Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 10:47, 27 Gru 2009 Temat postu: homologacja tłumika |
|
|
Witam ,
kupując nowy tłumik dostałem papiery dotyczące homologacji tłumika lecz tam nie ma żadnych wypełnionych danych ... gdzie mogę to podbić , by nie mieć żadnych niespodzianek podczas wakacyjnej podróży poza granice naszego kraju ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marian_kozaky
Bywalec
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twierdza Modlin Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:13, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A jakie dane są tam potrzebne do uzupełnienia? Przecież homologacja to homologacja... Potwierdzenie dopuszczenia do obrotu. Przecież np. z kaskiem nie latasz po żadne pieczątki. Ma homologację i tyle znaczy, że możesz go używać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:51, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ewentualnie dowiedz sie na stacji diagnostycznej. Na tlumiku tez powinna byc wytloczona informacja czy moze byc uzzytkowany na drogach czy na torze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 19:52, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
aby nie byl za glosny i nikt sie nie przyczepi...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:40, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Spoko loko , sprzedawca wprowadził mnie w błąd - po krótkich oględzinach stwierdzam literkę E1 na tłumiku ... Dziwne , mój znajomy ma podwójne Lasery w SV 650N i jakoś nie możemy odszukać żadnego znaku , co gorsza brakuje mu też 2 DB więc chyba Słowację winien omijać z daleka
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:19, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Luks83 napisał: | S Dziwne , mój znajomy ma podwójne Lasery w SV 650N i jakoś nie możemy odszukać żadnego znaku , co gorsza brakuje mu też 2 DB więc chyba Słowację winien omijać z daleka |
a co na Slowacji tak masakra??
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:51, 11 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Na samej Słowacji chyba nie,gorzej jak Cię "policemany" złapią.
Swoją drogą sam chętnie bym coś kupił dedykowanego do Z750.
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:43, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, wie ktoś z was, czy leovince go style z DB killerem przejdzie przegląd? Posiada homologację E13, nie wiem czy ma to jakieś znaczenie. Ciekaw jestem, czy w połowie obrotów mocy maksymalnej przekroczy 96DB.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:05, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
nowy nie przekroczy bo jest homologowany do konkretnego modelu i ma utrzymywać odpowiednie wartości. Polatasz trochę, wata się wypali i będzie głośniejszy, ale nie sądzę, żeby jakiś diagnosta się przyczepił do tego. Z założonym db killerem nie jest taki głośny, żeby zwracać uwagę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:27, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dziękuję ci za odpowiedź
|
|
Powrót do góry |
|
|
|