Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:23, 11 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Noo mihoo fajny sprzęt i bajerancko dopasowane osłonki.Kapitalny tłumik,zresztą widziałem go już na allegro,ale koleś miał kosmicznie zaporową cenę i niestety odpuściłem.
Pozdro i do zoba!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pon 6:08, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Fajny Fajny a jaki piękny kolor he he he he Super motorek
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:44, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wydech założony 18.03.2010
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
tego samego dnia wymieniałem zestaw napędowy
(oryginał skończył się przy 20000km,a raczej sam łańcuch):
-łańcuch D.I.D.520VM2
-zębatka tył Sunstar 43
-zębatka przód JT 14
Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Wto 20:47, 13 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:56, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | -zębatka przód JT 14 |
Fajnie, to moja ulubiona
A na jakiej jeździłeś wcześniej
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:04, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
W tamtym sezonie na 15-tce!
To tak za namową kolegi i prawdę mówiąc nie żałuję,ponieważ charakterystyka się nieco zmieniła,silnik jeszcze bardziej elastyczniejszy...,no i powera ma jak....!
|
|
Powrót do góry |
|
|
marekhans
Aktywny
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:39, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No jak dla mnie rewelka! Muszę troche podglądnąć obudowę chłodnicy. A tłumik to aż sobie wyobrażam...Respekcik!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matney
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 15:07, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Prawdziwy "Bandyta"/Zet musi być czarny!
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:00, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: |
A co do zegarów,to tylko dwie rzeczy są inne:
-skala obrotomierza do 17000
[link widoczny dla zalogowanych]
sorka za mało czytelną fotkę,ale jakoś zegarów nie fotografowałem,
ale poprawię się bo b.ładnie wygląda w nocy!
Pozdro |
Nie wiedzialem ze zety z USA sie tak wysoko kręcą 17 000 rpm
Ostatnio zmieniony przez jabloniec dnia Pią 15:00, 20 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
xede
Stary wyga
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:02, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a jak wyglada sprawa z przegladami bo myslalem nad tym ixilem ale jesli nie ma sie dobrego znajomego to moze nie przejsc przegladu
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:12, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
xede napisał: | a jak wyglada sprawa z przegladami bo myslalem nad tym ixilem ale jesli nie ma sie dobrego znajomego to moze nie przejsc przegladu |
Kolego,nie wiem jak u Ciebie na rewirze,ale w 3mieście przegląd motocykla przebiega poprzez rozmowę (zazwyczaj!),no ewentualnie lampki sprawdzą i do biura po pieczątkę
PS:silnika jeszcze nie włączałem!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:56, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wydech mi się naprawdę podoba, rewelacja...
Co do przeglądów to u mnie też nie ma najmniejszych problemów. Jak kiedyś byłem na przeglądzie zerowym z moto sprowadzonym z Anglii, gościu poprosił żebym usiadł przy jego kompie i wybrał odpowiedni model i znalazł mu w necie wszystkie dane techniczne
Zapytał mnie tylko (bardzo grzecznie) gdzie są kierunkowskazy z tyłu. Powiedziałem ze lampa zintegrowana i usłyszałem długie...ahaaaaa
Ogólnie to obszedł moto dookoła i to by było na tyle, a jak odjeżdżałem to podniecali się z innym pracownikiem jak fajnie chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:48, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie tylko chciał wiedzieć czy nie mam xenona i nic więcej
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:00, 14 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ciekawe czy kiedyś komuś sprawdzą hamulce?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:15, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie wróciłem z hamowni w gdańskim KTM-ie!
Pomiar robiony na inercyjnej,wyniki z koła,zatem do wartości ze skanów należało by dodać 15% (straty na hamowni) i wyjdzie suma na silniku (szczerze to trochę niewiarygodne...,ale skoro tak twierdzą eksperci z Bikes World)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:00, 30 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Mihoo popraw fotki, wrzuciles takie duze ze mi forum zaiwsa, wrzuc miniatury. Jak to zrobic masz w pierwszym temacie w dziale "Galeria". A co do wyniku to robi wrazenie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|