Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
johnny15
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:34, 14 Cze 2014 Temat postu: Rejestrowanie małego zeta na pod prawo jazdy A2 |
|
|
Cześć! Czy rejestrował ktoś z was zeta na A2 ? Słyszałem, że jest taka możliwość tylko trzeba go zablokować.
Piszcie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:07, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wprawdzie nie rejestrowałem, ale coś tam wiem, więc w moim WK nie zarejestrowano ani jednego zdławionego motocykla, wszystko zgodnie z przepisami.
Jeżeli nie możesz jeszcze zacząć jazdy Z, zacznij od czegoś mniejszego, co mieści się w kategorii a2, np NINJA 300, GS500 itp, oszczędzi Ci to zbędnych problemów
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ngu
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:34, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wczoraj właśnie rozkminialiśmy jak to jest. Tak się teraz zagłębiłem w temat i jest coś takiego:
Posiadacze A2 mogą jeździć:
,,...motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW (47,59KM) i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność mocy tego motocykla [to oznacza, że np. 96-konnego sprzęta nie można tak po prostu "zdławić" - przyp. red.]'',
źródło: scigacz.pl
Z drugiej zaś strony, ludzie mają 636 na kategorię A2. Mnie ciekawi kwestia, dławienia motocykla u nas w Polsce a sprowadzenie już skastrowanego przynajmniej w papierach a rejestracja w WK.
Ostatnio zmieniony przez Ngu dnia Nie 7:36, 15 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
danielo
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GDANSK Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:48, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dławią motocykl i robią przeglądy. Chodzi o zmianę ilości koni mechanicznych. Jednak przy wypadku gdy dojdą że moto miało inną ilość koni to masz przerąbane. Wiąże się to też z kosztami przy ubezpieczeniu i przeglądach, bo hamownię tez trzeba zrobić.
Moim zdaniem lepiej poczekać trochę i zrobić normalne prawko, a tymczasem jeździć na czymś zgodnym z przepisami.
Faktycznie przerabiają te kategorie motocykli ale to jak dla mnie nie ma sensu i wymaga za dużo roboty i pieniędzy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
johnny15
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:17, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
RasAlGhul napisał: | Wprawdzie nie rejestrowałem, ale coś tam wiem, więc w moim WK nie zarejestrowano ani jednego zdławionego motocykla, wszystko zgodnie z przepisami.
Jeżeli nie możesz jeszcze zacząć jazdy Z, zacznij od czegoś mniejszego, co mieści się w kategorii a2, np NINJA 300, GS500 itp, oszczędzi Ci to zbędnych problemów | już pędze sprzedać mojego malego zeta zeby kupic ninje 300
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:15, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Nie zapomnij o chętnych z forum
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PatrykNSR
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Staszów Płeć:
|
Wysłany: Sob 7:53, 21 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Po prostu ludzie ciągną takie 636 i inne sprzęty zza granicy, gdzie mają wbite mniejszą ilość koni, potem to blokują i rejestrują na A2. Potem sobie normalnie odblokujesz i cieszysz się jazdą.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
szakalo
Znajomy
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:02, 06 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Tak wyszło że mój był z Francji ściągany w dowodzie miał 25kw :)Pierwszy przegląd w Pl i tam miałem normalnie 81kw, diagnosta brał dane z kompa.Po tłumaczeniach i rejestracji w Pl też mi wbili 25kw... blokad brak
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wierzba
Stary wyga
Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:03, 06 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
kiedys gadalem w serwisie i podobno te blokowane jest problem odblokowac bo trzeba zmieniac kolektory ecu , i pare innych rzeczyy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
johnny15
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:15, 07 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
A no na kompie też coś jest
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zglinuś
Zaglądacz
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:57, 30 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz sprowadzoną i wbitę w dowód np 25 Kw to tłumaczenia robisz i masz tłumaczenia na 25kw i tak też Ci wpisują w Polskim dowodzie. W urzędach często nie patrzą zbytnio na stare dokumenty, tylko na tłumaczenia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wheelie
Dołączył: 03 Wrz 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:19, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
zależy czy chcesz to zrobić na legalu i go zdławić i tak jeździć czy chcesz blokować tylko na przegląd i jeździć na pełnej mocy. Da się to zrobić praktycznie w każdym serwisie motocyklowym.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zglinuś
Zaglądacz
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:38, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Mi nigdy na przeglądzie nie sprawdzali czy ma blokadę, czy tez nie ma. A po za tym chyba każdy wolałby cieszyć się pełną mocą, niż tymi 25 kw.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ZiGuSs
Zaglądacz
Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:39, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
jak odpukać, zrobisz sobie coś lub komuś to będą sprawdzać i z OC nici bulisz sam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zglinuś
Zaglądacz
Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:59, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Tylko, że jak mają sprawdzić np rozbity motocykl, czy ma te 25kw, czy też nie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|