Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kucyk
Znajomy
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:31, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli chce się zwiększać moc i obniżyć masę to oczywiście - pełny zestaw jak najbardziej preferowany, a wręcz wskazany. Jeśli jednak ktoś chce zmienić tylko dźwięk oraz wygląd (nie każdemu podoba się seria - zarówno w wyglądzie jak i brzmieniu) to nie wiem czy jest potrzeba wymiany zaraz całego układu. Jeśli wywaliłbym kata i exup to oczywiście stronie jak najbardziej - jeśli to wszystko zostaje to nie wiem czy jest taka potrzeba (ale to już mechanik by musiał się wypowiedzieć). Co do "zabezpieczenia silnika" - forumowy kolega przelatał na samych zmienionych końcówkach około 25 tyś i teraz przy serwisie wszystkie wartości były w normach więc raczej niczemu to nie grozi (ale mechanikiem nie jestem, więc ciężko mi powiedzieć).
Podsumowując - każdy robi to na co ma ochotę, by osiągnąć zamierzony efekt
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:28, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Mechanikiem też nie jestem ale mam zmienione same końcówki
i to jest najpiękniejszy dźwięk jaki można uzyskać
nie jest głośny nie jest cichy ale piękny basowy podkreślający moc maszyny
a co do odchudzania sprzętu to najpierw musiał bym siebie odchudzić ale mam wyjebane
silnik tak psuje się od samych końcówek ale po 35 latach użytkowania
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojteq93
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:26, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No jasne chlopy ja też wymieniam dla samego wizualnego efektu i dla brzmienia, do sprzetu sie nie przyzywczajam, wiadomo nowy to planuje kilka lat pojezdzic, ale czy to ma znaczenie.. ma się podobać. to nie auto ktore ma być ekonomiczne ciche i rodzinne Ma być w gust własciciela, zrobione pod niego i zwracac uwagę poza tym wszyscy którzy jeżdzimy z1000sx to paktycznie nowe sprzety są, w nich nie ma co się psuc - a na pewno nie od koncówek wydechu "tjuningowych"
Pytanie z innej beczki. do ilu stopni w temperaturze takiej jak wczoraj (poniedziałek np. u mnie w okolicach 18stopni) grzeje sie wam z1000sx, u mnie max 65 stopni podczas jazdy 4tysiace obrotów aż dziwne
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:02, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Damiang, kup końcówki obojętnie jakie czy to leo czy to acrap i zaloz je zostawiając exup. Nie będziesz mial żadnego prychania, kichania na wolnych obrotach. Nic nie będziesz musial stroić. Co do spalania to kompletnie nic się nie zmieniło. Pali przy maksymalnym zaladowaniu i jeździe do 140km/h tyle co sześćsetka.. 6.5L. Sprawdzone na 2 wycieczkach po 5-6tys.
Jeżdżę bez db killera i kompletnie nie jest to uciążliwe a dźwięk jakby nie bylo jest wiele fajniejszy jak na ori wydechach. Bo nie wiem jak u Ciebie w nowszym sx'ie ale u mnie - 2011r. To seryjny wydech to byl jak moj domowy odkurzacz.
Ja u siebie mam 2x leo + k&n i zostawiony exup i jest naprawde super.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Śro 5:27, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Przy zostawieniu exupu pewnie nic się nie dzieje - ja raczej pisałem ogólnie przy sportach (widywałem pare egzemplarzy, które były padnięte właśnie przez nieudolne zabawy z wydechem). W SX nie zgłębiałem tematu, w innym moto mam full przelot i wokół komina mi wystarczy Ale dzięki za rady, jak będzie okazja wsłucham się w jakiegoś SX'a na innych wydechach i może coś się pokombinuje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
RoBeRt
Świeżak
Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:57, 05 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
zoltaibiza napisał: | Damiang, kup końcówki obojętnie jakie czy to leo czy to acrap i zaloz je zostawiając exup. Nie będziesz mial żadnego prychania, kichania na wolnych obrotach. Nic nie będziesz musial stroić. Co do spalania to kompletnie nic się nie zmieniło. Pali przy maksymalnym zaladowaniu i jeździe do 140km/h tyle co sześćsetka.. 6.5L. Sprawdzone na 2 wycieczkach po 5-6tys.
Jeżdżę bez db killera i kompletnie nie jest to uciążliwe a dźwięk jakby nie bylo jest wiele fajniejszy jak na ori wydechach. Bo nie wiem jak u Ciebie w nowszym sx'ie ale u mnie - 2011r. To seryjny wydech to byl jak moj domowy odkurzacz.
