Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pavlacos
Bywalec
Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 8:54, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
też spoko, ja wziąłem 308, bo ma miejsce na mapnik i nie ma odblasków
ale bardzo podobne wymiarowo torby moja ma 17-24l. położenie telefonu za nisko, ciężko zczytać. (zresztą u mnie na górze też jest lipa bo odbija się od pleksi.
ra311 - nie ma regulacji położenia ale rozwija się tylko trochę do góry, nie wiem czy ten profil nie będzie dotykał baku
ra 308 - sztywna podłoga z regulacją położenia, rozwija się od dołu (lipa) ale do 24l
Do 16l wejdzie całkiem sporo: 2 browarki na mecz i coś na kolację też bez problemu. Dodatkowo zawsze w zapasie siatka na siodło.
Dla mnie tankbag to podstawa nie cierpię plecaków, ale chyba jestem skazany w zecie na to, z kufrem to tylko na większe zakupki.
kupiłem sobie jeszcze na codzień takie cuś:
[link widoczny dla zalogowanych]
(wchodzi małe śniadanko i doksy)
oryginał prosto z chin
Ostatnio zmieniony przez pavlacos dnia Pon 8:59, 13 Cze 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KulawyWonsz
Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Celestynów Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:05, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Super Zetka! <3 <3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:02, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
RA 308 jest z 50zł tańsza, fakt to rozsuwanie od dołu nie jest najlepszym pomysłem. Powiedz mi, jak sie sprawa ma jeżeli chodzi o trzymanie na tym pierścieniu? Widziałem filmiki na yt że to się konkretnie telepie, nie wkurza to podczas jazdy?
Odnośnie samego moto:
w zeszły tydzień wymieniłem klocki + nowy płyn hamulcowy + czyszczenie zacisków. Nowe klocki to EBC HH. Zacząłem słyszeć, że hamuje czego na wcześniejszych klockach nie słyszałem (były już prawie wyjechane do zera) i to mnie troche denerwuje, może sie jeszcze dotrą a może będe musiał sie przyzwyczaić.
Klocki były jeszcze od nowości motocykla co potwierdzić może oryginalny przebieg.
Teraz słyszę, taki dziwny świst/szum w czasie jazdy, działanie hamulca jak najbardziej na plus.
Czy to prawda, że po wyczyszczeniu zaciski zaczynają szumieć? Gdzieś widziałem taką informację.
Tarcza bez hamowania oczywiście zimna, czyli to nie dźwięk dobiegający z tarcia klockami o tarczę.
Ostatnio zmieniony przez Milovic dnia Pon 14:14, 13 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pavlacos
Bywalec
Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 19:37, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
To ktos mial wujowo zamontowane;)
U mnie w bandziorze nic nie telepie, a zdazalo sie ze i pod 200 latalem z tym tankbagiem, a B nie ma owiewy i nie jest tak oplywowy. Siedzi dobrze.
Hamulce, norma jak sie rozgrzeja moga byc glosniejsze:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:20, 20 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
zakupiłem torbe kappa RA 308 wreszcie, powiedz mi Ty używasz tego paska do przypinania do główki ramy czy polegasz na samym tank ringu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:39, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
w weekend odwiedziłem stolice, nawinięte około 1000km - sprzęt czuł się na trasie bardzo dobrze:)
Ostatnio zmieniony przez Milovic dnia Pon 8:47, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:52, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Król wraca na zamek;) Zahaczyłeś jeszcze o jakieś miejscówki?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:16, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Polazilem po starowce i nowym swiecie, nic wielkiego ale lubie to miasto, jestem w polowie warszawiakiem;) moja mama pochodzi wlasnie ze stolicy i milo sie wraca tam od czasu do czasu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:59, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Mama jest rozumiem rodowitą warszawianką od pokoleń bo wiesz jak to teraz jest z warszawiakami?
Ładne miasto. Coraz bardziej czuć europejską stolicą i to nie za sprawą przemian kulturowych.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:19, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
tak dokładnie tak, rodowitą. Wiem jak to teraz jest, znam mase ludzi pracujących w Warszawie i prawie wszyscy z południa Polski
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:16, 27 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Milovic napisał: | jeszcze decyzji nie podjąłem, tak tylko się zastanawiam.
Wizualnie na pewno lepsze oryginalne, czarne. Dostałem je przy kupnie, wyglądają jakby nie przejechały na moto żadnego km:)
Głośność jest raczej taka jak powinna być, ani nie za głośno ani nie cicho.
Zapytam od razu tutaj, jaki macie ustawiony luz na manetce gazu? Wczoraj probowałem zrobic jak najmniejszy luz poprzez użycie tych nakrętek pod manetką, jednakże im mniejszy luz robiłem tym manetka wolniej wracała do pozycji 0 a przy skręcie w ogole nie wracała. Próbowałem robić korekte druga nakrętka odpowiadającą za powrót to znów luz robił sie większy
Ma ktos jakieś doświadczenia z regulacja tego? Puki co udało sie ustawić prawie bez luzu (wiem ze przy skręcie musi byc tak żeby obroty nie szły do góry) jednakże teraz problem jest powrót manetki do pozycji wyjściowej w momencie maksymalnego skrętu. |
ktoś cos wie na temat tego luzu ktorego nie moge wyregulować, im wiecej kręce zeby go zmniejszyc tym wolniej manetka wraca z powrotem, a jak chce wyregulować jej powrót to luz znowu sie pojawia...
Jak ktos cos wie na ten temat, bede wdzięczny, kiepsko jeździ mnie się z luzem na manetce, wiem wiem ze według serwisówki musi być 2-3mm ale u mnie jest chyba jeszcze wiecej.
Puki co jestem w stanie wyregulowac tak że nie mam w ogole luzu i nawet przy skręcie obroty się nie podnoszą, czyli dobrze, jednak wtedy manetka nie chce wracać
Ostatnio zmieniony przez Milovic dnia Śro 13:20, 27 Lip 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:27, 27 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Milovic napisał: | Milovic napisał: | jeszcze decyzji nie podjąłem, tak tylko się zastanawiam.
Wizualnie na pewno lepsze oryginalne, czarne. Dostałem je przy kupnie, wyglądają jakby nie przejechały na moto żadnego km:)
Głośność jest raczej taka jak powinna być, ani nie za głośno ani nie cicho.
Zapytam od razu tutaj, jaki macie ustawiony luz na manetce gazu? Wczoraj probowałem zrobic jak najmniejszy luz poprzez użycie tych nakrętek pod manetką, jednakże im mniejszy luz robiłem tym manetka wolniej wracała do pozycji 0 a przy skręcie w ogole nie wracała. Próbowałem robić korekte druga nakrętka odpowiadającą za powrót to znów luz robił sie większy
Ma ktos jakieś doświadczenia z regulacja tego? Puki co udało sie ustawić prawie bez luzu (wiem ze przy skręcie musi byc tak żeby obroty nie szły do góry) jednakże teraz problem jest powrót manetki do pozycji wyjściowej w momencie maksymalnego skrętu. |
ktoś cos wie na temat tego luzu ktorego nie moge wyregulować, im wiecej kręce zeby go zmniejszyc tym wolniej manetka wraca z powrotem, a jak chce wyregulować jej powrót to luz znowu sie pojawia...
Jak ktos cos wie na ten temat, bede wdzięczny, kiepsko jeździ mnie się z luzem na manetce, wiem wiem ze według serwisówki musi być 2-3mm ale u mnie jest chyba jeszcze wiecej.
Puki co jestem w stanie wyregulowac tak że nie mam w ogole luzu i nawet przy skręcie obroty się nie podnoszą, czyli dobrze, jednak wtedy manetka nie chce wracać |
Od manetki gazu idą dwie linki - jedną regulujesz luz, drugą regulujesz powrót manetki. Jak już ustawisz luz, pokręć intuicyjnie tą drugą tak, aby manetka wracała bez oporu Ciężko to opisać, ale zrobienie tego to minuta roboty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:39, 27 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
właśnie tak robie i jest dokładnie tak, że jak zniweluje luz tak jak mi pasuje to manetka nie wraca przy skrecie, a jak znów reguluje powrót zeby wracała przy skręconym kole to znów pojawia się luz ktory wyregulowałem wcześniej drugim pokrętłem... wygląda na to tak jakby te linki były zalezne od siebie, ktos ma jeszcze podobnie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Czw 4:35, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
W takiej sytuacji problemem może być sama linka Być może haczy już gdzieś w pancerzu i kwalifikuje się do wymiany.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:15, 28 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
nie sądze, mam dopiero 18k nalatane. Musze się przyglądnąć tej sprawie dokładniej bo denerwuje mnie ten luz, nie moge tak wyczuć manetki.
W planach jest jakiś wypad nad morze, wiec zamówiłem stelaż dedykowany do Z1000 GIVI T267 + sakwy GIVI EA101, nie mogłem niestety dostać jednego mocowania (GIVI T267KIT) wiec zamówiłem również zestaw stelaża kufra centralnego, w skład którego wchodzi ów część T267KIT - przynajmniej tak mnie sie wydaje.
Przemyślę jeszcze sprawe samego kufra centralnego, może sie do niego przekonam.
Jest jakieś totalne nieporozumienie jeżeli chodzi o zestaw wypadowy pod ten motocykl. Same sakwy to jakieś nieporozumienie, bez stelaża nie ma opcji żeby z tym jeździć (wiem, widziałem jak w oxfordach first time jeżdżą niektórzy ale do mnie taka opcja nie trafia). Stelażu nigdzie nie ma, a jak już jest - to jakaś cześć ktora jest potrzebna do jego zamocowania nie jest dostępna.
Docelowo chciałem kuferki pod kolor moto, jak w SX - ale niestety nie do ogarnięcia, a sam nie zamierzam przerabiać bo nie mam do tego czasu ani sprzętu.
Trochę się zawiodłem, bo kufry na prawde wpadły mi w oko, jeżeli sakwy nie przypadna mi do gustu, to pomyślę nad kuframi i pokombinuje jak je przymocowac do stelaża ktory juz bede miał.
Ostatnio zmieniony przez Milovic dnia Czw 7:28, 28 Lip 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|