Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:13, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jedna rysa dłogości 2,5cm ale głeboka dość bo sie nie da jej spolerować na prawej osłonie chłodnicy tej z kierunkowskazem i porysowana końcówka kierownicy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
msl
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:34, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja wczoraj wymieniłem tylnego kapcia i śmigałem pod 2sety
Co do głupich wywrotek to ostatnio postawiłem moto na asfalcie i 20min. później przychodzę a kolo trzyma i mówi że by się przewrócił.
Dodaje gość około 70-lat i mówi że szkoda żeby taka maszynka leżała bo jak On jeździł na wfm to wie jak to boli
Serdecznie mu dziękowałem i oby takich więcej ludzi na tym świecie
|
|
Powrót do góry |
|
|
mister.zet
Bywalec
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:08, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
juby napisał: | Jedna rysa dłogości 2,5cm ale głeboka dość bo sie nie da jej spolerować na prawej osłonie chłodnicy tej z kierunkowskazem i porysowana końcówka kierownicy |
znam ten ból i wiem, że dłuuuuuugo nie przechodzi
W tym roku przy wyjeździe z garażu podziemnego moją vfr-ką brama zamknęła mi sie przed nosem i też upuściłem moto na bok. Niby minęły od tego czasu już cztery miesiące ale za każdym razem jak patrze na lewą owiewkę to się wkur.......am
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:59, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
locdog napisał: | zalozylem xenon 5000K - prezentuje sie baaaaardzo dobrze |
możesz napisać, jak ci szlo z wymianą, bo od marca leży w garażu i nie mogę sie za to zabrać? Jak zrobiłeś z tym plastikiem który zakłada sie na żarówkę? I jak z kablami przez gumę przeszedłeś??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:23, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
jabloniec napisał: | locdog napisał: | zalozylem xenon 5000K - prezentuje sie baaaaardzo dobrze |
możesz napisać, jak ci szlo z wymianą, bo od marca leży w garażu i nie mogę sie za to zabrać? Jak zrobiłeś z tym plastikiem który zakłada sie na żarówkę? I jak z kablami przez gumę przeszedłeś?? |
Hmmm zeszło sie z 2 godziny, bo nie mialem specjalnego doswiadczenia w rozbieraniu czaszy Zetki, a nie mialem zadnego manuala pod reka, więc to pochlonelo glownie czas. Kolejnym problemem bylo wcisnienie przetwornicy i kabli tak, by wszystko sie zmiescilo i nic nie wystawalo. Niestety cala lampa jest dosyc mala i pomimo niewielkich rozmiarow przetwornicy musialem chwile pokombinowac, zeby to wszystko weszlo na swoje miejsce. Plastik od zarowki w ogole mozna wyjac, bo nie jest potrzebny. Za zarnikiem masz od razu gumowa uszczelke, ktora w miare wpasowuje sie w fabryczne oslony zarowki, troche silikonu dla uszczelnienia i pasuje bardzo ladnie, a zarnik trzyma sie na druciku do dociskania zarowki (musialem go troche dogiac, tak by bylo scislo bez tego plastiku o ktorym piszesz). Cala operacja jest ogolnie prosta, wiec nie masz czego sie obawiac Nic nie trzeba ciac ani przerabiac poza podgieciem drucika dociskajacego zarowke.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 16:24, 27 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Czw 20:29, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wymienilem dzisiaj oponki na michalki power pure i musze powiedziec ze zajebiscie sie kleja, no i wogole calkiem inna jazda niz na kwadratowych oponach
|
|
Powrót do góry |
|
|
chinczyk
Bywalec
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:35, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Odebrałem wczoraj motocykl z serwisu:
- wymieniony rozrząd,
- wymienione tarcze sprzęgła,
- wymienione uszczelniacze i olej w lagach,
- podstawowe przygotowanie do sezonu + regulacje.
Trochę się wykosztowałem, ale dobra inwestycja prędko się zwróci i na dłuższy czas spokój
Komplet Qualifierów też już czeka na montaż - ach, ależ będzie ogień w tym sezonie
Zielony dodaje wiele kolorytu i radości pod koniec zimowej szarówki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:58, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
chinczyk napisał: | Odebrałem wczoraj motocykl z serwisu:
- wymieniony rozrząd |
Jaki jest przebieg Twojej maszyny, masz na myśli...że łańcuszek był zmieniany?
Działo się coś niepokojącego czy poprostu zdecydowałeś zmienić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
chinczyk
Bywalec
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:25, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Teraz licznikowo ma niecałe 41tyś., ale nigdy nie wiadomo. Zaczynało być już słychać, że niedługo nadejdzie jego czas, lepiej teraz, na spokojnie, bez ciśnienia, niż w środku sezonu. Pewnie wytrzymałby jeszcze jakiś 1-2tyś. km, ale co tam, spokój na dłuższy czas.
Tak, wymieniony został łańcuszek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:34, 04 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
chinczyk...ślizgi od łańcuszka i napinacz także zmieniałeś czy tylko łańcuszek? Prócz tego że było go słychać (choć prawdę pisząc nie wiem jak hałasuje łańcuszek z Zecie)...czy po wymianie poczułeś różnice w pracy lub dzwięku silnika?
Czy płytki zaworowe także zmieniałeś?
Dzięki z góry za odp
|
|
Powrót do góry |
|
|
chinczyk
Bywalec
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:18, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Był wymieniony łańcuszek i płytki do regulacji zaworów. Nie było potrzeby wymieniać ślizgu ani napinacza.
Czy słychać jakąś różnicę w pracy i dźwięku silnika, to ciężko powiedzieć, bo ostatnio odpalałem motocykl w listopadzie i nie pamiętam dokładnie jaki dźwięk wydawał wcześniej. Teraz, po wymianie i regulacjach, jak na moje ucho, jest dobrze, nic mnie nie niepokoi. Nie miałem jeszcze okazji się przejechać i wszelkie różnice w pracy silnika i reakcji na gaz sprawdzę niebawem.
Nie planuje sprzedawać motocykla w najbliższym czasie, a lubię jak wszystko pracuje jak należy - dlatego taki większy serwis.
http://www.z1000.fora.pl/warsztaty-salony-sklepy,7/warszawa-serwisy-motocyklowe,302-15.html#33501
|
|
Powrót do góry |
|
|
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:48, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info chinczyk. Napisz proszę o wrażeniach kiedy juz maszyną się przejedziesz.
Szerokości.
Pozdro750
|
|
Powrót do góry |
|
|
chinczyk
Bywalec
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:37, 07 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie ma sprawy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 9:37, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wczoraj zmieniłem w swojej zetce olej w przednich lagach z 10w na 15w i powiem wam że jakoś pewniej się prowadzi teraz moto.
Dokręciłem też łożysko głowki ramy. Luz jest teraz wyczuwalnie mniejszy jeśli nie bliski zeru;),
i założyłem zestaw naprawczy pompki hamulcowej na przód do tego przeczysciłem zaciski.
Pozdr.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 9:40, 25 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomo
Stary wyga
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:52, 25 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jako że wszystkie części do mnie doszły wczoraj. Wieczorem wybrałem się do garażu i poprzymierzałem wszystko do kosza sprzęgłowego. Pasuje jak ulał! w przyszłym tygodniu robota i zaczynam sezon !!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|