Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:09, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Flaming napisał: | Albo Hayabusa ewentualnie Vmax. Ja ostatnio zacząłem CBR1000RR oglądać ale te z 2006 roku |
Ej no a mi mówiłeś na Ojcowie że byś chciał erŁana
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:19, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Rychu, mi pomysły na motocykl też się zmieniają co miesiąc To że kupiłem Zeta to w sumie był przypadek, myślałem też o SV, Hornecie i Fazerze. Byłem nawet ustawiony z kolesiem od fajnego niebieskiego Horneta gdzieś za Częstochową, ale trafił się Zet w fajnym stanie to nie chciałem niczego innego
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:24, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
gandi napisał: | A powiedzcie jak pod względem rozmiaru wygląda nowy zx6r? No i ten Triumph Daytona 675 jest bardzo zachwalany, tylko jeszcze mało używek, ale pewnie w przyszłym roku i za dwa pojawi się tego mnóstwo. |
O którym nowym zx6r mówisz? tym produkowanym 07-08 (599) czy najnowszym, jeśli o tym 07-08 to tak jak pisałem wcześniej, jest mniejszy od 636...
Produkcja 636 zakończyła się w 2006 teraz klepią już tylko 599, wcześniej była wersja zx6r(636) i zx6rr(599)
Co do triumph'a to 675 Daytona robiona jest od 2006 (w 2009 był lifting) i raczej nie będzie tego więcej niż teraz...Triumph jako taki jest mało popularny w Polsce mimo że robią świetne moto.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:28, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
rychu napisał: | Flaming napisał: | Albo Hayabusa ewentualnie Vmax. Ja ostatnio zacząłem CBR1000RR oglądać ale te z 2006 roku |
Ej no a mi mówiłeś na Ojcowie że byś chciał erŁana |
hehe nie no CBR1000RR Dobry był ten scyzoryk na erŁanie co nie ? składał się w winkle jak doktor z numerem 46
|
|
Powrót do góry |
|
|
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:36, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja pomyślałbym o ZX12R na waszym miejscu.
Stosunkowo tani sprzęt z bardzo dobrymi osiągami.
I duży przede wszystkim ,więc dla wysokiego będzie ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:47, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Loozzz właśnie chciałbym 600 - 750ccm... 12 jest fajna ale do autostradowej jazdy, a nie do technicznych winkli i ew. wypadów na tor.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:55, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ja mysle o zx10r:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
riux
Zaglądacz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:14, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
a ja myślę ewentualnie o KTM RC8
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:23, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
riux RC8 to już gruba kasa
|
|
Powrót do góry |
|
|
riux
Zaglądacz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:58, 31 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
hehe wiem dlatego narazie tylko myślę a poza tym szlachta się bawi koszta się nie liczą
Tak na poważnie to nie stać mnie póki co na takie sprzęcicho ale jaram się nim konkretnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:16, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Gandi a co myślisz o VFR 800 ma wszystko to w sobie o czym piszesz Ja też rozważam nad czymś w rodzaju "sporta" ale chciałbym aby można było nim troszkę podróżować na ten przykład FZ1 lub wspomniany VFR 800 . Całkiem pważnie myslałem również o Bandycie 1250. Ale chłopaki nastraszyli mnie o padających "Panewkach" więc sam nie wiem co będzie nastepne
Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Wto 8:20, 01 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xede
Stary wyga
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:57, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
bandyta to juz typowy turystyk, ociezaly i w ogole
jak juz to z1000 i owiewka
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:21, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie licze na to , że pokaże się nowsza wersja " Z 1000 S" Może kiedyś
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:07, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Taka 636 jest git,ci co jeździli bądź jeżdżą mówią że:
"gniotsa niełamiotsa" i do paziowania dobry sprzęt!
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:20, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
pitrak toć to vfr już chyba od Zeta jest cięższy Chyba zajrzę do salonu Triumph'a obadać Daytonę 675, na motogenie jest porównanie z R6 i wygrał Podobno zawieszenie i hamulce lepsze też od Gixera 600 i 750. Co do padania panewek to słyszałem taką historię w nowym GSX-R 600, ale w bandytach chyba nie padały...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|