Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
KTM Super Duke, nowy nabytek waszego admina;)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przema
Bywalec



Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:06, 31 Maj 2013    Temat postu:
Kafarman napisał:
Ja się powstrzymałem to kolega przywalił.
Zet ładniejszy to fakt ale nie da się zetem do śmierci jeździć Wink
a my tu znów o gustach


mi najbardziej to się poliftowy podoba... ja mam akurat przedlifta, ale cieszę się tym co mam Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ruben
Świeżak



Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:20, 31 Maj 2013    Temat postu:
Przema napisał:
Kafarman napisał:
Ja się powstrzymałem to kolega przywalił.
Zet ładniejszy to fakt ale nie da się zetem do śmierci jeździć Wink
a my tu znów o gustach


mi najbardziej to się poliftowy podoba... ja mam akurat przedlifta, ale cieszę się tym co mam Very Happy


Mi z kolei maly podoba sie bardziej przed liftem, duzy po lifcie. Szczegolnie oryginalne wydechy-miazga. Jedynie wybebeszyc i zaden akrapivic nie potrzebny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misssza
Aktywny



Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:37, 31 Maj 2013    Temat postu:
No Cerb... Moze marzenie wlasnie kupiles Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 6:41, 01 Cze 2013    Temat postu:
Maro jak się siedzi, dotykasz całymi stopami do ziemi? Pozycja na zakręty też chyba inna niż na Gixie.Choć moja poprzednia K6 byla całkiem znośna.
Ogólnie piękny sprzet, powiedz tylko jeszcze czy będzie latał Tym gdzieś w traskę czyto tylko sprzęt na terror w mieście? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:59, 01 Cze 2013    Temat postu:
Spostrzeżenia po okolo 500km.

@Rychu
Tak jak pisalem moto jest wysokie, siodlo 85 cm nad ziemia, na seryjnym ustawieniu brakowalo mi po 1cm od piety do ziemi ale siedzialo sie pewnie. Po skareceniu zawieszenia na tyle (calkowicie rozciagnieta sprezyna) bez problemu stawiam stopy na ziemi i jeszcze mam troche ugiete kolana. Jestem karlem (170cm) i pozycja jest ok;)

Za sterami jest bardzo wygodnie, nogi sa w mega komfortowej pozycji bo nie sa ugiete. Dodam, ze wczoraj porownywalem z SV650 i tam siedzialem jak na tych scigach z silnikami od kosiarki:D. Podnozki sa wysoko i ciezko bedzie nimi przytrzec ale o tym ja sie raczej nie przekonam bo nie mam ambicji trzec slajderami po ziemi;) Ale ogolnie po dwoch dniach smigania do zamkniecia opony brakuje mi po 5 mm z kazdej strony, na GSXR bylo wiecej;) i tylko po smiganiu po miescie, na torze pewnie bym tylna zamknal.

Jak poczytasz teksty na necie to wiekszosc zachwala skladanie sie w zakrety, moto jest mega zwrotne, sztywne i lekkie, w zakrety wchodzi genialnie. Na poczatku czlowiek dziwnie sie czuje z powodu wspomnianego wysokiego siedzenia ale po jakims czasie nie zwraca sie na to uwagi. Kilka osob narzekalo na lekka nerwowosc Duka w szybkich lukach, przetestowalem na E7 z Wawy do Płońska, prędkosci 160-180 na łukach nie robia na nim wrażenia, za to na mojej bani tak:P

Kilka trasek na pewno nim zrobie, dosc czesto smigam nad morze (200km w jedna strone), na Olsztynek na winkle, tak srednio po 200-300 dziennie bede nim robil na traske. Mysle, ze spokojnie da sie wytrzymac.

Dodam, ze moto nie jest szybkie, dobilem nim dla formalnosci do 200km/h i dalej odpuscilem, poszlo by pewnie do 220-230 ale dla mnie bez sensu bo ewidentnie nie jest do tego stworzone. No i jak wiekszosc V2 pozniej nie ma kopa wiec, nabieranie predkosci nie robi takiego wrazenia jak na R4.

