Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000SX Nowa lala

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Galeria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
survi
Świeżak



Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aylesbury UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:36, 17 Wrz 2017    Temat postu: Z1000SX Nowa lala
No i mnie naciagnelo na litra, pozbywam sie mojej pomaranczy i bedziemy inwestowac w ten albo nastepny jako ze kupilem bez ABSu pewnie za 10k mil bede wymienial na model z ABS'em jako ze sie przyzwyczailem i juz mialem 2 cieple momenty, nie az tak gorace by wymieniac gacie ale przy roznicy oddawania mocy miedzy Z750 a Z1000 SX to jest przeskok dla samobojcy Very Happy teraz to pampersa trzeba zakladac przed wyjazdem

Cos o nowej Z-tce 2014 rok 9k mil na liczniku stan mozna powiedziec z salonu dopiero przy dokladnym przyjrzaniu sie widac na lakierze ryski po kilku myciach moto. Szybka puig, tailtidy.

Poki co wiele nie zrobione czekam na gotowke za 750'tke i lecimy na zakupy :p na razie kilka naklejek by na baku wiele nie porysowac, kupione crash pady ale czekam przy serwisie je zamontuje.

Z tych dodatkow planowanych dla tego motocykla
-olejarka
-wymiana klamek na krotkie z mozliwoscia montazu lusterek jakos filtrowanie z tymi fabryczymi to jest tragiczne musze je ciagle chowac (http://www.ebay.co.uk/itm/HI-Q-Motorcycle-Orange-CNC-Clutch-Brake-Levers-Master-Cylinder-Reservoir-7-8-UK-/162626810751?hash=item25dd50337f:g:Po8AAOSwkr5ZjSUW)
-kufry SHAD full zestaw w tym 58L top box O_O
-upgrade siedzien aby mozna bylo przejechac wiecej niz 1 godzine

Chyba tyle jako ze bede szukal jednak modelu z ABS'em to wiekszosc zmian chce zrobic ktore pozniej bede mogl przelozyc do nowego modelu :>

Mozliwe jeszcze ze obnize kierownice zobacze ile z tym jeszcze roboty i zobaczymy jak sie bedzie jezdzilo

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 4:57, 18 Wrz 2017    Temat postu:
Ładna, widać, że zadbana - niech służy Smile A co do ABS to potwierdzam, przy SX mocno się przydaje Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:54, 18 Wrz 2017    Temat postu:
Gratulacje!! Ładna maszyna. Dziwne tylko ze 2014 i bez ABS'u.

Od którego roku ABS jest podstawą ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 4:00, 19 Wrz 2017    Temat postu:
Od 2017 roku we wszystkim, co ma dwa koła (wyłączając skuterki), nakaz UE. Natomiast wcześniej Kawasaki dawało wybór, można było zamówić sobie KTRC, ale nie ABS i odwrotnie Smile W Polsce niespotykane, bo mi w salonie mówili, że od 2014 roku do dużych Zetów ABS sprzedawali w standardzie i nie dało się zamówić innej opcji, ale w Niemczech czy UK np często widuje się nowszy model właśnie bez ABS (pewnie na zamówienie) Smile Także co kraj to obyczaj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:41, 19 Wrz 2017    Temat postu:
damiang napisał:
Od 2017 roku we wszystkim, co ma dwa koła (wyłączając skuterki), nakaz UE. Natomiast wcześniej Kawasaki dawało wybór, można było zamówić sobie KTRC, ale nie ABS i odwrotnie Smile W Polsce niespotykane, bo mi w salonie mówili, że od 2014 roku do dużych Zetów ABS sprzedawali w standardzie i nie dało się zamówić innej opcji, ale w Niemczech czy UK np często widuje się nowszy model właśnie bez ABS (pewnie na zamówienie) Smile Także co kraj to obyczaj.


To Ci niemiaszki... myślą że wszyscy u nich to "szumachery" Very Happy

A co do montażu samego ABS'u to myślę że jest to nieopłacalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:01, 19 Wrz 2017    Temat postu:
Nie, nawet bym nie myślał o instalacji ABS w wersji, która wyjechała z fabryki bez niego. Powód? Koszty i duże wyzwanie technologiczne. Generalnie opcja bez ABS była tańsza w przeliczeniu około 3-5 tys złotych (dokładnie nie wiem, ale takie ER6 rok temu bez ABS było tańsze 3 tysie). W sumie ciekawy temat, muszę kiedyś zapytać mechanika, czy mieli okazję montować do SX ABS, ale na moje oko to gra niewarta zachodu. Przecież z miejsca musieliby wymieniać moduły, zegary (to już kolosalny wydatek), nie wspominając o heblach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:34, 19 Wrz 2017    Temat postu:
Jest pewien kolega z naszego forum (mam nadzieję iż podłapie temat i napisze coś więcej),który z powodzeniem przeprowadził taką instalację w Z1000 w 3g.
Wszystko da się zrobić i nie taki diabeł straszny jak go malują. Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jagna
Bywalec



Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 17:57, 19 Wrz 2017    Temat postu:
Taki ładny motocykl i jeszcze wybrzydza Wink
A ta naklejka na kole to nie jest info o ABS?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:21, 19 Wrz 2017    Temat postu:
9k mil i juz obie opony zmienione? i to chyba juz nie są pierwszej swieżości... W sumie to nie Polska Very Happy

tez bym wybrzydzal w moto z 14r bez ABS Razz


Ostatnio zmieniony przez Voltron dnia Wto 18:22, 19 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
survi
Świeżak



Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aylesbury UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:33, 20 Wrz 2017    Temat postu:
Smile moje zdziwienie tez bylo jak wracalem mokro no to testuje jak mocno przycisnac by tylne kolo nie zlapalo przyczepnosci no i sie tak slizgam dobry metr Very Happy i tak mysle WTF ! nie ma ABS'u?
No i nie ma :/ tez mialem pewnosc ze jak KTRC jest to i ABS jest no i sie zdziwilem nie pytalem sie sprzedawcy no znafca jestem hahaha. Szybko nabijam mile to pewnie w kwietniu bedzie wymiana przy 20k milach na liczniku Razz
A dokladac specjalnie ABS do moto mija sie z celem bo tutaj to od razu pozniej by bylo ze pewnie stukniety albo nie wiadomo, a pozniej sprobuj takie cos sprzedac tutaj
Naklejka na kole jest tylko KTRC, nie wiem zastanawiam sie nad wymiana na uzywke 2017 wczoraj patrzylem to za 7,5k £ juz mozna znalezc wiec cenowo nie ma zadnej przepasci i teraz sobie troche pluje ze nie poczekalem dluzej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:53, 08 Lis 2017    Temat postu:
Zmieniaj zmieniaj !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Galeria Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin