Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Śro 5:23, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
czarek01 napisał: | Dziś dzwoniłem do serwisu....Wrocław i chcieli mnie już na jutro heheh ale niestety jeszcze kilometrówka do zrobienia więc jestem na piątek umówiony... pewnie będzie padać
Oby w niedzielę nie padało ....Częstochowa czeka i 6 tys obr... również |
Przy 6 tys obrotach nie poznasz tej maszyny
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pią 5:07, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
I po pierwszym serwisie - wszystko w normie, świeżutki oleju z filtrem już jest - teraz tylko doczłapać się do 1600 km i koniec docierania
|
|
Powrót do góry |
|
|
czarek01
Bywalec
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie - otwock Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:22, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
HE HE no to super. Teraz to już S Z Y B K O zleci
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:03, 20 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zecia już prawie dotarta. W międzyczasie pobawiłem się nieco inaczej:
Nie ma to jak Naming! No i wpadła osłona karbonowa handmade (ta z Puiga nie spełniła moich oczekiwań)
A gdy Zecia stoi w garażu, bawię się tak:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojteq93
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:16, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
to ja na razie przegrywam, mam dopiero 430 km nakręcone może do przyszłego kwietnia dotrę go
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Nie 6:53, 24 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja już Zecię dotarłem, ma trochę ponad 1600 km, dziś wylatuję na trip, to pobawię się obrotami
|
|
Powrót do góry |
|
|
czarek01
Bywalec
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie - otwock Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:32, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
To super. Dobrej zabawy.
U mnie po 1000 nagle brakuje czasu na wszystko fatum jakieś...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojteq93
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:51, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
A ja za to będę miał coś czego będziecie mi zazdrościli zaczyna się na A kończy na Ć
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:04, 01 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Haha takie rebusy to ja lubie... ACRAPOVIC Pokazuj
Ostatnio zmieniony przez zoltaibiza dnia Nie 22:04, 01 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 5:02, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Wojteq93 napisał: | A ja za to będę miał coś czego będziecie mi zazdrościli zaczyna się na A kończy na Ć |
Za Akrapa zawsze propsy, ale ja powiem, że pierwszy raz w życiu nie mam ochoty wymieniać oryginalnych kominów. Nie dość, że te w SX mi się mega podobają stylistycznie, to i na dźwięk nie narzekam. Powyżej 7 tys obrotów fajnie je słychać, a niżej po prostu cichutko pyrkoczą. Moto głównie pod turystykę, więc nie wpakuję tam niczego drącego ryja - kwestia wygody na dalszych trasach
Może bym się przekonał, gdyby Akrap czy inny LeoVince produkowali tłumiki o zbliżonym wyglądzie do oryginału - ale z tego, co się orientuję to chyba nie ma takich
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kucyk
Znajomy
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:27, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
damiang napisał: | Powyżej 7 tys obrotów fajnie je słychać |
Śmiem twierdzić, że w tym zakresie obrotów już ich nie słychać - chyba, że na postoju.
Jak zostawisz dwa kominy, zostawisz kata, to wcale nie jest mega głośno (tak by przeszkadzało w turystyce). Jak wymieniłem u siebie to jak bym miał nowy motocykl - piękne brzmienie, a przy wyższych obrotach nie jest mega głośno i nie przeszkadza w dalszych przelotach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojteq93
Dołączył: 06 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:50, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Doświadczenie biorę z TDM, miałem oryginalne brzydkie jak noc... Ale pan LEO załatwił sprawę przy domu latałem bez DBK i było mega.. a goście na szlifierkach zazdrościli brzmienia szczególnie w najwyższym zakresie obrotów )
Co prawda w z1000sx racja wydechy są ładne, ale myślę że akrap będzie mimo tego na korzyść. Jak wstawiasz DB kilery to do turystyki nie będzie przeszkadzało przy 150km/h będziesz bardziej słyszał szum wiatru niż wydechy
Zdjęcia za tydzień, muszę zaliczkę wpłacić i dopiero zamówią mi je więc potrwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Wto 5:57, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Kucyk napisał: | damiang napisał: | Powyżej 7 tys obrotów fajnie je słychać |
Śmiem twierdzić, że w tym zakresie obrotów już ich nie słychać - chyba, że na postoju.
