Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tecmax
Moderator
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:52, 12 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Mi tak też działa, tak ma być
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
DeeJayWaski
Dołączył: 05 Cze 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 8:39, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Na liczniku zaraz zawita 24tys km, więc przyszła pora na porządny serwis:
-nowe klocki na przód TRW
-olej + filtr
-wymyty i nasączony k&n
-świeży płyn chłodniczy
-regulacja zaworów
-ustawienie zawieszenia na bardziej sztywno
Umyta i nasmarowana zetka to szczęśliwa zetka:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
muadib3
Świeżak
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:05, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A u mojej Z750 2006 wybiło 20000 km. Więc pełen serwis:
Czyszczenie układu paliwowego (bak, wtryski itd...), przepustnic, filtra powietrza.
Serwis układu hamulcowego (wymiana klocków, płynu i czyszczenie)
Wymiana płynu chłodniczego, łańcuszka rozrządu na DID, sprzęgła na kevlarowe EBC, kolektora wydechowego (jakiś pognieciony był),świec zapłonowych, tylniej oponki, filtra oleju, oleju na REPSOL (poprzedni właściciel zalał ORLEN?!).
Regulacja zaworów, przepustnic, sprzęgła
ITD...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kitowiec
Świeżak
Dołączył: 08 Kwi 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:52, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dziś wymieniony został filtr oleju + olej OLEJ CASTROL POWER 1 GPS 10W40. Niedługo czeka go wymiana klocków przód, opon filtru powietrza i świec. Ale z tym juz muszę udać się do serwisu, bo aż tak biegły w mechanice nie jestem i nawet nie posiadam garażu, więc nie mam gdzie go rozkręcać ;]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:41, 24 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A ja odmłodziłem swoja zetke. Z racji specyficznego zawodu mam teraz troche wolnego czasu, a że nie lubię siedzieć bezczynnie to cały dzień zleciał w garażu. A więc pomalowana została chłodnica, osłonka chłodnicy, ciężarki kierownicy oraz wszystkie sety i podnóżki. Malowaniem proszkowym zajął się znajomy, ja tylko demontaż, czyszczenie, montaż i pare innych czasochłonnych rzeczy. Na szybkiego prezentuje się to tak :
Z efektu jest zadowolony
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:21, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
No i pięknie Gratulacje ze świetnie wykonanego odświeżania
|
|
Powrót do góry |
|
 |
johnny15
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:23, 16 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ja dzisiaj wymieniłem płyn chłodniczy i hamulcowy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez johnny15 dnia Pią 19:25, 16 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Semi
Bywalec
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:33, 20 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Co zrobiłem przy swoim Zecie? A no urwałem rejestracje:) Miałem przymocowaną dokładnie tak jak kolega Johnny tj z ramką. No i ramka nie wytrzymała. Zjeżdzając do domu zastałem jedynie śruby z częściami plastiku a reszta pofruneła gdzieś w pole. Mam nadzieje tylko że nikomu się w nic nie wbiła bo lecąca blacha to lepiej niż katana... Wniosek na przyszłość - ramki są do dupy i trzeba wiercić dziury w samej rejestracji.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:55, 20 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Semi napisał: | Co zrobiłem przy swoim Zecie? A no urwałem rejestracje:) Miałem przymocowaną dokładnie tak jak kolega Johnny tj z ramką. No i ramka nie wytrzymała. Zjeżdzając do domu zastałem jedynie śruby z częściami plastiku a reszta pofruneła gdzieś w pole. Mam nadzieje tylko że nikomu się w nic nie wbiła bo lecąca blacha to lepiej niż katana... Wniosek na przyszłość - ramki są do dupy i trzeba wiercić dziury w samej rejestracji. |
A nie mówiłem - wywal ten obskurny ogon...,to blaszka dalej by wisiała.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:57, 20 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mialem zanitowaną tablice trzyma super i masz pewnosc ze zaden "życzliwy" jej nie odkreci A teraz niestety mam przykreconą ale z podkladkami sprezynujacymi zeby sie nie luzowala przypadkiem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Semi
Bywalec
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:07, 21 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Też myśle o nitach. A ogon wywale owszem ale przy tym wypadało by zmienić kierunki. Baaa dużo jest jeszcze do zrobienia/kupienia a ogonek jest niestety na szarym końcu listy:)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:00, 21 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A ja jestem świeżo po odebraniu mojego Duka od Mariusza (serwis), moto działa jak marzenie. Ale ponieważ filtr powietrza przyszedł mi już po odebraniu motocykla to wziąłem się za jego wymianę sam. Wszystko poszło gładko ale po zrobieniu traski coś mi zaczęło szwankować, reakcja na gaz taka, ze motocykl mnie po prostu ponosił i nie szlo go opanować. Zegary tez jakoś dziwnie pokazywały, jadę 20km/h a pokazuje 80, raz uślizgnęło się sprzęgło. No to wziąłem sie wczoraj za szukanie przyczyny no i pomyślałem, ze jakiś czujnik poruszyłem lub przewód. Podniosłem bak, zdjąłem zadupek, rozłączyłem i przesmarowałem wszystkie widoczne wtyczki. Zajęło mi to ze 2 godziny, poskręcałem do kupy i moto w dalszym ciągu źle chodziło. No to pomyślałem, ze przy okazji przeczyszczę kostki przy akumulatorze co miałem w ogóle w planach zrobić. Zaglądam do aku a tam się przewód od aku odkręcił
Najśmieszniejsze jest to, ze podobne objawy miałem przy odpaleniu po zimie i tez miałem odkręcony przewód bo regularnie wyciągałem i montowałem aku jak chciałem pojeździć a teraz tego nie skojarzyłem:].
Ale dobrze jest bo moto na sezon przygotowane:).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
galki210
Zaglądacz
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbki/Wawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:36, 21 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A ja już chyba z 10 raz byłam w garage i pucowałem moto - bez papierów nie ruszam go . Najpierw czekałem na tłumaczenie dokumentów a teraz 7 dni na zaświadczenie o Vat 25 - porażka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tede80
Znajomy
Dołączył: 29 Sty 2014
Posty: 332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSK
|
Wysłany: Śro 16:56, 28 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem zbiorniczki płynu hamulcowego na piękne czerwone CNC
|
|
Powrót do góry |
|
 |
widman
Zaglądacz
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorskie Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:17, 09 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Takie coś zrobiłem!
Carbonowa Ochrona przed kamieniami
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|