Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:38, 26 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Pavlacos - poprawione -dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KrissBy
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Środa Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:50, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
od czterech sezonów Valvoline i nic innego
|
|
Powrót do góry |
|
|
UwierZ
Świeżak
Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:12, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja używam i polecam smar Bellrey super clean. Dobrze trzyma się łańcucha i nie chlapie. Wcześniej używałem jakiegoś motula to cały smar po paru km był na feldze...
Ostatnio zmieniony przez UwierZ dnia Nie 21:21, 06 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
cichy112
Dołączył: 01 Lis 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:18, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć, mam pytanie powiązane z tematem, ale trochę z innej beczki.
Wyczyściłem łańcuch porządnie naftą, a następnie zastosowałem smar w sprayu IPONE, po całej operacji motocykl stał praktycznie nieruszany 2-3 godziny, a mimo to po późniejszym przejechaniu jakiś 30 km zauważyłem że cała lewa strona opony jest zachlapana właśnie tym smarem, da się temu zapobiec? Nie chciałbym zaliczyć uślizgu w złożeniu i szlifa...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:28, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Po wyczyszczeniu naftą najlepiej odpalić moto na podnośniku i wbić bieg żeby resztki nafty łańcuch wywalił i dopiero wtedy psikamy smar .
|
|
Powrót do góry |
|
|
cichy112
Dołączył: 01 Lis 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:32, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
nie mam jeszcze podnośnika \, ale przejechałem około 1,5 KM, żeby się go właśnie pozbyć i lekko zagrzać łańcuch, jak widać bez skutku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:01, 02 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No to zmień smar na np. Bellrey super clean
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:35, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
UwierZ napisał: | Ja używam i polecam smar Bellrey super clean. Dobrze trzyma się łańcucha i nie chlapie. Wcześniej używałem jakiegoś motula to cały smar po paru km był na feldze... |
Też od 3 sezonów na nim jeżdżę Wcześniej jakieś zwykłe, które nie dość, że uwaliły całą felgę, to po 300 km nie było po nich śladu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:26, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Zacząłem od tej wiosny z Belrayem i przyznaję, że trzyma się jak szalony i daje nadzieje na długie zycie łańcucha.
|
|
Powrót do góry |
|
|
slawek1918
Dołączył: 25 Lip 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:32, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ja zeszły sezon przelatałem na weisses ketten spray s100 i bardzo polecam. Natomiast w tym roku zdecydowałem się na motul c2+i póki co jestem bardzo zadowolony. Jeśli chodzi o ten drugi to na łańcuchu zostaje taki biały nalot, ale przynajmniej wiemy kiedy należy ponownie przesmaraować napęd
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voltron
Znajomy
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:40, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
a ja smaruje hipolem 85W90. wczesniej mialem 80W140, ten dłużej trzymał sie na łańcuchu. Smar na łańcuchu trzyma sie ok 600km. Po nasmarowaniu zawsze na drugi dzien przecieram łańcuch, przejadę sie kawałek i co ma spaść na felge to zawsze spadnie, kazdy smar choc troche zostaje na feldze. Po wyczyszczeniu juz nic nie leci. Chyba łancuch "lubi ten smar" bo bardzo wolno sie rozciaga. No i nie musze tyle wydawac co na te spreje
PS: W instrukcji lancuchow did napisane jest zeby smarowac olejem przekladniowym czyli np hipol.
|
|
Powrót do góry |
|
|
klimek
Świeżak
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruszów Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:54, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Voltron napisał: | Chyba łancuch "lubi ten smar" bo bardzo wolno sie rozciaga. | To czy wyciąga się szybo czy też wolno w dużej mierze zależy od traktowania manetki. W sprzęcie za parę ładnych tyś nie będę żałować 40zł na puszkę, która wystarcza mi na pół roku. Używam Valvoline albo Motula, oba są bardzo dobre. Wystarczy wyciąć sobie odpowiedniej szerokości pasek w kartonie i nie zaświnimy wszystkiego smarem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:39, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
No i puszka ze sprayem to wygoda:).
|
|
Powrót do góry |
|
|
kilerek
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:58, 31 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
A ja od niedawna uzywam oleju przekladniowego 80w90 zageszczonego smarem grafitowym. Wczesniej jechalem na puszkach ipone, motul i valvoline. Z trzech wymienionych tylko motula nie polecam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Zyga_
Świeżak
Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brzeg Dolny Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:34, 03 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Wcisneli mi w sklepie do czyszczenia łańcucha textar formula xt ale on jest do czyszczenia tarcz i klocków hamulcowych. Jakie jest wasze zdanie? Czyścić tym łańcuch? Nie wiem czy jest bezpieczny dla oringow.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|