Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Zecia! - Z1000SX od Damiang - NA SPRZEDAŻ :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Galeria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kucyk
Znajomy



Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:31, 03 Maj 2016    Temat postu:
Jeśli chce się zwiększać moc i obniżyć masę to oczywiście - pełny zestaw jak najbardziej preferowany, a wręcz wskazany. Jeśli jednak ktoś chce zmienić tylko dźwięk oraz wygląd (nie każdemu podoba się seria - zarówno w wyglądzie jak i brzmieniu) to nie wiem czy jest potrzeba wymiany zaraz całego układu. Jeśli wywaliłbym kata i exup to oczywiście stronie jak najbardziej - jeśli to wszystko zostaje to nie wiem czy jest taka potrzeba (ale to już mechanik by musiał się wypowiedzieć). Co do "zabezpieczenia silnika" - forumowy kolega przelatał na samych zmienionych końcówkach około 25 tyś i teraz przy serwisie wszystkie wartości były w normach więc raczej niczemu to nie grozi (ale mechanikiem nie jestem, więc ciężko mi powiedzieć).

Podsumowując - każdy robi to na co ma ochotę, by osiągnąć zamierzony efekt Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Z-zlot friend



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:28, 03 Maj 2016    Temat postu:
Very Happy Mechanikiem też nie jestem ale mam zmienione same końcówki
i to jest najpiękniejszy dźwięk jaki można uzyskać Very Happy
nie jest głośny nie jest cichy ale piękny basowy podkreślający moc maszyny Very Happy
a co do odchudzania sprzętu to najpierw musiał bym siebie odchudzić ale mam wyjebane
silnik tak psuje się od samych końcówek ale po 35 latach użytkowania Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojteq93




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:26, 03 Maj 2016    Temat postu:
No jasne chlopy ja też wymieniam dla samego wizualnego efektu i dla brzmienia, do sprzetu sie nie przyzywczajam, wiadomo nowy to planuje kilka lat pojezdzic, ale czy to ma znaczenie.. ma się podobać. to nie auto ktore ma być ekonomiczne ciche i rodzinne Smile Ma być w gust własciciela, zrobione pod niego i zwracac uwagę Very Happy poza tym wszyscy którzy jeżdzimy z1000sx to paktycznie nowe sprzety są, w nich nie ma co się psuc - a na pewno nie od koncówek wydechu "tjuningowych"Smile

Pytanie z innej beczki. do ilu stopni w temperaturze takiej jak wczoraj (poniedziałek np. u mnie w okolicach 18stopni) grzeje sie wam z1000sx, u mnie max 65 stopni podczas jazdy 4tysiace obrotów aż dziwne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:02, 03 Maj 2016    Temat postu:
Damiang, kup końcówki obojętnie jakie czy to leo czy to acrap i zaloz je zostawiając exup. Nie będziesz mial żadnego prychania, kichania na wolnych obrotach. Nic nie będziesz musial stroić. Co do spalania to kompletnie nic się nie zmieniło. Pali przy maksymalnym zaladowaniu i jeździe do 140km/h tyle co sześćsetka.. 6.5L. Sprawdzone na 2 wycieczkach po 5-6tys.
Jeżdżę bez db killera i kompletnie nie jest to uciążliwe a dźwięk jakby nie bylo jest wiele fajniejszy jak na ori wydechach. Bo nie wiem jak u Ciebie w nowszym sx'ie ale u mnie - 2011r. To seryjny wydech to byl jak moj domowy odkurzacz.
Ja u siebie mam 2x leo + k&n i zostawiony exup i jest naprawde super.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 5:27, 04 Maj 2016    Temat postu:
Przy zostawieniu exupu pewnie nic się nie dzieje - ja raczej pisałem ogólnie przy sportach (widywałem pare egzemplarzy, które były padnięte właśnie przez nieudolne zabawy z wydechem). W SX nie zgłębiałem tematu, w innym moto mam full przelot i wokół komina mi wystarczy Smile Ale dzięki za rady, jak będzie okazja wsłucham się w jakiegoś SX'a na innych wydechach i może coś się pokombinuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RoBeRt
Świeżak



Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:57, 05 Maj 2016    Temat postu:
zoltaibiza napisał:
Damiang, kup końcówki obojętnie jakie czy to leo czy to acrap i zaloz je zostawiając exup. Nie będziesz mial żadnego prychania, kichania na wolnych obrotach. Nic nie będziesz musial stroić. Co do spalania to kompletnie nic się nie zmieniło. Pali przy maksymalnym zaladowaniu i jeździe do 140km/h tyle co sześćsetka.. 6.5L. Sprawdzone na 2 wycieczkach po 5-6tys.
Jeżdżę bez db killera i kompletnie nie jest to uciążliwe a dźwięk jakby nie bylo jest wiele fajniejszy jak na ori wydechach. Bo nie wiem jak u Ciebie w nowszym sx'ie ale u mnie - 2011r. To seryjny wydech to byl jak moj domowy odkurzacz.
Ja u siebie mam 2x leo + k&n i zostawiony exup i jest naprawdę super.
podpisuje sie pod tym tez posiadam 2 leo +k&n i reszta fabryka nic na razie nie usuwałem chodz w gsxr miałem pełen przelot nie sklania mnie to do robienia w sx powiem tak głos mega fajny tez latam bez db kilerów i nie jest to uciazliwe dla mnie ani dla tych za mna Smile wiadomo co mam na mysli sx nie lubi byc z tyłu xdxd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RoBeRt
Świeżak



Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:57, 05 Maj 2016    Temat postu:
zoltaibiza napisał:
Damiang, kup końcówki obojętnie jakie czy to leo czy to acrap i zaloz je zostawiając exup. Nie będziesz mial żadnego prychania, kichania na wolnych obrotach. Nic nie będziesz musial stroić. Co do spalania to kompletnie nic się nie zmieniło. Pali przy maksymalnym zaladowaniu i jeździe do 140km/h tyle co sześćsetka.. 6.5L. Sprawdzone na 2 wycieczkach po 5-6tys.
Jeżdżę bez db killera i kompletnie nie jest to uciążliwe a dźwięk jakby nie bylo jest wiele fajniejszy jak na ori wydechach. Bo nie wiem jak u Ciebie w nowszym sx'ie ale u mnie - 2011r. To seryjny wydech to byl jak moj domowy odkurzacz.
Ja u siebie mam 2x leo + k&n i zostawiony exup i jest naprawdę super.
podpisuje sie pod tym tez posiadam 2 leo +k&n i reszta fabryka nic na razie nie usuwałem chodz w gsxr miałem pełen przelot nie sklania mnie to do robienia w sx powiem tak głos mega fajny tez latam bez db kilerów i nie jest to uciazliwe dla mnie ani dla tych za mna Smile wiadomo co mam na mysli sx nie lubi byc z tyłu xdxd
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojteq93




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:23, 09 Maj 2016    Temat postu:
ponawiam:

Pytanie z innej beczki. do ilu stopni w temperaturze takiej jak wczoraj (poniedziałek np. u mnie w okolicach 18stopni) grzeje sie wam z1000sx, u mnie max 65 stopni podczas jazdy 4tysiace obrotów aż dziwne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Majkwin
Świeżak



Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:42, 09 Maj 2016    Temat postu:
Co w tym dziwnego? Duża, wydajna chłodnica ma zapewnić optymalne chłodzenie przy wysokich obrotach w ciepłe dni, a Ty ledwo manetkę dotykasz... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:08, 10 Maj 2016    Temat postu:
Wojteq93 napisał:
ponawiam:

Pytanie z innej beczki. do ilu stopni w temperaturze takiej jak wczoraj (poniedziałek np. u mnie w okolicach 18stopni) grzeje sie wam z1000sx, u mnie max 65 stopni podczas jazdy 4tysiace obrotów aż dziwne


Standard Smile 65-70 stopni w trasie to optymalna temperatura, jak teraz było trochę cieplej, to podchodziło pod 75, nie więcej. Wystarczy wlecieć do miasta na chwilę i już lata po 100 stopni Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojteq93




Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:19, 10 Maj 2016    Temat postu:
dziwnie, zawsze myslalem ze 80-90stopni musi trzymac. w poprzednich motocyklach mialem analogowy wskaznik i wiem ze zawsze bylo dobrze. sv 650 mojej dziewczyny przy 10stopniach podczas jazdy do 80 sie zagrzala

ale macie racje moze nie te obroty jeszcze heh, moj pierwszy 4 cylindrowy silnik od szlifierki Razz


Ostatnio zmieniony przez Wojteq93 dnia Wto 18:19, 10 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 4:55, 11 Maj 2016    Temat postu:
SV w porównaniu do SX ma filigranową chłodnicę Smile U mnie zwykle na blacie podczas jazdy jest 70-75 (jazdy turystycznej, na trasie). Gdy trochę docisnę czy wjadę do miasta zaraz się podnosi, także standard.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:31, 03 Cze 2016    Temat postu:
Sezon w pełni, ale znalazłem chwilkę, aby pomontować kolejne dodatki Smile

Zecia zaopatrzona w Slidery na przód Womet-Techa (zamontuję też rolki na tył Wometa, bo Puig leci w kulki z terminami i nie doczekałem się sliderów od nich).







Wpadły też nowe żarówki Osram Cool Blue (postojówki i H7), jak na razie wrażenia pozytywne.





I na koniec wizualnie - fluorescencyjne paseczki na koła w kolorze Smile



Jak na razie mam komplet dodatków, dopiero na zimę wpadną kolejne Smile Teraz czas na nawijanie kilometrów!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:15, 03 Cze 2016    Temat postu:
Fajnie wszystko wygląda Wink ciekaw jestem jak wieczorem te żarówki będą sobie radziły. Chyba ze nie jezdzisz po nocach Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:26, 03 Cze 2016    Temat postu:
zoltaibiza napisał:
Fajnie wszystko wygląda Wink ciekaw jestem jak wieczorem te żarówki będą sobie radziły. Chyba ze nie jezdzisz po nocach Wink


Rzadko, od chwili zakupu miałem okazję tylko raz lecieć w nocy - jeszcze na oryginalnych żarówkach. Było tak sobie, dlatego pomyślałem o zakupie trochę lepszych świateł. Za tydzień szykuje mi się dalsza trasa, wyjazd w nocy, więc będzie okazja przetestować. A tak to staram się latać jednak za dnia - więcej widać Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Galeria Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Następny
Strona 5 z 16

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin