Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:50, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Wyjazd z bratem wokół komina.
Poza na tle stacji w Lutomiersku.
Muszę przyznać, że intergra do 100 zadziwia jak na "skuter".
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:14, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Hej,
Korzystając z kilku słabszych dni i decyzji o założeniu nowej (no nie takiej nowej bo kupionej w zimie) oponki pilot road 4 na tył zrobił sie jeszcze mały serwis.
Otóż przy okazji wymiany oponki na tył:
-wyważony przód i tył
Wymiana uszczelniaczy oraz oleju w lagach
[link widoczny dla zalogowanych]
-sprawdzenie kondycji płynu chłodniczego - jest bardzo dobrze. Miły prezent od poprzedniego właściciela:)
[link widoczny dla zalogowanych]
-wymiana filtra powietrza na kupiony zimą K&N. Muszę przyznać, że poprzedni był jak widać na zdjęciach w dobrej kondycji, ale kawa zasługiwała na więcej;)
[link widoczny dla zalogowanych]
I KaeNik:)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
-po rozebraniu przodu i inspekcji układu hamulcowego zapadła też decyzja o wymianie klocków hamulcowych. Padło na TRW, które już przerabiałem i mam wyrobioną bardzo dobrą opinię.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Muszę przyznać, że pierwsze wrażenia z Pilota bardzo dobre, ale przed większymi osądami poczekam, aż delikatnie "się dotrze" podobnie jak z klockami choć tu nie spodziewam się niczego innego jak pozytywnych odczuć.
Latamy dalej:)
Ostatnio zmieniony przez 4lehandro dnia Wto 20:15, 06 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:26, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Gitara, kawka odwdzięczy się za dobry serwis. Jeżeli chodzi o filtr to raczej powinieneś do środka zaglądać i tam szukać zanieczyszczeń A przy wymianie KN wytnij większy otwór w klapce wlotu powietrza. airbox mod
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:30, 13 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Szakalo
W środku szukałem;) ale zdjęcie słabsze zrobiłem choć zamieszczam z dedykacją
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:59, 13 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
hehe igła
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:24, 15 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dziś male smarowanie napędu po pracy. Ciepły łańcuch po szczotkowaniu, aż miło przyjął Bel-Ray'a
No nie powiem, że nie chwalę się przy okazji oponą Trzyma świetnie. Mogę śmiało polecić tego Pilota.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 5:59, 16 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Taka uwaga co do smarowania, bo widzę, że obsmarowałeś wewnętrzną stronę i środek łańcucha - zapomniałeś o stronie zewnętrznej (znaczy zewnętrznej linii łańcucha z o-ringami) Też używam Bel-Raya
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:46, 18 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Nie zapomniałem;) Ale fakt, że na tym zdjęciu tego nie widać Pozwolę sobie nie zamieszczać kolejnego jak w przypadku filtra żeby było jasne;)
Racja w tym, że różnie ludzie smarują.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 5:51, 19 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jasne, nie powątpiewam w Twoje zdolności mechaniczne/serwisowe. Zawsze powtarzam, lepiej posmarować cokolwiek, niż jeździć na suchym (zawsze przy smarach przypomina mi się jedna R1, którą oglądałem - łańcuch chyba od nowości nie widział smaru i naciągu, tak tragicznego stanu w życiu nie widziałem, a to skrzypienie przy jakimkolwiek ruszeniu to śni mi się do dziś po nocach)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majkwin
Świeżak
Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:48, 21 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jeszcze tylko jej kup kominy dobre bo aż się prosi
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:43, 22 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
No nie ukrywam, że wiedzie mnie ten pomysł na pokuszenie:D
Niemniej podoba mi się fabryka choć nie wiem czy po przyszłym sezonie nie spróbuję dodać jej nieco wigoru u znanego wszem i wobec prze-majstra wydechowego.
Na razie szykuję się na oponę przód i coraz bardziej mierzi mnie szpadel na tablicę rejestracyjną
Co do łańcucha to fakt, że niektórzy jak w simsonach łańcucha nie smarowali to nie smarują do tej pory:/ A tato powtarza " kto nie smaruje ten nie jedzie"
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 5:54, 23 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
4lehandro napisał: |
Niemniej podoba mi się fabryka choć nie wiem czy po przyszłym sezonie nie spróbuję dodać jej nieco wigoru u znanego wszem i wobec prze-majstra wydechowego.
|
Jeżeli chodzi Ci o Edzia, to pytałem już o kominy do dużych Zetek. Mi zaśpiewał ponad 750 zł za zrobienie obu Problem polega na tym, że nigdy takich nie robił i nie umiał powiedzieć, co z tego wyjdzie ;/ Oryginalne mają swój urok, szkoda tylko, że dźwiękowo do dupy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majkwin
Świeżak
Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:34, 23 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Obok mojej małej zety często widuję dużego zeta II gen z podwójnymi, carbonowymi wydechami devila - nie powiem, wyglądają zacnie Wg. mnie do białej budy taki wydech spasowałby perfekcyjnie. Zresztą, sam popatrz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:46, 25 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
damiang napisał: | Jeżeli chodzi Ci o Edzia, to pytałem już o kominy do dużych Zetek. Mi zaśpiewał ponad 750 zł za zrobienie obu Problem polega na tym, że nigdy takich nie robił i nie umiał powiedzieć, co z tego wyjdzie ;/ Oryginalne mają swój urok, szkoda tylko, że dźwiękowo do dupy. |
Dokładnie o Edzia. Teraz trzeba pomyśleć czy jest sens walić 750 zico za przeróbkę fabryki bez gwarancji sukcesu czy nie lepiej poprosić o pieniążek zamiast nowych skarpet na święta i poszukać jakiegoś ładnego używanego zestawu sygnowanego odpowiednią marką.
Fakt, że stylistyka fabryki mi odpowiada, ale dźwięk? No cóż. Powiedzmy, że jak na kuzyna ninjy tak jak prawdziwy ninja jest cichym zabójcą
Majkwin
W pierwszym momencie myślałem, że to mój bo niewiele ich:D
Wygląda w porządku. Może dlatego, że nigdy białego na żywo nie widziałem ustrojonego w akcesoryjne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:03, 18 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Przygotowania do sezonu w cieniu zimy rozpoczęte.
Przyszły pierwsze zakupy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie powiem, że największy gadżet może nie robi, ale cóż. Konserwatysta ze mnie:)
[link widoczny dla zalogowanych]
Gadżet z kategorii praktycznych - tempomat. Jestem ciekaw jak się sprawdzi(?).
[link widoczny dla zalogowanych]
Diabeł jednak tkwi w filtrze oleju choć czeka mnie nieco pracy;)
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem na etapie szukania uchwytu na tablicę w miejsce fabryki. Polcei ktoś coś np z Ali?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|