Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przema
Bywalec
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:06, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Kafarman napisał: | Ja się powstrzymałem to kolega przywalił.
Zet ładniejszy to fakt ale nie da się zetem do śmierci jeździć
a my tu znów o gustach |
mi najbardziej to się poliftowy podoba... ja mam akurat przedlifta, ale cieszę się tym co mam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ruben
Świeżak
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:20, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Przema napisał: | Kafarman napisał: | Ja się powstrzymałem to kolega przywalił.
Zet ładniejszy to fakt ale nie da się zetem do śmierci jeździć
a my tu znów o gustach |
mi najbardziej to się poliftowy podoba... ja mam akurat przedlifta, ale cieszę się tym co mam |
Mi z kolei maly podoba sie bardziej przed liftem, duzy po lifcie. Szczegolnie oryginalne wydechy-miazga. Jedynie wybebeszyc i zaden akrapivic nie potrzebny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:37, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No Cerb... Moze marzenie wlasnie kupiles
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:41, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Maro jak się siedzi, dotykasz całymi stopami do ziemi? Pozycja na zakręty też chyba inna niż na Gixie.Choć moja poprzednia K6 byla całkiem znośna.
Ogólnie piękny sprzet, powiedz tylko jeszcze czy będzie latał Tym gdzieś w traskę czyto tylko sprzęt na terror w mieście?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:59, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Spostrzeżenia po okolo 500km.
@Rychu
Tak jak pisalem moto jest wysokie, siodlo 85 cm nad ziemia, na seryjnym ustawieniu brakowalo mi po 1cm od piety do ziemi ale siedzialo sie pewnie. Po skareceniu zawieszenia na tyle (calkowicie rozciagnieta sprezyna) bez problemu stawiam stopy na ziemi i jeszcze mam troche ugiete kolana. Jestem karlem (170cm) i pozycja jest ok;)
Za sterami jest bardzo wygodnie, nogi sa w mega komfortowej pozycji bo nie sa ugiete. Dodam, ze wczoraj porownywalem z SV650 i tam siedzialem jak na tych scigach z silnikami od kosiarki:D. Podnozki sa wysoko i ciezko bedzie nimi przytrzec ale o tym ja sie raczej nie przekonam bo nie mam ambicji trzec slajderami po ziemi;) Ale ogolnie po dwoch dniach smigania do zamkniecia opony brakuje mi po 5 mm z kazdej strony, na GSXR bylo wiecej;) i tylko po smiganiu po miescie, na torze pewnie bym tylna zamknal.
Jak poczytasz teksty na necie to wiekszosc zachwala skladanie sie w zakrety, moto jest mega zwrotne, sztywne i lekkie, w zakrety wchodzi genialnie. Na poczatku czlowiek dziwnie sie czuje z powodu wspomnianego wysokiego siedzenia ale po jakims czasie nie zwraca sie na to uwagi. Kilka osob narzekalo na lekka nerwowosc Duka w szybkich lukach, przetestowalem na E7 z Wawy do Płońska, prędkosci 160-180 na łukach nie robia na nim wrażenia, za to na mojej bani tak:P
Kilka trasek na pewno nim zrobie, dosc czesto smigam nad morze (200km w jedna strone), na Olsztynek na winkle, tak srednio po 200-300 dziennie bede nim robil na traske. Mysle, ze spokojnie da sie wytrzymac.
Dodam, ze moto nie jest szybkie, dobilem nim dla formalnosci do 200km/h i dalej odpuscilem, poszlo by pewnie do 220-230 ale dla mnie bez sensu bo ewidentnie nie jest do tego stworzone. No i jak wiekszosc V2 pozniej nie ma kopa wiec, nabieranie predkosci nie robi takiego wrazenia jak na R4.
Co do terroru w miescie to moto idealne, teraz swoje ulubione miejscowki oblatuje z wielka przyjemnoscia w kilkanascie minut, ciasne winkle, nawroty, ronda, starty ze swiatel to jest to;).
Wspominalem juz, ze heble i zawiechy sa genialne? Na pewno, dodam, ze sa MEGA genialne:D
Wczoraj nagrany filmik jak brzmi moj Duke, jezdzil kumpel bo przystojniejszy:D W pewnym momencie slychac pisk przyblokowanej tylnej opony przy zbyt ostrej redukcji, mozna mu wybaczyc bo dlugo nie jezdzil no i to jego pierwsza jazda na Duke, na co dzien smiga gaźnikowa SV650.
http://www.youtube.com/watch?v=ulf7L-g3zpg&feature=player_embedded
Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Sob 20:44, 01 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:19, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jest genialny... Chcesz sie zamienic na malego zeta ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:34, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Napiszę jeszcze raz jest piękny.Brakuje mu tylko tej pomarańczowej ramy
Maro a powiedz jak porównujesz KTM do VTR.Ma lepsze jebnięcie na dole niż Honda?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:57, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
misssza napisał: | Jest genialny... Chcesz sie zamienic na malego zeta ? |
Nie
rychu napisał: | Napiszę jeszcze raz jest piękny.Brakuje mu tylko tej pomarańczowej ramy
Maro a powiedz jak porównujesz KTM do VTR.Ma lepsze jebnięcie na dole niż Honda? |
Pomaranczowa rama w niektorych malowaniach rozklada na lopatki, moze po sezonie jak moto troche poujezdzam i postanowie je zostawic to pomysle nad przemalowaniem. Ale pare pomaranczowych dodatkow bedzie, wlasnie szukam w necie inspiracji i w niedlugim czasie zamowie kilka klamotów.
Co do oddawania mocy w porownaniu z VTR, na pewno Duke ma mocniejszy dol. Nie pamietam jak przebiega wykres momentu w VTR ale Duke ma krotsze biegi i silnik/skrzynia sa zestrojone inaczej niz w VTR. Honda jest tez na pewno szybsza od Duke'a. Ale jak ktos jezdzil V2 to wiadomo, ze najfajniej jezdzi sie w zakresie 4-8 tys obrotow, tym bardziej w Duku ktory ponizej 3.5 tys lekko poszarpuje lancuchem i trzeba sie wspomagac sprzeglem. Ale z racji, ze sprzeglo jest swietnie dozowalne operowanie nim to czysta przyjemnosc.
Aha Dukem nie da sie wolno jezdzic, on przy niskich obrotach sie zwyczajnie nudzi i jak ktos gdzies w necie napisal "naklania do lamania przepisow" dodam nawet, ze kilkudziesięciokrotnie w ciagu jednej przejażdżki:D
Jak widac jestem kompletnie zajarany na punkcie tego motocykla i mam nadzieje, ze tak mi zostanie;). Chwilowo moto praktycznie bez wad bo wiedzialem czego oczekuje od kolejnego (chyba 9) motocykla w mojej "karierze". Wiedzialem co kupuje i czego sie po nim spodziewac. To byl swiadomy wybor a nie kolejne moto ktore chce "wyprobowac".
Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Sob 21:03, 01 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:51, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Cerb z tego co mi wiadomo sposobem na eliminacje szarpania w super duke jest zmiana zebatki na wieksza. Podobno bardzo pomaga. Poczytaj sobie o tym
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:07, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Troche o tym czytalem, musze zobaczyc czy przypadkiem juz nie mam zmienionej bo te szarpanie nie jest jakies uciazliwe i moto jedzie ladnie. W dodatku koles od ktorego go bralem jest oblatany w KTMach i tez pewnie o tym wiedzial. Dzis popatrze. Teraz szkoda bylo by mi zmieniac naped bo jest zalozony nowy, chyba nawet raz nie naciagany.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|