Jak zostawisz dwa kominy, zostawisz kata, to wcale nie jest mega głośno (tak by przeszkadzało w turystyce). Jak wymieniłem u siebie to jak bym miał nowy motocykl - piękne brzmienie, a przy wyższych obrotach nie jest mega głośno i nie przeszkadza w dalszych przelotach |
1 Primo - 2 kominy to urok tego moto
2 Primo - co rozumiesz pod pojęciem dalsze przeloty? Ile to dla Ciebie kilometrów pykniętych 1 dnia lub na 1 tripie? Bo dla jednego dalszy przelot to 100-200 km, a dla innych 4 tys
Ja nie ukrywam, że mam Zecię pod turystykę, dlatego nie bardzo widzi mi się wymiana kominów. Gdyby to było moto do latania w okolicy, już pewnie bym miał zamówiony full układ + jakiś filtr BMC/K&N + strojenie (bo wymiana samych końcówek to moim zdaniem idiotyzm jakich mało)
Ostatnio zmieniony przez damiang dnia Wto 5:57, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kucyk
Znajomy
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:56, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Wyjazd 100-200 km to przelot wokół komina - dalsze przeloty to dziennie 400-800 km / wycieczki po 5-6 tyś km (kilka zaliczone). Wcześniej latałem z głośniejszym niż teraz mam w kawie i nie było strasznie, więc tutaj jak mam ciszej to będzie na pewno OK.
Dlaczego niby twierdzisz, że wymiana samych końcówek to "idiotyzm jakich mało" - nie każdy chce mieć pełny układ, który rozwala głowę (bo tutaj się zgodzę, że takie rozwiązanie sprawdzi się tylko w przelotach wokół komina). Wymiana samych końcówek zmienia bardzo na + dźwięk motocykla i to jest to co wiele ludzi chce osiągnąć. Ładny niski dźwięk nie rozwalający przy tym głowy.
U siebie zmieniłem filtr na K&N, założyłem końcówki Arrow, zostawiłem kata i exup (by dalej mieć całą moc w pełnym zakresie obrotów) i jestem bardzo zadowolony. Nie jestem jedyną osobą, która tak zrobiła (z forum i nie tylko) więc nie jest to idiotyzm tylko celowy zabieg.
Jeszcze jedno - zgadzam się, że 2 kominy to urok tego motocykla ale pytałem, bo jednak są osoby które decydują się na jeden (np. ixil, który jest pod spodem, więc z tyłu nie widać żadnego komina) - kwestia gustu
Ostatnio zmieniony przez Kucyk dnia Wto 7:59, 03 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:21, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Kucyk napisał: |
Dlaczego niby twierdzisz, że wymiana samych końcówek to "idiotyzm jakich mało" - nie każdy chce mieć pełny układ, który rozwala głowę (bo tutaj się zgodzę, że takie rozwiązanie sprawdzi się tylko w przelotach wokół komina). |
Wymienia się full, aby zyskać trochę mocy silnika, obniżyć masę, poprawić osiągi i poniekąd zabezpieczyć silnik. Dlatego wspomniałem o tym + sportowym filtrze + strojeniu. Ba, wiem, że większość wymienia tylko końcówki - tak najprościej zyskać lepszy dźwięk, ale moim zdaniem jak już wymieniać tłumik, to zrobić to dobrze. Większość motocyklistów wsadza same puchy i tyle, a to moim zdaniem duży błąd, bo w większości wypadków moto zaczyna palić więcej, nie pracuje już tak równo - efekt braku strojenia.
O wiele lepiej tłumik sprawdzi się z dedykowanym dolotem i strojeniem (pewnie ze względu na koszty większość wsadza same końcówki). Każdy robi, jak uważa, ja po prostu twierdzę, że jak już coś robić, to w 100%, a skoro inwestujemy w puchę, która notabene do tanich nie należy, to warto poczekać, zainwestować w full układ i prócz dźwięku, mieć też więcej kucyków i spokój
A co do latania w dalsze trasy ze sportowymi końcówkami - zgodzę się, jednemu to przeszkadza, innemu nie. Ja miałem w 1 moto do turystyki LeoVince i powiedziałem nigdy więcej, nawet z DB killerem był głośny, co po prostu przeszkadzało po kilkuset km.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|