Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:24, 15 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
4lehandro
z twoich wypowiedzi czegoś mi tu brakuje , pozatym że bawisz się w ułamki papierowo-wysokooktanowe .
Wiesz co to jest [link widoczny dla zalogowanych] ??
i te twoje paliwo to można jak łysy grzywą o kant kuli zajebać , jeśli chcesz odpowiedzieć mi ta moj post to zapoznaj się z jednym parametrem bardzo istotnym co do oktanów paliwa jaki silnik musi spełnić bo jak piszesz to nic z tego nie wynika cena paliwa 95-98 nie mówie już o 99 to kolega Ivor już odpowiedział, jak już bedziesz wiedział to pisz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:51, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
avator napisał: | 4lehandro
i te twoje paliwo to można jak łysy grzywą o kant kuli zajebać |
Kolego - język. Bacz na słownictwo bo jeśli chcesz być uczestnikiem merytorycznej rozmowy to właśnie ją opuściłeś. Musisz też pamiętać, iż może spotkać Cię kara od admina:wink: Ach zapomniałem. Ty jesteś adminem.
avator napisał: | jeśli chcesz odpowiedzieć mi ta moj post to zapoznaj się z jednym parametrem bardzo istotnym co do oktanów paliwa jaki silnik musi spełnić bo jak piszesz to nic z tego nie wynika cena paliwa 95-98 nie mówie już o 99 to kolega Ivor już odpowiedział, jak już bedziesz wiedział to pisz. |
Uff. Powinieneś mieć pod avatarem "mistrz zdań wielokrotnie złożonych bez interpunkcji" Wybacz lecz składnia jaką zaprezentowałeś świadczy o wysokim stopniu rozemocjonowania, stąd zalecam okłady z lodu na czoło i melisę doustnie.
Co do mocy dziękuję za link, ale nie wiem do końca co ma wnieść prócz tego, iż potwierdza słuszność całego tematu włączając w to nasze rozmowy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:09, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
jelehandro zna"f"co paliw ? nie obrażając ale chyba masz braki z mechaniki bo dalej nie odpowiedziałeś na pytanie, nie siedze przed monitem jak ty i nie mam podglądu do wszystkiego ,pisze z fona troszkę mi trudniej pisać ale odczytać można , jednak TY znalazłeś w tym problem ,nie mniej jednak gratuluję niewiedzy i idiotycznych wypowiedzi.Zostawmy ten temat bo z MOCĄ se nie radzisz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:21, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
avator napisał: | jelehandro zna"f"co paliw ? nie obrażając |
Piszesz "nie obrażając" a obrażasz...
Czyli nie tylko brak merytorycznych argumentów, ale i problem z byciem konsekwentnym uwidacznia się. Bezsilność różnie się objawia więc się nie obrażam
Na marginesie rozumiem, że telefon nie umie po polsku, ale Ty chyba opanowałeś ten język?
Jeśli chodzi o odpowiedź na pytanie o "moc" to podlinkowałeś ją (wikipedia? naprawdę?) więc sam poniekąd odpowiedziałeś sobie na pytanie. Jeśli coś się nie zgadza w artykule, który został podesłany w tym temacie przez kolegę Ivor'a, a który pozwoliliśmy sobie cytować to koniecznie to zdementuj i napisz do autora by nie żył w nieświadomości własnego błędu.
Niemniej Panowie brak racji nie jest powodem do agresji i jeśli znajdziecie naprawdę konkretny argument na podparcie teorii, iż paliwo dobrej jakości typu verva czy v-power nie wpływają korzystnie na jednostkę napędową (moc, eksploatacja) to chętnie posypię głowę popiołem. Póki co, to materiały, które podsyłacie tylko potwierdzają moje słowa z kilku postów wcześniej. Dla parametrów otrzymanych na hamowni:
4lehandro napisał: | znaczenie ma również między innymi temperatura oraz paliwo |
Można śmiało stwierdzić, iż tylko w toku rozmowy to potwierdziliście choć mam nieodparte wrażenie, że wyszło Wam to przypadkowo.
Tymczasem polecam więcej snu (do melisy i lodu rzecz jasna) bo silne (negatywne) emocje nie sprzyjają długiemu życiu
Pozwólmy tym samym innym swobodnie wypowiadać się w temacie bo zagarnęliśmy scenę. Mam wrażenie jednak, że to może nie być ostatni post w tej kwestii
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:41, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
kolego sympatyczny 4lehandro z mojego naukowego medycznego doświadczenia to może ale...
zostawmy to...... masz racje ....
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:07, 16 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
@4lehandro - taki wygadany i obyty z ciebie koleś,a nawet nie spełniłeś minimum jeśli chodzi o kwestie dobrego wychowania (w dziale "powitalnia" roll: ),więc bądź tak uprzejmy i uzupełnij pewne rzeczy (mam nadzieję,że nie muszę tobie wymieniać jakich... ),dopiero gdy to uczynisz możemy podjąć dalszą polemikę.
Co do tematu,nie wiem czy ci wiadomo ile faktycznie oktanów posiada paliwo w Polsce?
Skoro podrzucamy tzw dowody w sprawie,poczytaj [link widoczny dla zalogowanych].
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ivor
Świeżak
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:43, 17 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
4lehandro - jak już się tak czepiasz wszystkiego i wszystkich to bądź łaskawie zauważyć, że temat dotyczy mocy. Zwróciłeś mi uwagę, że wypowiadam się na temat kosztów paliw typu premium. Masz mam nadzieję świadomość, że temat nie dotyczy eksploatacji oraz żywotności jednostki w kwestii paliw premium.
Na twoim miejscu kupił bym wreszcie motocykl i pojechał na hamownie, a że koszta nie mają dla ciebie znaczenia to odwiedzisz najbliższy salon:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:09, 17 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
mihoo napisał: | a nawet nie spełniłeś minimum jeśli chodzi o kwestie dobrego wychowania (w dziale "powitalnia" roll: ) |
Co do powitalni:
http://www.z1000.fora.pl/powitalnia,6/witam-zetow,9994.html
jeśli coś oprócz daj znać
Ivor napisał: | Zwróciłeś mi uwagę, że wypowiadam się na temat kosztów paliw typu premium. Masz mam nadzieję świadomość, że temat nie dotyczy eksploatacji oraz żywotności jednostki w kwestii paliw premium. |
Masz rację.
Ivor napisał: | Na twoim miejscu kupił bym wreszcie motocykl i pojechał na hamownie, a że koszta nie mają dla ciebie znaczenia to odwiedzisz najbliższy salon:) |
Masz rację. Na eksploatacji czy to samochodu czy motocykla nie oszczędzam. Polecam to samo. Skąpienie zazwyczaj wychodzi bokiem.
Na salon nadal mnie nie stać, ale kto wie, może kiedyś? Na razie szukanie moto trwa nadal. Wrażeniami z jednego z wypadów podzieliłem się z kolegami w stosownym dziale.
Panowie. Najważniejsze, że pomimo różnicy w zdaniach i ciągłych wątpliwości jakie targają zapewne niektórymi z nas, a także przeciwności losu udało się w dużym stopniu przywrócić, w niektórych przypadkach umiejętność pisania po polsku z kulturą i rozmysłem. Tak trzymać
|
|
Powrót do góry |
|
|
QuCyk
Zaglądacz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:00, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Odświeżając trochę temat. Ostatnio miałem okazję wyhamować moje Z750s z 2005 roku. Producent podaje 110km. Gdzieś z necie czytałem recenzję to wyszło im 106km.
U mnie wyszło coś takiego. Dodam, że silnik i osprzęt silnika jest seryjne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:58, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
No i tego właśnie nie rozumiem domyślam się , że parę "koników" może być w tym roczniku już na "emeryturze" ale z tego wykresu to podchodzi mi bliżej pod hamownie modelu z rocznika 2007 i wyżej żałuję , że nie robiłem hamowni moim Z750S z 2006-go
|
|
Powrót do góry |
|
|
QuCyk
Zaglądacz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:05, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Kurde, myliłem się... zmierzyli 108km.
"Zestrojenie czterocylindrowca można uznać za prawie perfekcyjne. Na hamowni zmierzyliśmy 108 KM przy 11 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 75 Nm silnik osiągnął przy 8200 obr/ /min. Przy ok. 6000 obr/min pojawiają się – podobnie jak w „1000” – wibracje."
I teraz zaczynam się zastanawiać, czy pomiar był wykonany dobrze, czy może jest coś nie tak w silniku?
Olej zmieniony, dwa filtry zmienione, zawory wyregulowane, hmmm
Możliwe też, że synchronizacja z hamownią była nie precyzyjna.. nie wiem.
A możliwe, że brak tych 5km i 3Nm będzie odczuwalne?
Prędkość max. jest taka jak producent podaje: 235km/h
Ostatnio zmieniony przez QuCyk dnia Wto 14:12, 10 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:55, 11 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
MOC ( KM ) generalnie są potrzebne do kręcenia i przyspieszania na wysokich obrotach natomiast moment jst potrzebny do przyspieszania i płynności jazdy Czyli tak ogólnie mówiąc to "moment" jeździ a "koniki" pomagają
|
|
Powrót do góry |
|
|
|