Ja u siebie mam 2x leo + k&n i zostawiony exup i jest naprawdę super. | podpisuje sie pod tym tez posiadam 2 leo +k&n i reszta fabryka nic na razie nie usuwałem chodz w gsxr miałem pełen przelot nie sklania mnie to do robienia w sx powiem tak głos mega fajny tez latam bez db kilerów i nie jest to uciazliwe dla mnie ani dla tych za mna wiadomo co mam na mysli sx nie lubi byc z tyłu xdxd
|
|
Powrót do góry |
|
|
RoBeRt
Świeżak
Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:57, 05 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
zoltaibiza napisał: | Damiang, kup końcówki obojętnie jakie czy to leo czy to acrap i zaloz je zostawiając exup. Nie będziesz mial żadnego prychania, kichania na wolnych obrotach. Nic nie będziesz musial stroić. Co do spalania to kompletnie nic się nie zmieniło. Pali przy maksymalnym zaladowaniu i jeździe do 140km/h tyle co sześćsetka.. 6.5L. Sprawdzone na 2 wycieczkach po 5-6tys.
Jeżdżę bez db killera i kompletnie nie jest to uciążliwe a dźwięk jakby nie bylo jest wiele fajniejszy jak na ori wydechach. Bo nie wiem jak u Ciebie w nowszym sx'ie ale u mnie - 2011r. To seryjny wydech to byl jak moj domowy odkurzacz.
Ja u siebie mam 2x leo + k&n i zostawiony exup i jest naprawdę super. | podpisuje sie pod tym tez posiadam 2 leo +k&n i reszta fabryka nic na razie nie usuwałem chodz w gsxr miałem pełen przelot nie sklania mnie to do robienia w sx powiem tak głos mega fajny tez latam bez db kilerów i nie jest to uciazliwe dla mnie ani dla tych za mna wiadomo co mam na mysli sx nie lubi byc z tyłu xdxd
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojteq93
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:23, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
ponawiam:
Pytanie z innej beczki. do ilu stopni w temperaturze takiej jak wczoraj (poniedziałek np. u mnie w okolicach 18stopni) grzeje sie wam z1000sx, u mnie max 65 stopni podczas jazdy 4tysiace obrotów aż dziwne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majkwin
Świeżak
Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:42, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Co w tym dziwnego? Duża, wydajna chłodnica ma zapewnić optymalne chłodzenie przy wysokich obrotach w ciepłe dni, a Ty ledwo manetkę dotykasz...
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Wto 5:08, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Wojteq93 napisał: | ponawiam:
Pytanie z innej beczki. do ilu stopni w temperaturze takiej jak wczoraj (poniedziałek np. u mnie w okolicach 18stopni) grzeje sie wam z1000sx, u mnie max 65 stopni podczas jazdy 4tysiace obrotów aż dziwne |
Standard 65-70 stopni w trasie to optymalna temperatura, jak teraz było trochę cieplej, to podchodziło pod 75, nie więcej. Wystarczy wlecieć do miasta na chwilę i już lata po 100 stopni
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojteq93
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:19, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
dziwnie, zawsze myslalem ze 80-90stopni musi trzymac. w poprzednich motocyklach mialem analogowy wskaznik i wiem ze zawsze bylo dobrze. sv 650 mojej dziewczyny przy 10stopniach podczas jazdy do 80 sie zagrzala
ale macie racje moze nie te obroty jeszcze heh, moj pierwszy 4 cylindrowy silnik od szlifierki
Ostatnio zmieniony przez Wojteq93 dnia Wto 18:19, 10 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Śro 4:55, 11 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
SV w porównaniu do SX ma filigranową chłodnicę U mnie zwykle na blacie podczas jazdy jest 70-75 (jazdy turystycznej, na trasie). Gdy trochę docisnę czy wjadę do miasta zaraz się podnosi, także standard.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:31, 03 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Sezon w pełni, ale znalazłem chwilkę, aby pomontować kolejne dodatki
Zecia zaopatrzona w Slidery na przód Womet-Techa (zamontuję też rolki na tył Wometa, bo Puig leci w kulki z terminami i nie doczekałem się sliderów od nich).
Wpadły też nowe żarówki Osram Cool Blue (postojówki i H7), jak na razie wrażenia pozytywne.
I na koniec wizualnie - fluorescencyjne paseczki na koła w kolorze
Jak na razie mam komplet dodatków, dopiero na zimę wpadną kolejne Teraz czas na nawijanie kilometrów!
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:15, 03 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Fajnie wszystko wygląda ciekaw jestem jak wieczorem te żarówki będą sobie radziły. Chyba ze nie jezdzisz po nocach
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:26, 03 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
zoltaibiza napisał: | Fajnie wszystko wygląda ciekaw jestem jak wieczorem te żarówki będą sobie radziły. Chyba ze nie jezdzisz po nocach |
Rzadko, od chwili zakupu miałem okazję tylko raz lecieć w nocy - jeszcze na oryginalnych żarówkach. Było tak sobie, dlatego pomyślałem o zakupie trochę lepszych świateł. Za tydzień szykuje mi się dalsza trasa, wyjazd w nocy, więc będzie okazja przetestować. A tak to staram się latać jednak za dnia - więcej widać
|
|
Powrót do góry |
|
|
|