Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
600-750ccm plastiku dla wysokiego
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:02, 30 Maj 2010    Temat postu: 600-750ccm plastiku dla wysokiego
Tak wstępnie chciałbym się zorientować, jaki motocykl sportowy klasy 600-750ccm najlepiej się nadaje dla wysokich? (193cm@85kg) Powiedzmy do dyspozycji 15-20tys.zł? Myślałem o Triumphie Daytona 675, ale nie siedziałem i nie wiem jak to wygląda. Siedziałem (nie jechałem) na Kawasaki 636 (04-06r.) ale strasznie to małe Sad

Nowsze Suki GSX-R są w ogóle strasznie miniaturowe, o pękających ramach i padających panewkach nie wspomnę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bigi
Bywalec



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:36, 31 Maj 2010    Temat postu:
oh no gandi! czyżbyś chciał porzucic zeta? :>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:13, 31 Maj 2010    Temat postu:
Gandi a dlaczego chcesz zmieniać sprzęta? Tak wstępnie podejrzewam że od kiedy przyłożyłeś kolanko to Cie na sporta wzięło Very Happy a nie myślałeś żeby poprawić pozycję siedząca na zecie? Mam na myśli np szeroką prostą kiere i do tego jakieś sportowe sety z regulacją? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:09, 31 Maj 2010    Temat postu:
gandi jestem właśnie na etapie szukania nowego sprzęta. Rozglądam się dokładnie za tym o czym pisałes tj. 636 05-06 lub 675. Mam 187 i jestem szupły.
Jeździłem na 636 (krótki dystans, przejechane może z 1,5km więc nie jest to do końca miarodajne) i powiem że wydawał mi się w miarę wygodny (zdecydowanie bardziej przyjazna pozycja niż w 599 od 2007).
Po przesiadce z Z1000 miałem rzeczywiście wrażenie że moto jest małe ale wynika to raczej z innego ułożenia ciała. Motor nie jest duży ale to chyba największa i najbardziej wygodna 600-tka.
675 jest węższe i z tego co mi się wydaje wyższe (niestety nie jeździłem).
Nie jestem pewny ale pozycja chyba jest trochę bardziej sportowa, ale tak jak pisałem trzeba by porównać.

Różnicę jaką można dostrzegłem natychmiast pomiędzy Z1000 (04r) a 636 to znacznie lepiej pracująca skrzynia biegów. Przełożenia wchodzą lekko i precyzyjnie, bez głośnych stuków (nawet jedynka).
Silnik w 636 pracował równo i ładnie się wkręcał, ale zanaczam że oglądałem bardzo zadbaną sztukę z przebiegiem 3000 km.
Oczywiście promień skrętu w 636 jest zdecydowanie większy niż Z1000 czy Z750, ale tak chyba w każdym sporcie jest.

Obejrzyj jeszcze GSXR 750, dla mnie niestety (a może stety bo 636 naprawdę mi się podoba) poza zasięgiem finansowym.
Dodatkowo musisz liczyć ze za dobrze utrzymaną sztukę przepłacisz i to sporo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:02, 31 Maj 2010    Temat postu:
Flaming, nie tylko o kolanko chodzi, generalnie plastikowe 600-750 są sprzętami stworzonymi do ostrzejszej jazdy. Mowa tu o pozycji, dużo lepszym zawieszeniu i hamulcach, oczywiście są też sporo lżejsze. W końcu nie będę na Zecie jeździł do końca życia Wink Ten sezon na pewno na nim spędzę nie wykluczone że następny też - także to nie jest takie hura - zmieniam motocykl, tylko chciałem się wcześniej dowiedzieć co i jak. A ewolucja motocyklowa musi iść w jakąś stronę więc myślę że taka lekka 600 by mi odpowiadała, ale patrzę też w kierunku supermoto, generalnie chciałbym jakiś lżejszy, bardziej poręczny sprzęt do zabawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:30, 31 Maj 2010    Temat postu:
Mnie też lekko wzięło, ale również wszystko będzie skupione po sezonie!
Z moim 172cm nie będzie problemów a następne moto przykłada do GSX-R 750 K4,K5! Myślę że na "tysionca" jeszcze czas! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:08, 31 Maj 2010    Temat postu:
No chłopaki wyczuwam ZDRADĘ! Wink

A tak na poważnie,to wszystko raczej idzie w tym "plastikowym" kierunku,nawet laski!!! Razz

Kolega przesiadł się w zeszłym sezonie z Z1000 '03 na GSXR 600 K5....i odziwo nie zamieniłby tego sporta na nic innego!
Pozdro


Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Pon 13:10, 31 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:08, 31 Maj 2010    Temat postu:
mihoo napisał:
No chłopaki wyczuwam ZDRADĘ! Wink



No co jak Adminowi wolno to dlaczego nie nam Razz


Ostatnio zmieniony przez rychu dnia Pon 14:08, 31 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xede
Stary wyga



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:33, 31 Maj 2010    Temat postu:
jak plastik to tylko gsx-r 750, mocy az nadtko p oz750, nie trzeba bedzie krecic pewnie tak jak 600 i jest spory calkiem

otatnio widzialem goscia jakeigos dosc wysokiego jak jechal 600 chyba cbr'a rr
wygladal jak na duzym psie Very Happy ja przy swoich gabarytach 186 i 10xkg tez raczej musze celowac w cos wiekszego niz cbr'ka, ale oczywiscie to jest w dalekiej przyszlosci Smile narazie nikogo nie zdradzam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:52, 31 Maj 2010    Temat postu:
niestety Pany teraz wszystko idzie w stronę miniutaryzacji, tysiączki są niewiele większe od sześćsetek...niedługo będziemy jeździć na rowerach z silnikiem rakietowym Wink
Xede 750 to rzeczywiście zacny motor ale nie wydawała mi się wieksza od 636...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:58, 31 Maj 2010    Temat postu:
W tamtym roku na zlocie forum mojekawasaki.pl rozmawialem z gosciem ktory 3 lata smigal na Kawie 636 2004. Motocykl opisywal w samych superlatywach, ze kladzie sie w zakrety jak glupi, precyzyjny, lekki i zwinny, w ogole cud malina i BARDZO go polecal jezeli idzie o nauke jazdy na kolanie. Teraz smiga GSXR 750 chyba 2K6 i tez sobie bardzo chwali.

A jezeli idzie o wiekszego plastika to GSXR 2K1 obojetnie czy 600 czy 750 to nie sa male sprzety a 750 zapewnie SOLIDNEGO kopa i swietne prowadzenie.

PS. udam ze nie zauwazylem posta Rycha dotyczacego mojej przesiadki na GSXR'a Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:55, 31 Maj 2010    Temat postu:
Cerb może napisz jeszcze jakie są Twoje realne odczucia Gixxa1K do Z1000 i poprzedniej VTR-y.
Co do ostatniego to mam też porównanie do Z750 (powiem tylko BANAN na ustach , tylko te spalanie) Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:41, 31 Maj 2010    Temat postu:
Gsndi Honda CBR 1100 XX Blackbird Wink Dla wysokiego jak znalazł Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:00, 31 Maj 2010    Temat postu:
Myślałem o czymś lekkim i sportowym więc taka lokomotywa odpada Wink

Jak już bym zmieniał to na pewno coś w miarę nowego czyli 2005 i w górę, także Cerb wiem że starsze Gixxy są większe, ale już mają swoje lata. A powiedzcie jak pod względem rozmiaru wygląda nowy zx6r? No i ten Triumph Daytona 675 jest bardzo zachwalany, tylko jeszcze mało używek, ale pewnie w przyszłym roku i za dwa pojawi się tego mnóstwo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:02, 31 Maj 2010    Temat postu:
Albo Hayabusa ewentualnie Vmax. Ja ostatnio zacząłem CBR1000RR oglądać ale te z 2006 roku Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin