Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Wto 23:00, 29 Cze 2010 Temat postu: Co dzisiaj zrobiłem przy mojej Zetce ;) |
|
|
ja dzisiaj wyczyscilem moja zetke z owadow i sprawdzilem poziom oleju oraz poglaskalem ja po ogonku
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:09, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ja dzisiaj postawiłem nowe oponki obok, wyczyściłem z kurzu, pokręciłem kółkiem chwilę na stojaku, bo nie mam jeszcze jebanego wydechu i się wkurzałem jak słyszałem, że kumple latają po wiosce
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 23:30, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
a ja z muszek nie czyszcze - sa one znakiem, ze motor jezdzi i szybko zabija owady
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 1:07, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A ja w końcu zmieniłem ogumienie....,na nowe RoadSmarty!
Zuuuupełnie inna jazda!!!!!!!!!!!!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
13b
Stary wyga
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:39, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Moj zecik dostał wreszcie stalowy oplot i teraz hamulce sa jak zyleta, staje w miejscu
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:20, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja w końcu kupiłem 5l nafty i wyczyściłem nareszcie kiete.Poza tym wyczyściłem sobie nerki 6-pakiem Harnasia
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:37, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Haha Rychu jak Ci procenty zejdą to sprawdź czy sobie opony nie natłuściłeś Ja dziś wracam do Zetki - w planie wymiana oleju, filtra, naciągnięcie i nasmarowanie łańcucha - a jutro po pracy jazda
Ostatnio zmieniony przez gandi dnia Śro 11:37, 30 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kalos2
Bywalec
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów) Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:25, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
gandi napisał: | naciągnięcie i nasmarowanie łańcucha |
Ja też mam w planach naciągnąć i nasmarować łańcuch i mam jedno pytanie wiem, że naciąg w przedziale 30-40mm (na środku łańcucha góra i dół) Zet z 2008r ale czy główną śrubę od osi dokręcacie na wyczucie (mocno) czy konieczne jest posiadanie klucza dynamometrycznego i dokręcenie jej według serwisówki z siłą 108 Nm (11.0 kgf/m, 79,7 ft/lb)
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:19, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jako że mam klucz dynamometryczny to zawsze nim dokręcam, nie wiem jak robią to inni.
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:33, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
gandi napisał: | Jako że mam klucz dynamometryczny to zawsze nim dokręcam, nie wiem jak robią to inni. |
ja też zawsze kluczem dnamometrycznym się posiłkuje, ale tu chodzi raczej o to żeby dokręcić wystarczająco mocno...
Ostatnio zmieniony przez sebasbox dnia Śro 14:36, 30 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kalos2
Bywalec
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów) Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:20, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
OK dzięki czyli jako, że na razie mnie nie stać na taki klucz pojeżdżę po mechanikach może któryś mi pożyczy a jakiej wielkości klucze (nakładki) potrzebuję zdaje się że 27 od strony nakrętki i 22 od drugiej strony ale nie jestem pewien no i czy ta zawleczka zabezpieczająca nakrętkę po wyprostowaniu da się ponownie użyć czy tak jak instrukcja każe trzeba kupić nową?
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:29, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
po prostu dokręć mocno koło ale nie zerwij przy okazji gwintu (a później tak jak piszesz pierwszy lepszy mechanik na pewno ma)
Zawleczka jeśli nie była często prostowana/zginana powinna dać się użyć, jak Ci sie połamie to w Prakiticker, Obi czy innym takim kupisz za 2 PLN
|
|
Powrót do góry |
|
|
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:04, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tam zawleczki nie daje bo nie widzę sensu - tam działa taka siła, że jak się odkręci to kawałek drucika nic nie da - a dokręcam dynamometrykiem to się nie martwię. A ja bym na Twoim miejscu dokręcił w miarę mocno i pojechał z piwkiem do pobliskiej wulkanizacji - tam Ci dokręcą odpowiednio w chwilę.
Ostatnio zmieniony przez gandi dnia Śro 16:06, 30 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:58, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko pamiętaj, że wbrew pozorom ta siła (ok 110Nm) nie jest taka wielka.Dokręcać należy z jednostajnym ruchem(tzn nie na kilka razy,dociągnięć) , ale też nie przesadnie na maxa!
|
|
Powrót do góry |
|
|
xede
Stary wyga
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:16, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ja tylko wyczyscilem ale jutro zakladam paski na felgi i tankpada
Ostatnio zmieniony przez xede dnia Śro 18:16, 30 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|