Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hitec
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ladek Zdroj/Manchester Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:01, 07 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
arczimi napisał: | no cóż byłem właścicielem 22 lata temu SHL z silnikiem Wiatr 175cm oraz wahaczem pchanym. Ale pewnie na tym forum nikt tego nie pamieta. |
Twojej nie pamietam ale swoja owszem . Tez mialem SHL 175 z tym wahaczem Trzybiegowa..Ahh jaka piekna maszyna.Szkoda ze bylem glupi i sprzedalem za bezcen..Dzis mialbym exponat muzealny..
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arczimi
Bywalec
Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:33, 07 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
hitec napisał: | arczimi napisał: | no cóż byłem właścicielem 22 lata temu SHL z silnikiem Wiatr 175cm oraz wahaczem pchanym. Ale pewnie na tym forum nikt tego nie pamieta. |
Twojej nie pamietam ale swoja owszem . Tez mialem SHL 175 z tym wahaczem Trzybiegowa..Ahh jaka piekna maszyna.Szkoda ze bylem glupi i sprzedalem za bezcen..Dzis mialbym exponat muzealny.. |
Jakby człowiek był prorokiem....
Ani WSK ani SHL ani Junaka bym nie sprzedał... Nawet MZ ETZ 251
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majkwin
Świeżak
Dołączył: 27 Cze 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:36, 10 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ktoś jeździł na małym zecie I gen i hornecie 600 II gen? Chodzi mi przede wszystkim o różnice w przednim zawieszeniu
|
|
Powrót do góry |
|
|
e3dx
Dołączył: 24 Lip 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:59, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Majkwin hornet wydaje się zwinniejszy i zawieszenie troszkę twardsze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
adam799
Zaglądacz
Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:02, 31 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jeździłem troche hornetem 600 z 2007. Wydaje się być lżejszy i ciut lepiej kładzie się w zakrętach, za to zetka jest wygodniejsza, większa i o wiele fajniej wkręca się na obroty. Oba motocykle godne polecenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
skvrnsk
Bywalec
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:54, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Znudziła mi się Zetka. Po ER6 obiecywałem sobie cokolwiek z pełną lub chociaż półowiewką, a wyszło jak wyszło. No i niestety na dłuższych trasach trzeba się męczyć, jeżdżąc "nieco" szybciej niż pozwalają na to przepisy. A i czasem ciągnie mnie w łąki i pola.
Będzie duży Vstrom. Ja wiem, że piernik nie ma nic do wiatraka, ale jak jest tu ktoś dosiadający oba sprzęty i mógłby mi napisać czego będzie mi brakować po takiej zamianie, to chętnie poczytam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
woyyytek
Świeżak
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:35, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Też myślę intensywnie o zakupie v stroma ale jako 2 moto. Modele z 2015 mają teraz w dobrych cenach. Zastanawiam się nad wersją xt. Czego może Ci brakować? Pewnie zwinności, mocy jeżeli lubisz czasem odkrècić manetke i tego całego woow wszystkich przechodniów gdy przejeżdżasz Zeta przez miasto bo jakby nie patrzeć kawasaki to bardzo ładny motocykl. Suzuki stojąc koło niego wypada słabo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
skvrnsk
Bywalec
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:40, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Nowy Vstrom nie na moją kieszeń (jeszcze) niestety, a prezentuje się rewelacyjnie, czego nie można powiedzieć o starym. Potrzebuję moto większego gabarytowo z lepszą ochroną i jako taką możliwością wjechania gdzie popadnie. Myślę jeszcze nad Tigerem 1050, ale znów to praktycznie tylko utwardzone grunty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
woyyytek
Świeżak
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:52, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Zaznaczam że offroadowego doświaxczenia nie mam i opieram się na opiniach innych znajomych i tym co wyczytałem. Mówi się że vstromy nie nadają się w teren i są to typowo szosowe motocykle. Dla nich offroad równa się ubita leśna droga z bądź lekki szuter. Na turystyczny offroad podobno dużo lepszym wyborem są gs-y. Dodam że mnie marzy się triumph tiger 800xc lub bmw f800 gs, no ale cena mnie też odstrasza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojk2
Znajomy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:07, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
zawsze poczciwy trampek zostaje jeszcze, wszechstronne moto
|
|
Powrót do góry |
|
|
woyyytek
Świeżak
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:15, 08 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ale nowy transalp to już nie jest to samo co stary....i w terenie podobno nie najlepiej sobie radzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:10, 09 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
No i pięknie zbaczacie z tematu o nakedach...,chyba że Vstorm i TransAlp to prawie golasy...
|
|
Powrót do góry |
|
|
wafel
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:22, 09 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
A co sądzicie o TDM 900? Być może przesiądę się na przyszły sezon na coś takiego. Podoba mi się też mt-09 tracer, ale są tylko nowe. Co ciekawe mt-09 ma 3 cylindry.
|
|
Powrót do góry |
|
|
skvrnsk
Bywalec
Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:37, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
No i poważnie napaliłem się na Vstroma1000/Tigera1050. I pojawia się pytanie - sprzedawać już teraz czy polatać jeszcze sezon?! Głównie chodzi mi o pozycję na moto, na Zetce jest mi coraz mniej wygodnie, za ciasno.
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:18, 08 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Posiadałem około 30 japońskich motocykli,najmniejsza była to 125 GS na sprzedaż.Z-tem bardzo mi sie dobrze jezdzi i przypomina moto Fireblede 929 tyle samo mocy i Nm tylko pozycja była do dupy i spalanie (na baku 100mil) miałem zamiar wydać 10000£ na moto jeździłem przez miesiąc rożnymi wynalazkami jedynie Z był w stanie mi zaimponować,nie za twardy nie za miękki pozycja dobra (lepsza od Hayki czy k1300) i spalanie w trasie takie samo jak mój poprzedni motor Vstrom z 2012 roku -650.Zobaczymy po udoskonaleniach jak sie bedzie sprawował.Wyglad !!!MEGA - nie zmienię wydechów są zacne na trasie i głowa nie boli.(w ostatni motocykl wsadziłem 3000 £ aby mi sie podobał ) już wiem ze w Zeta tyle nie wsadzę .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|