Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scenariusz
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 15:26, 15 Maj 2013 Temat postu: Scenariusz - Olsztyn czarna strzała ;0 |
|
|
Hej moze moj nie jest tak nowy i piekny jak wasze slicznotki ale strasznie sie nim jaram i tez chce sie pochwalic
[/img]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:45, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Maszynka jak lala.
Podoba mi się barwa tłumika .
|
|
Powrót do góry |
|
|
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:12, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam,
Super maszyna
Ja szalalem w poprzednim sezonie na Z750 z 2008r. czarnej, na poczatku tego sezonu sprzedalem i teraz czekam cierpliwie na z1000
Pozrawiam !
|
|
Powrót do góry |
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:53, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Nom, komin fajnie przypalili. Osobiscie nie przepadam za kolorowymi siedziskami, ale to jest detal, który łatwo zmienić. Ważne, że sprzęt w dobrym stanie technicznym jest
Zaopatrz się w crashpady. Wydatek nie jest taż tak duży, a w razie wywrotki sporo możesz zaoszczędzić. Warto też zainteresować się szybką, ale widzę, że w kombi latasz to i wiatr aż tak nie męczy jak w tekstyliach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
scenariusz
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 21:07, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
za craspadami własnie sie rozgladam, moze mozecie cos polecic? a wydecha kazdy podchodzi i sie pyta czy to takie malowanie czy tak w pi*de dostał
a propo tej szyby własnie tez o niej myslałem ale gdzies przeczytałem ze szyba akcesoryjna ma taki profil ze dokładnie szyje podcina, nie wiem czy to prawda...
Ostatnio zmieniony przez scenariusz dnia Śro 21:09, 15 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:58, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam sls lub lsl. Teraz nie pamiętam. Jutro dokładniejsze zdjęcia mogę zrobić jak chcesz. Ogólnie ładnie sie prezentują, nie wystają jak jakiś kołek, choć te też spełniają swoją funkcję.
Może to zależeć od długości szybki. Przed wiatrem ciężko się w nakedzie uchronić. Zresztą mi to nie przeszkadza, a wręcz jest to urok motocykla. U siebie mam pod lusterka szybe, a wiatr napiera od pasa po kask.
Ponizej fota z galerii
edit:
Znalazłem w internety moje crashe
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez D0minik dnia Śro 22:06, 15 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
scenariusz
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 22:06, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
no własnie takie delikatne te Twoje crashpady, tylko na dekiel co ? chłodnica nie poleci? a co do wiatru to tak jak mowisz, ma swoj urok , trzeba sie trzymac i tyle, zreszta nie latam na codzien po 200 wiec uciazliwe to dla mnie nie jest, a co powiesz o takich ?
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
ps moto kocur, te ranty wymiataja, mysle zeby u siebie cos takiego zrobic, ale nie wiem czy mi tak wyjdzie ;f
Ostatnio zmieniony przez scenariusz dnia Śro 22:09, 15 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:12, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Grzybek wystaje pare centymetrów przed dekiel. Do tego zamontowane mam ciężarki na kierownicy ( też szerokie ) i w jakiś sposób zwiększa prześwit między chłodnicą, a glebą gdyby moto leżał na boku. Tal patrzyłem na niektóre zdjęcia po ślizgach w zecie poliftowym to osłonka od chłodnicy była delikatnie przetarta, a ta też dobre kilka cm odstaje od chłodnicy, więc jej nie powinno ruszyć. Może mnie ktos poprawić jeśli się mylę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przema
Bywalec
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:31, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
D0minik napisał: | Ja mam sls lub lsl. Teraz nie pamiętam. Jutro dokładniejsze zdjęcia mogę zrobić jak chcesz. Ogólnie ładnie sie prezentują, nie wystają jak jakiś kołek, choć te też spełniają swoją funkcję.
Może to zależeć od długości szybki. Przed wiatrem ciężko się w nakedzie uchronić. Zresztą mi to nie przeszkadza, a wręcz jest to urok motocykla. U siebie mam pod lusterka szybe, a wiatr napiera od pasa po kask.
Ponizej fota z galerii
edit:
Znalazłem w internety moje crashe
[link widoczny dla zalogowanych] |
Dominik co ty masz za szybę? siakaś dłuższa? ja mam standard ale myślę o wyższej - mała traska i zmęczenie bierze od wiatru
jeździłeś ze standardową?
p.
|
|
Powrót do góry |
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:08, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Są dłuższe, ta ma 43 cm z tego co pamiętam. Mięcho i tak na kasku będziesz zbierał
[link widoczny dla zalogowanych]
Standard szybka, w sensie, ze całkowity golas ? Raz z ciekawości ją ściągnąłem i komfort jazdy większy trochę. Tak do 110 wiatru praktycznie nie czuć, powyzej tej prędkości jest lepiej z szybą. Nie napiera tak mocno na klatę, lecz odniosłem wrażenie, że jest ciutke głośniej. Pewnie to przez strumień powietrza, który jest kierowany ku górze prosto w kask.
Ogólnie nie szaleję na moto. Średnia przelotowa to 130 wychodzi. Do tej prędkości szyba spisuje się nieźle.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przema
Bywalec
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:39, 16 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
D0minik napisał: |
Ogólnie nie szaleję na moto. Średnia przelotowa to 130 wychodzi. Do tej prędkości szyba spisuje się nieźle. |
w tamtym roku raz pojechałem do wawy - godz drogi w tym autostrada ok 35min, prędkości ok 200, powrót po 2 godz to byłem już trochę zmęczony jazdą - małe mięśnie, a napór powietrza spory i tak się zastanawiam czy większej nie szukać...
p.
|
|
Powrót do góry |
|
|
woodraf
Bywalec
Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rogoźnica / Strzegom Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:26, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Odnośnie crashpadów to polecam patenty od Zipsera - solidne wykonanie i nie szczypie w oczy, cena też rozsądna, na bank coś wybierzesz: [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
scenariusz
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 12:31, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Juz założyłem wometu
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdiMix
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mikołajki Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:01, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
ladny
|
|
Powrót do góry |
|
|
|