Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mixalixus
Bywalec
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:47, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Firmy nie szukałem bo przeważnie trzeba mieć więcej elementów żeby to ktoś zrobił ale dogadałem się z kolegą że wyślę mu te części a on zaniesie do swojego kolegi który robi przy anodowaniu i wrzuci je tam jako swoje Lakier zlikwidowałem sprejem do usuwania lakieru i teraz nie wiem czy trzeba to wszystko polerować papierem czy wystarczy szkiełkowanie. Części jakie będę anodować to sety kierowcy, pasażera, podnóżki i mocowanie kierownicy więc przy setach byłby problem wypolerować je ręcznie papierem z tyłu bo nie są gładkie.
Ps. anodował ktoś zaciski hamulcowe? Wystarczy że tłoczki będą wciśnięte do końca czy trzeba coś dodatkowo zabezpieczyć?
Ostatnio zmieniony przez mixalixus dnia Pon 0:22, 12 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:24, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Szkiełkowanie zostawia naprawdę gładką powierzchnię wydaje mi się że polerowanie nie będzie konieczne ale na tym się kompletnie nie znam więc to tylko opinia. [link widoczny dla zalogowanych] tu jest trochę o samym anodowaniu i przygotowaniu do niego
|
|
Powrót do góry |
|
|
mixalixus
Bywalec
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:42, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Rozmawiałem z gościem który anoduje i podesłał mi zdjęcia szkiełkowanej i anodowanej ramy i jak dla mnie jest okej więc wysyłam części Myślałem jeszcze nad anodowaniem zacisków ale ponoć mogą się w nich uszkodzić gumki a nie stać mnie w tej chwili na 3 zestawy regeneracyjne ;/ Może kiedyś jeszcze się za nie wezmę
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:47, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
A czemu miały by się w nich uszkodzić "gumki"? Przecież do szkiełkowania i samego anodowania trzeba by je zdemontować a jeśli są dobre to przy rozbieraniu raczej się ich nie uszkodzisz, bardziej martwił bym się zabezpieczeniem otworów po tłoczkach, odpowietrzniku i zasilaniu płynu żeby wnętrza zacisku nie anodować Ogólnie masz już jakiś kosztorys anodowania? fajnie by było jak byś wkleił jakieś foty jak już będzie gotowe i mniej więcej szacunkowy koszt bo sam bym się może nad anodowaniem niektórych elementów zastanowił jeśli to wychodzi jakoś sensownie cenowo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mixalixus
Bywalec
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:44, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Gdzieś wyczytałem że niby te gumki pod tłoczkami będą do wymiany ale może to nie prawda. Otworów po tłoczkach nie trzeba zabezpieczać tylko wcisnąć tłoczki do końca i będą anodowane tłoczki Ale i tak poczekam z zaciskami i najwyżej kiedyś je pomaluje Co do cen, nie wiem ile mnie to wyjdzie, zdaję się na kolegę z nadzieją że załatwi coś taniej Zdjęcia i ceny podam jak tylko części dotrą do mnie czyli za dwa tygodnie albo dłużej ;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:05, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Oki to fajnie, jeśli wciśniemy do końca tłoczki bez demontażu uszczelnień tłoczków to obawiam się że te uszczelnienia będą do wymiany po anodowaniu, nie wiem jaka jest grubość warstwy anodowania, może nie głupio by było anodować całość czyli cały zacisk wraz z wnętrzem i oddzielnie całe tłoczki??? może jest na forum jakiś znawca
|
|
Powrót do góry |
|
|
mixalixus
Bywalec
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:14, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Też może dlatego ludzie na różnych forach pisali że uszczelki będą do wymiany. Bałbym się anodować otwór gdzie pracują tłoczki bo nie mam pewności że wszystko będzie okej. Anoda niby nie ma grubej warstwy ale jednak średnica otworu by się troszkę zmieniła ;/ Na razie i tak będzie dużo zmian w zecie a coś muszę sobie zostawić do roboty na przyszłą zimę albo deszczowe dni w sezonie
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:24, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
No tak jak by nie było co robić to by człowiek z nudów umarł zawsze coś przy motorze się znajdzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
mixalixus
Bywalec
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:22, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli dobrze pójdzie to do wiosny zetke zmodyfikuję tak że już wiele przy niej nie będę chciał zmieniać bo choinki ujeżdżać nie chcę Jak chcesz anodować jakieś elementy to możesz je wysłać koledze on je da do szkiełkowania i zawiezie do anodowania razem z moimi pierdołami to taniej wyjdzie Ja jeszcze swoich nie wysłałem więc spokojnie byś jeszcze zdążył. Jak chcesz to mogę się zapytać ile mniej więcej by to kosztowało tylko napisz ile tego jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:04, 16 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Chwilowo nie mam co anodować moto sprzedane niedawno ale będę musiał coś nabyć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mixalixus
Bywalec
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:50, 16 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
okej, jak coś to pisz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|