Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
momo992
Zaglądacz
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemiatycze/Białystok Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:34, 27 Lut 2013 Temat postu: SV1000N Latał ktoś? |
|
|
Mam takie pytania odnośnie tej sv1000
Czy jest duża różnica między rzędówką i V? bo jakos do V nie mam zaufania bo nigdy owej nie miałem . No i jak jest z jazdą na kole ? i smarowaniem...?
Pozdro ;D
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:01, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Taka SV to bedzie prawdopodobnie moje kolejne moto, ewentualnie jak nie starczy kasy to Sv650 które juz wczesniej posiadalem. Jak nie jezdziles V2 to przygotuj sie na zupelnie inne oddawanie mocy. Czyli duzo na dole i malo na gorze. W trasie bedzie ci sie przez to wydawalo, ze SV jest wolniejsza bo nie ma sensu jej wysoko krecic bo odczuwalny kop jest mniejszy przy wysokich obrotach. Za to na miescie i częstym wachlowaniu biegami to bedzie petarda:) W dodatku jest waska i lekka i to naprawde dopracowane moto, szczegolnie wersja na 2005 i pozniejsze (wiecej mocy i lepsze zestrojenie). Co do latania na kole to nie slyszalem zeby byly jakies przeciwskazania, oczywiscie do stuntu to trzeba by ja przygotowac ale sporadycznie oderwanie kola od ziemi nie powinno na nim robic wrazenia. Aha i fałki obłędnie wstaja na gume:)
Mialem zarowno SV650 jak i Honde VTR 1000 Firestorm i powiadam, ze duzego V2 kazdy powinien sprobowac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
momo992
Zaglądacz
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemiatycze/Białystok Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:25, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ogromne dzięki za wyczerpującą wypowiedź Najgorsze jest to że nie chce się żegnać ze stają kawasaki ;/ Chciałbym z1000 pierwszej generacji ale nic ciekawego nie ma a jak jest to daleko, no i budżet też nieciekawy bo zaledwie 12 tys. PLN i tak popatrzyłem na te Sv. Na początku byłem przeciwny V ale coraz bardziej siedo niej przekonuje. Jeździłem kiedys również VTR ale to była przejażdżka... tak żby przycisność nie miałem okazji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemo84
Bywalec
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:34, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Za 12 tys. mogę Ci swoja Zetę odsprzedac (full dodatkó) ...zaraz dostane opieprz ale chodzi mi po glowie GSX 1400 na ktora coraz bardzije choruję...a o SV 1000 tez myslałem....ale jak zobaczyłem GSX-a na żywo to mnie doslownie zamurowalo
Ostatnio zmieniony przez Przemo84 dnia Śro 20:42, 27 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzesiek
Znajomy
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 375
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska/Wieliczka Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:01, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem trzy sv-ki jedną gaźnikową dwie wtryskowe ,moto pozbawione wad tęsknię za dźwiękiem i momentem obrotowym, fan z jazdy zaje....sty!
|
|
Powrót do góry |
|
|
momo992
Zaglądacz
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemiatycze/Białystok Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:42, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a właśnie jak jest z biegami ? często trzeba wachlować?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sbk
Z-zlot friend
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 100lica Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:54, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zależy jak jeździsz Tak jak koledzy wyżej wspomnieli SV'a ma potężny dół, więc żeby wykorzystać to w szybkiej i agresywnej jeżdzie po mieście to troszkę trzeba powachlować... Co prawda redukować można sporo mniej niż w rzędówkach ale chcąc efektywnie przyspieszać trzeba więcej...
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:18, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dobry temat, sam po skasowaniu Gixa będę szukał coś taniego to 10k.
Właśnie najczęściej mój oglądany temat na All to VTR, SV, FZS1000 i tych trzech skuterków się trzymam(4 poz.to Z1000 2003)
Poczekam może temat sie rozwinie.Ciekaw też jestem jak się ma V-ka do dużego zeta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
momo992
Zaglądacz
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemiatycze/Białystok Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:12, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie to też mnie ciekawi. Jak te dwa motorki mają się do siebie...
I znalazłem coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzie że niektórym sytuacja się troche rozjaśni;] ale ja po przeczytaniu artykułu dalej nie wiem co wybrać;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:34, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ja svke jak najbardziej polecam, wykorzystuje go jako drugie moto (650tke), czasami użyczam ojcu niech przypomni sobie lata młodosci tak jak koledzy pisali ciagnie konkretnie od dolu + specyficzny dzwiek... jak siadlem pierwszy raz z z750 na svke650 to roznica baaardzo duza ( w dolnym zakresie ) , a jak wrocilem do z750 to wydawalo mi sie ze nie idzie od dolu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 14:24, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wsiadlem na SVke z marszu, nie ma ani szalu ani znacznej roznicy w jezdzie. Wiekszym szokiem bylo dla mnie dosiadanie er6n niz SVki, ktorej ogolnie nie polecam (chodzi o sv). No ale moze to po prostu motocykl nie dla mnie ;]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 14:24, 28 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:59, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
mnie SV 1000 nie bawił wcale :/ a troszkę sobie takim polatałem. wolał bym już fz1
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemo84
Bywalec
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:14, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moim skromnym zdaniem jedyny właściwy motocykl z silnikiem V to Ducati. Dźwiek nie do podrobienia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:28, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżdzilem na VTR1000 i fajnie się tym lata.Ciekaw jestem jak się na VTR do SV?
Wiem że Marek miał VTR, może napisze jakieś porównanie do Z1000 i do obecnego Gixa
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:59, 28 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
rychu napisał: | Dobry temat, sam po skasowaniu Gixa będę szukał coś taniego to 10k.
Właśnie najczęściej mój oglądany temat na All to VTR, SV, FZS1000 i tych trzech skuterków się trzymam(4 poz.to Z1000 2003)
Poczekam może temat sie rozwinie.Ciekaw też jestem jak się ma V-ka do dużego zeta. |
V- ki ładnie brzmia ( ale to kwestia gustu ) po za tym nie wybaczają podstawowych błędów w użytkowaniu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|