Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Śro 5:31, 13 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Na razie brak planów, zobaczymy co pokaże nowy sezon. Za rok planuję kilka dłuższych tripów Zetką (morze, góry, mazury, wreszcie Czechy chcę obskoczyć), w tym roku same zmiany (remont domu, modernizacja firmy etc), więc i o moto dużo nie myślałem.
Szczerze powiem, że na razie to nie widzę żadnego moto, które mógłbym przygarnąć. Sporta miałem, nakeda też, do turystyki mam SX, a go na pewno nie zamienię, Supermoto było, został chyba tylko Cross (co mnie kompletnie nie kręci), skuter no i chopper Wszystko odpada ^^
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arczimi
Bywalec
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:55, 13 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
power cruiser
Rocket Roadster, Yamaha Raider, Suzuki Vzr1800, Harley V-road, Vn2000 w ostateczności VTX1800. Najbardziej pewnie podszedłby Harley i Suzuki
Ostatnio zmieniony przez arczimi dnia Śro 10:08, 13 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:18, 13 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Miałem okazję w tym roku gadać z właścicielem nowego VZR1800 i dokładniej obejrzeć tego potworka, fajny niebieski kolos, ale kurcze nie widzę się na takiej maszynie, jeszcze nie teraz 25 latek na cruiserze to jednak rzadki widok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
arczimi
Bywalec
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:07, 13 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Na VZR jeszcze tak ale na VLR to już nie. No i oczywiście bez sakw. Ewentualnie z jedną fajnie wygląda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście Galanterię typu oparcie czy siedzenie dla pasażera, czy szybę można zdjąć
Ostatnio zmieniony przez arczimi dnia Śro 13:12, 13 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mind
Bywalec
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:10, 13 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Coś podobnego jak u mnie (remont, inwestycje w firmę). Bardzo mocno zastanawiałem się na Panigale 1299 lub 1199 mimo, że wiekowo powinienem raczej myśleć o Diavelu. Temat ze sportami jak na razie odpuściłem , poczekam, aż Ducati wypuści na rynek zapowiadany V4. Razem z żoną mamy dwucylindrowce Monster 1200s i 821, pozostało jeszcze tu i tam upchać jakieś akcesoria, więc trochę kapiszonów potrzeba, a i zobaczę co tam włosi nowego pokażą
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Czw 4:56, 14 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Oprócz SX to chyba jedyne, co mógłbym mieć to właśnie VZR albo Diavel, choć jeszcze myślałem kiedyś nad B-kingiem albo MT-01, czyli tak zwanymi power-nakedami Ale z nimi nigdy nie miałem styczności i z tego, co słyszałem cholernie trudno je dorwać w jakimś sensownym stanie. Jak pojawi się ochota to się pomyśli.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:41, 07 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Dawno nic nie było, ale co miało być - Zetka nie ma już co dostać (tak ją doposażyłem, że nie ma co kupować). Chodzi jak miód, na LeoVince'ach zbiera się jak wściekła, nic tylko latać. Także zaczynam w pełni sezon 2018
Jak na razie prawie 2k nakręcone od kwietnia, się ostro z żonką wziąłem za zwiedzanie Polski A za miesiąc Karpacz i Czechy!
Ze spraw technicznych to chyba tylko opony, salonowe Bridgestony przy 14K przebiegu mają jakieś 2,5-2,7 mm bieżnika tył (przód to w ogóle pełno mięsa, widać, że to monstrum lubi żreć tylne opony), także zastanawiam się, czy wymieniać, czy jeszcze je dokończyć. Następne pewnie wjadą Angele GT, ale jak pomyślę, jakie teraz kolejki są u mechanika, to chyba się wstrzymam jednak z wymianą do większego serwisu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:59, 07 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Bardzo ładnie się sprzęcik prezentuje, Leo fajnie wyglądają.
Na focie wygląda jakbys miał gume z tyłu :p
Pochwal się, gdzie to te 2k zrobiłeś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:00, 07 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Będziesz na południu to może gdzieś spota się zrobi
Co do opon to do znudzenia powtórzę setny raz ... Angel GT to idealny wybór
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:33, 07 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Magia cienia z tą gumą z tyłu
Zwiedzamy co się da w promieniu do 200 km od Poznania w jedną stronę - Wrocek, Turkusowe jezioro (polecam, fajnie się prezentuje), ostatnio pałacyki objeżdżamy - praktycznie każdy weekend na moto i po 300-500 km stukamy. Pogoda rozpieszcza to trzeba korzystać
Wojtek - na wakacje mamy plan robić Zakopca, ale to jeszcze nic pewnego, bo żonka upiera się na Mazury/Morze. A co do GT - wiem, że polecasz dlatego chcę przetestować Miałem Angele w Ducati i byłem pod wrażeniem, bo szybko się nagrzewały (Bridgestone na SX nawet po 100 km przejechanych w upale łapią mi uślizg na redukcji biegu, i to wcale nie jakiejś agresywnej redukcji, także pod tym względem są takie sobie).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Milovic
Znajomy
Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:54, 07 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
po 100km !?!? masakra jakaś. Ja nie wiem co to uślizg tylnego przy redukcji bo robię już automatycznie z między gazem.
Tak, jak będziesz w okolicach Bielska to można się spiknąć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:02, 07 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Ja już od samego początku jazdy na moto uczyłem się, że biegi zbijam z międzygazem - podniesienie obrotów 200-500 rpm i bieg gładko schodzi. Pamiętam, jak na placu manewrowym na kursie "instruktor" pytał się, po co podnoszę obroty przy redukcji - fajne to były czasy
Tym bardziej dziwi mnie, że mimo ciepłej opony, tył mi majda przy redukowaniu. Wiadomo, nie zawsze i nie w każdej sytuacji, może kwestia większego zanieczyszczenia drogi (ale bez przesady, po pustyniach nie latam), ale ja stawiam na gumę - czym więcej km tym ten Bridgestone po prostu traci w moich oczach. Jedynie mogę go pochwalić za zachowanie w deszczu - tu nigdy mnie nie zawiódł. A tak w codziennej jeździe jest tylko ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:21, 20 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
I nastał ten dzień, przy 15 tyś km (przód jeszcze może by coś wytrzymał, ale tył już był praktycznie łysy) wymieniłem swoje kwadratowe Bridgestony na "Andrzeje" GT Ogólnie Bridgestony spoko, ale pod koniec żywota zaczęły mocno mnie rozczarowywać i ginąć w oczach + ślizgać się jak na jajku (nie licząc masy pęknięć gumy z przodu). Teraz docieram nowe opony i zobaczymy, co zaoferuje Pirelli
Tak btw, pytałem Was o opinie dotyczące kupna gum z DOT 2-3 lata wstecz. Po tym, jak 3 letnie Bridgestony mi popękały, jednak zdecydowałem się na zakup świeżyć opon z DOT 18... 2 stówki różnicy w cenie nie są warte świętego spokoju
|
|
Powrót do góry |
|
|
czarek01
Bywalec
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie - otwock Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:20, 20 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Bardzo dobry wybór. Wytrzymają na pewno dłużej sądząc po opiniach.
Niech trzymają
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:20, 20 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Również potwierdzam że lepiej wybrać nie mogłeś
W nowym motocyklu ( gazecie ) na lipiec jest test sportowo-turystycznych gum i Angel GT jest numero UNO !
Jak dla mnie najlepsze gumy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|