Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 17:54, 02 Lut 2011 Temat postu: Mój Z 750 |
|
|
Jak większość z was wie, zakupiłem Zeta, o którego ocenę prosiłem w innym temacie, sprzęt stoi u mechanika, by doprowadzić go do pełni sprawności, na razie tylko takie foty, jak go trochę zrobię to zrobię i wrzucę nowe. Jest to rocznik 2004, pierwsza rejestracja lipiec 2005, nie było licznika, ale w książce serwisowej ostatni serwis przed wypadkiem w niemczech był przy 8500 km.
Tutaj foty: [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:59, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Trzymam kciuki za pomyślną odbudowę ! Jedynie słuszny kolor, NIEBIESKA Z750
Tylko pamiętaj żeby zmienić ten paskudny ogon na tablicę rejestracyjną
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:06, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Już myślałem o tym, ale takimi sprawami zajmę się na samym końcu:) Jeszcze dopiszę, że moto posiada kierunki w kierownicy, akcesoryjną kierownicę(niebieską), no i resztę co widać na foto, czyli osłona chłodnicy, boczki na chłodnicy, akcesoryjna osłona łańcucha, pług, wyjście zapalniczki i to chyba tyle
|
|
Powrót do góry |
|
|
raq
Świeżak
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Op Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:18, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mnie jakoś średnio podoba się niebieski Zet, ale z tymi dodatkami wygląda całkiem ładnie
Ogon do wymiany bo tylko szpei ten sprzęt :p
|
|
Powrót do góry |
|
|
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:50, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No wreszcie go widzimy, nie wygląda na tak mocno uszkodzonego. Co do tych kierunków w kierze to mogą być zgubne szczególnie po mieście jak się balansuje w korku między puszkami, sam uważam że tam powinny znajdować się porządne ciężarki co złagodzą wibracje a także chronią klamki.
muszę przyznać że sam w tym roku zacząłem robić samemu takie ciężarki sam jestem ciekaw w jakim stopniu złagodzą wibracje [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez czester dnia Śro 18:58, 02 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:05, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Gratuluję zakupu. Sprzęt prezentuje się całkiem dobrze więc szybkiej naprawy i miłego śmigania życzę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:19, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Easy_rider,jak wcześniej pisałem:trzymam kciuki za powodzenie "reanimacji" małego Zeta i obyś zdążył do wiosny!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:31, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dodatkowo odkryliśmy przy oględzinach, że w oleju jest płyn chłodniczy :O Dlatego jutro odbieram głowicę od planowania i nowa uszczelka będzie założona, gdyż stara była do d***, ale mam nadzieję, że wszystko teraz będzie ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:56, 02 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
gratuluję zakupu i zycze szybkiego kompletowania części i odbudowy Zeta no i do zobaczenia na drodze
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Czw 2:23, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No,no...myślałem że będzie w gorszym stanie. Piękny niebieski Reanimuj maszyne i w droge. Za mocno to tej głowicy nie planuj, bo bedziesz miał lepszego kopa od pozostałych zetek. Szanse muszą być równe , no nie
Good maszyna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 12:44, 03 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dziś pany trzymać kciuki, bo odbieram głowicę i będzie uszczelka zakładana
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 11:54, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat niestety ze złymi wieściami Po splanowaniu głowicy i założeniu jej oraz nowej uszczelki nie ustąpiło cykanie, które zauważyłem po kupnie - w pierwszej chwili myślałem, że to niedokręcony kolektor, mój mechanik też. Jednak po założeniu nadal cykało i okazało się, że to zawór, który się kilka chwil później wypiął ale na szczęście u mechanika i na postoju, a nie podczas jazdy. Mechanik szybko wyłączył zapłon i nic w silniku nie zostało uszkodzone. Zawiozłem więc głowicę do specjalistycznego zakładu i dałem do sprawdzenia i ponownego planowania. Okazało się, że głowica ma uszkodzenia, jednak można je zlikwidować, ale za 800zł plus koszt uszczelniaczy zaworowych(14,90zł za sztukę w Larssonie) oraz uszczelki pod głowicę(180zł). Także czekam na uszczelki i kazałem im to naprawić Okazało się, że było grzebane już tam, bo stara uszczelka była silikonem zaklejona
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 11:56, 07 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:05, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Twardziel z Ciebie easy, w chuj kasy to wszystko kosztuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:06, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Zaciskam zęby i idę dalej. Mam nadzieję, że wkrótce to wszystko się skończy i będę mógł spokojnie rozpocząć sezon na moim zecie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:27, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
To tylko pozostaje mi życzyć tobie wytrwałości w dążeniu do celu!
POWODZENIA !!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|