Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:24, 04 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Najwyższy czas
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:38, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nieźle. Ja swojego białasa wstawiłem na wiosenne porządki. Po lewo MV Augusta?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:45, 07 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Zaskocze Cię, hyosung gt650 r. Wersja limitowana
Kolega przejeździl 2 sezony i chce zmienić na coś większego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:58, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Sezon trwa
bezmiechowa górna, lotnisko szybowców oraz potem wypad na słonne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:12, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
A już myślałem że pierwsza fota to tam gdzieś koło Jeleniej
chyba wszystkie takie lotniska szybowcowe są podobne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:49, 13 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
fajnie, stromo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:57, 23 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
kilka fotek z wyscigu w czechach, Horice
550km w jedną stronę, 4 litery troche ucierpiały, ale warto było!
Ostatnio zmieniony przez Voltron dnia Wto 12:03, 23 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:31, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Zecik doczekał się klatki, cały dzień roboty i jest
tutaj zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:44, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Ale gdzie ty spaleś skoro tylko jeden namiot był na moto rozumiem sie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:29, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
w namiocie
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:20, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Voltron napisał: | Zecik doczekał się klatki, cały dzień roboty i jest
tutaj zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Nie, żebym się czepiał...ale ta "klatka" może wyrządzić więcej szkody niż pożytku w przypadku kraksy albo szlifie. Nie ochrania niczego. To raczej gmole które nie ochraniają nawet pokryw. Przy parkingówce (tak nazywanej przez niektórych w sytuacjach) czytaj: przy przewróceniu na postoju motocykla na bok coś tam ochroni...chociaż nie wiadomo, bo rury są za blisko pokryw silnika.
Sugeruje założyć oryginalne R&G crash pady które wystają szeroko zza pokryw. W moim przypadku przy dwóch dużych wypadkach pokrywy nie ucierpiały (rysy tylko)
Pozdro750
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:25, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Gunter ma rację narobisz sobie wiecej szkód
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:15, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Miałem dedykowane crashpady, były za krótkie, dotoczylem sobie tulejki, po 6cm dłuższe i dalej dekle dotykały. To do nich dospawalem cała resztę.
Hmmm
Wg mnie rury ochronią dekle, a długie crashpady przy wywrotce moga coś ugiąć, czy wogole uszkodzić blok silnika, także dla mnie takie crashe dopiero mogą narobić szkód.
Gunter, jakiej długości masz tulejki od crashow?
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:06, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Tulejki są wmontowane w crash pady. Wyszarpałem kilka zdjęć jak wyglądają na moto. Jak wcześniej wspominałem dwie duże gleby miałem i R&G ochroniły dekle i chłodnice. Ważne tez jest, by montować zawsze i tylko oryginalne śruby które są odpowiedniej miękkości. Chodzi o to, by przy tarciu o glebę materiał się ścierał a i śruba przyjmuje część energii na siebie czym objawia się wyginaniem się w stronę tyłu motocykla. W moim przypadku przy glebie śruba ta wygięła się o prawie 90 stopni, przytuliła do lewego cylindra ale nie pękła. Czarny materiał poszarpany. Spełniły swoją role. W tej chwili mam zamontowane trzeci nowy komplet tych padów a czwarty nowy leży.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:24, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
no to mam podobną szerokość, kładłem go na sucho z samymi przedłużonymi crashami to z prawej dotyka dekiel z crashem rowno, a z lewej pierw dekiel. Teraz ani czacha, ani dekle, ani kierownica nie dotkną.
A podasz długość tych crashów?
z góry dzięki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|