Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
600-750ccm plastiku dla wysokiego
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:32, 01 Cze 2010    Temat postu:
A co myślicie o Aprilii Dorsoduro 750? Może to byłby strzał w dziesiątkę Very Happy Takie pół-supermoto pół-naked, do tego niska masa, mocny silnik, świetne zawieszenie i hamulce Smile W testach bije Ducati Hypermotard 796, tylko w ogóle tego nie ma na rynku używanych Sad A nówka u Bogusławskiego od 30600zł Sad

Ale dla wysokiego powinien być ok, w Krakowie mają takiego do jazd próbnych, może się wybiorę? Gorzej jak mi się spodoba, nie chce ktoś nerki z niewielkim przebiegiem? Płukanej piwem wyłącznie najlepszej jakości Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:11, 01 Cze 2010    Temat postu:
To może założyć torowe owiewki do Z1000?
Rozmawiałem kiedyś z producentem i wszystkie uchwyty i mocowania są robione pod konkretny motocykl.
Gdyby opancerzyć Zeta w owiewki to mamy niezłego sporta.

Albo Ninja ZX9R. Charakterystyka Zeta w wydaniu sport.

Jeśli mówimy o dużym i tanim moto.

Generalnie 600-tki są małe z samego założenia. Zwłaszcza te nowe.

Starsze generacje Gsxr są duże, stary Fireblade 900RR też jest duży(miałem kiedyś takiego)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:01, 15 Lip 2010    Temat postu:
W tym roku, miałem okazje na dniach otwartych pośmigać na nowej R6 i R1 i powiem szczerze ze pierwsze wrazenie na R6, to takie ze Z sie duzo lepiej zbiera, R zaczyna oddawać moc tak od okolo 10 RPM do konca czyli prawie 15 RPM- no ale zawieszenie duzo lepsze od Z, wystarczylo glowe przechylić i motor juz sie skladal, wracając zamiana i R1 różnice masy czuć od razu, ale silnik- Smile 1 rura banan od razu po ruszeniu, Moc taka ze kask z przez "dupe" sciąga to tak jak by z roweru przesiąsć sie na rakiete. Jezdzilem tez na Daytonie- super moto super silnik, moc dostepna od dolu do konca. Ja zanim dosiadlem Z to troche szukalem, a zawsze na wiosnę sa jazdy próbne i w tym celu wykorzystałem aby znaleźć 2oo For ME i ty powinienies zrobic to samo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Saul




Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:47, 23 Sty 2011    Temat postu:
A ktoś z Was miał do czynienia z Aprilia sl 1000?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin