Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wielki
Dołączył: 15 Lut 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:56, 11 Maj 2016 Temat postu: Margines przebiegu przy pierwszym przeglądzie po 1000 km |
|
|
Takie pytanko, czy ktoś się orientuje czy przy pierwszym przeglądzie, który powinien być zrobiony po 1000 km mogą być jakieś problemy z gwarancją jak będzie najechane 1300-1400 km? Mam w chwili obecnej 1100 km, a termin przeglądu mam dopiero umówiony za 1,5 tygodnia, a ciężko będzie tak wysiedzieć przy ładnej pogodzie bez moto.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jablo777
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:02, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Hej.Z tego co ja sie orientuje przeglad jest zalecany ale nie wymagany.Ja w piatek w swoim robilem po 1200km i nic nikt nie mial obiekcji.Moto mam nowe miesieczne i tez na gwarancji fabrycznej
Ostatnio zmieniony przez jablo777 dnia Nie 21:03, 15 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 5:47, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Miesiąc temu miałem przegląd przy 1000 km - rozmawiałem z ASO i mówili, żeby się nie spinać, to 1000 km to tylko orientacyjnie. Aczkolwiek od razu powiedzieli, żeby też nie przesadzać, jak będzie 1100-1200 to się nic nie stanie. Nie wiem, jak Twoje ASO zareaguje na 1300-1400 (to już trochę sporo). Zadzwoń i zapytaj, bo każde ASO inaczej do tego podchodzi.
Ja na Twoim miejscu uzbroiłbym się w cierpliwość. Pamiętaj, że teraz masz w silniku olej mineralny, przeznaczony na pierwsze 1000 km, który ma zupełnie inne właściwości, niż full syntetyk, który Ci zaleją na pierwszym przeglądzie. Niby tylko 400 km więcej sobie zrobisz, a dla silnika może to już być bardzo dużo Pamiętaj też, że przebiegi wbijane są do książeczki (bardzo dokładne), i w razie późniejszego wu, centrala z Kawasaki może się na Ciebie wypiąć, argumentując, że olałeś pierwszy przegląd i nie uwzględnią Ci gwarancji. Pogoda kusi, ale dla dobra moto lepiej polataj rowerem albo zadzwoń do swojego ASO i powiedz, jak jest.
jablo777 napisał: | Hej.Z tego co ja sie orientuje przeglad jest zalecany ale nie wymagany.Ja w piatek w swoim robilem po 1200km i nic nikt nie mial obiekcji.Moto mam nowe miesieczne i tez na gwarancji fabrycznej |
Tu już poleciałeś po bandzie Właśnie pierwszy przegląd na 1000 jest moim zdaniem najważniejszy, bo sprawdzają, jak zachowała się fabryka po pierwszych kilometrach (luzy śrub etc) + właśnie wymieniają olej na full syntetyk. Poza tym jak opcjonalnie nie wpadniesz do nich po 1000 km, to najzwyczajniej w świecie tracisz gwarancję Także nie szerz farmazonów, bo ktoś faktycznie przejeździ cały sezon na mineralu a później wielce się zdziwi na serwisie. Nie wiem, jak jest z przeglądami na 6,12 tys km i dalej, ale podejrzewam, że podobnie (jak się nie zjawisz, tracisz gwarancję - Twój wybór).
Ostatnio zmieniony przez damiang dnia Pon 5:50, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
wielki
Dołączył: 15 Lut 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:03, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ja z ciężkim bólem dałem sobie na wstrzymanie, nie miałem pojęcia, że takie terminy odległe są w ASO. W pewnym momencie miałem pomysł żeby dzwonić do sąsiedniego Opola ale odpuściłem sobie. Na razie zostaje przy tych swoich 1134 km bo w ASO powiedzieli żeby nie przekroczyć 1200. Niestety muszę się uzbroić w cierpliwość i jakoś do piątku wytrzymam. Mam tylko nadzieję, że w ten weekend będzie pogoda
To jeszcze dopytam jak wygląda kwestia nieoryginalnego wydechu, zamieniać na firmowy czy sobie odpuścić?
Ostatnio zmieniony przez wielki dnia Pon 14:31, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|