Co do terroru w miescie to moto idealne, teraz swoje ulubione miejscowki oblatuje z wielka przyjemnoscia w kilkanascie minut, ciasne winkle, nawroty, ronda, starty ze swiatel to jest to;).

Wspominalem juz, ze heble i zawiechy sa genialne? Na pewno, dodam, ze sa MEGA genialne:D

Wczoraj nagrany filmik jak brzmi moj Duke, jezdzil kumpel bo przystojniejszy:D W pewnym momencie slychac pisk przyblokowanej tylnej opony przy zbyt ostrej redukcji, mozna mu wybaczyc bo dlugo nie jezdzil no i to jego pierwsza jazda na Duke, na co dzien smiga gaźnikowa SV650.

http://www.youtube.com/watch?v=ulf7L-g3zpg&feature=player_embedded


Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Sob 20:44, 01 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misssza
Aktywny



Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:19, 01 Cze 2013    Temat postu:
Jest genialny... Chcesz sie zamienic na malego zeta ?Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:34, 01 Cze 2013    Temat postu:
Napiszę jeszcze raz jest piękny.Brakuje mu tylko tej pomarańczowej ramy Smile
Maro a powiedz jak porównujesz KTM do VTR.Ma lepsze jebnięcie na dole niż Honda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:57, 01 Cze 2013    Temat postu:
misssza napisał:
Jest genialny... Chcesz sie zamienic na malego zeta ?Very Happy

Nie Twisted Evil
rychu napisał:
Napiszę jeszcze raz jest piękny.Brakuje mu tylko tej pomarańczowej ramy Smile
Maro a powiedz jak porównujesz KTM do VTR.Ma lepsze jebnięcie na dole niż Honda?

Pomaranczowa rama w niektorych malowaniach rozklada na lopatki, moze po sezonie jak moto troche poujezdzam i postanowie je zostawic to pomysle nad przemalowaniem. Ale pare pomaranczowych dodatkow bedzie, wlasnie szukam w necie inspiracji i w niedlugim czasie zamowie kilka klamotów.

Co do oddawania mocy w porownaniu z VTR, na pewno Duke ma mocniejszy dol. Nie pamietam jak przebiega wykres momentu w VTR ale Duke ma krotsze biegi i silnik/skrzynia sa zestrojone inaczej niz w VTR. Honda jest tez na pewno szybsza od Duke'a. Ale jak ktos jezdzil V2 to wiadomo, ze najfajniej jezdzi sie w zakresie 4-8 tys obrotow, tym bardziej w Duku ktory ponizej 3.5 tys lekko poszarpuje lancuchem i trzeba sie wspomagac sprzeglem. Ale z racji, ze sprzeglo jest swietnie dozowalne operowanie nim to czysta przyjemnosc.

Aha Dukem nie da sie wolno jezdzic, on przy niskich obrotach sie zwyczajnie nudzi i jak ktos gdzies w necie napisal "naklania do lamania przepisow"Wink dodam nawet, ze kilkudziesięciokrotnie w ciagu jednej przejażdżki:D

Jak widac jestem kompletnie zajarany na punkcie tego motocykla i mam nadzieje, ze tak mi zostanie;). Chwilowo moto praktycznie bez wad bo wiedzialem czego oczekuje od kolejnego (chyba 9) motocykla w mojej "karierze". Wiedzialem co kupuje i czego sie po nim spodziewac. To byl swiadomy wybor a nie kolejne moto ktore chce "wyprobowac".


Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Sob 21:03, 01 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misssza
Aktywny



Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:51, 01 Cze 2013    Temat postu:
Cerb z tego co mi wiadomo sposobem na eliminacje szarpania w super duke jest zmiana zebatki na wieksza. Podobno bardzo pomaga. Poczytaj sobie o tym Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:07, 02 Cze 2013    Temat postu:
Troche o tym czytalem, musze zobaczyc czy przypadkiem juz nie mam zmienionej bo te szarpanie nie jest jakies uciazliwe i moto jedzie ladnie. W dodatku koles od ktorego go bralem jest oblatany w KTMach i tez pewnie o tym wiedzial. Dzis popatrze. Teraz szkoda bylo by mi zmieniac naped bo jest zalozony nowy, chyba nawet raz nie naciagany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin