Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazik
Zaglądacz
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska / Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:33, 17 Sty 2013 Temat postu: nurtujące pytanie |
|
|
szukając ostatni chłodnicy do swojego zeta zastanowiła mnie jedna rzecz. Czemu chłodnice w plastikach (ścigach) są wygięte w taki banan? Co to daje? Takie bardzo luźne pytanie z mojej strony aczkolwiek ciągle mnie to zastanawia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
misssza
Aktywny
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:47, 17 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Poprawe chlodzenia zapewne wydaje mi sie ze ksztalt jest wymuszony przez owiewki.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RobgiE
Świeżak
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:55, 17 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
pewnie niewielka ale jednak oszczędność miejsca na szerokość
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zetosław
Zaglądacz
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp. Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:43, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Te chłodnice są raczej tej samej szerokości co proste, wygięta to zawsze większa powierzchnia oddawania ciepła i dodatkowo strumień powietrza kierowany jest na boki, za owiewki a nie jak w zetkach na silnik
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:44, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Plastiki mają inny kąt główki ramy niż nakedy i chodzi o to zeby chłodnica nie obrywała kołem przy dobijaniu zawiasu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:13, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
RasAlGhul ma rację przy prosztej kolo by waliło w nią i tu o ten myk chodzi na chłodzenie nie ma to wielkiego wpływu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RobgiE
Świeżak
Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:19, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Wystarczy odsunąć , więc jednak chodzi o oszczędność miejsca tyle że nie na szerokość a an długość
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ROCES
Bywalec
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecinek Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:12, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Chodzi o tarcie przy maksymalej pracy przedniego zawieszenia. Właśnie dlatego w motocyklach do stuntu cofa się, bądź montuje wklęsłe chłodnice.
Można zaobserwować to na obrazku poniżej
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:54, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Przez wklęsłą chłodnicę przechodzi większa masa powietrza. Powietrze w mniejszej ilości ucieka na boki. Jeśli chodzi o dodatkowe miejsce na koło to tez dobra opcja.
Ostatnio zmieniony przez franek dnia Pią 16:01, 18 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazik
Zaglądacz
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska / Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:38, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
przychodziło mi do głowy, że to przez kąt główki ramy i ograniczona ilość miejsca na przednie koło ale do końca przekonany nie byłem Dzięki wielkie za zaspokojenie mojej ciekawości
|
|
Powrót do góry |
|
 |
czester
Stary wyga
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:40, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
AMEN !
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:40, 18 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
no to temat wyczerpany to zamykam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|