii, niżej kierownica co powoduje, że czułem się trochę jak na sporcie. Odwykłem od takiej pozycji, więc było mi dziwnie.
Naprawdę uwielbiam zeta i będę go wychwalał pod niebiosa mimo lat
A z roku na rok jestem do niego bardziej przywiązany.
Jedyne co ewentualnie zrobię w przyszłości to gruntownie go odbuduję, tzn. rozbiorę na części, odmaluję ramę, zabezpieczę przed korozją, powymieniam uszkodzone elementy.
No chyba, że wejdzie jakiś inny street, który rozłoży nie na łopatki.
Miałem kiedyś fantazje, aby włożyć mu inny silnik, np od ZX12R, ale nie wiem co z tego będzie. Na razie jest dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:42, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
loozzz mam dokladnie taki sam plan, tzn. pod koniec tego sezonu mam zamiar pomalować zeta (tylko tak profesjonalnie, moze trochę areografu, ale bez udziwnień) i doprowadzić do stanu idealnego. Już chyba nawet wiem gdzie będę malował, [link widoczny dla zalogowanych]
Co do silnika, to już raczej poważna zabawa, ale mam obawy że to chyba byłoby malo rozsądne. Wydaje mi się że rama może nie wytrzymać...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:54, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
sebasbox napisał: | loozzz mam dokladnie taki sam plan, tzn. pod koniec tego sezonu mam zamiar pomalować zeta (tylko tak profesjonalnie, moze trochę areografu, ale bez udziwnień) i doprowadzić do stanu idealnego. Już chyba nawet wiem gdzie będę malował, [link widoczny dla zalogowanych]
Co do silnika, to już raczej poważna zabawa, ale mam obawy że to chyba byłoby malo rozsądne. Wydaje mi się że rama może nie wytrzymać... |
Z ramą sprawa wygląda tak, że należałoby wykonać nową z rur o grubszej ściance. Mówimy tu o silniku od ZX12R Zwróciłem się nawet do firmy wyspecjalizowanej w takiej dziedzinie i koszt zabawy to ok 10 tyś.
W przypadku ZX10R sprawa jest prostsza. Należy dospawać dodatkowe uszy trzymające silnik, bo rama wytrzyma.
Kusi mnie, ale nie wiem czy rozsądek nie weźmie góry.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:01, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
no więc to raczej nie są zmiany dla mnie tym bardziej że nie uwżam się za jakiegoś dobrego ridera i raczej to co mam pod dupą w standardowym Z1000 mi w zupełności wystarczy...
ale doprowadzenie zeta do stanu jak nowy jak najbardziej, dodatkowo sam lubię bardzo pogrzebać przy motongu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:58, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
sebasbox napisał: | no więc to raczej nie są zmiany dla mnie tym bardziej że nie uwżam się za jakiegoś dobrego ridera i raczej to co mam pod dupą w standardowym Z1000 mi w zupełności wystarczy...
ale doprowadzenie zeta do stanu jak nowy jak najbardziej, dodatkowo sam lubię bardzo pogrzebać przy motongu. |
Mnie niby też wystarczy, jednakże 190 kucy plus 146 Nm spędza mi sen z powiek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:42, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Chłopaki, ja zarzuciłem PCIII, filtr i wydechy i nie ma sensu na nakedzie więcej cudować. 200 w chwilę, a później nogi i ręce bolą od trzymania. Jechałem zx12 i to co to moto wyprawia powyżej 240 to szok, a na Zecie według mnie nie da się tak jechać z takim silnikiem. Chyba, że chcecie przy 180 podnosić się na kółko z gazu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:18, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
AdamFilip napisał: | Chłopaki, ja zarzuciłem PCIII, filtr i wydechy i nie ma sensu na nakedzie więcej cudować. 200 w chwilę, a później nogi i ręce bolą od trzymania. Jechałem zx12 i to co to moto wyprawia powyżej 240 to szok, a na Zecie według mnie nie da się tak jechać z takim silnikiem. Chyba, że chcecie przy 180 podnosić się na kółko z gazu  |
Adam te ostatnie zdanie to chyba właśnie miał loozzz na myśli
Z drugiej strony chyba lepiej kupić drugiego motonga niż robić przeszczepy,więc loozzz po pieniążki do banku i drugiego bike do garażu,ehh ZX12 same piełko
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|