Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:40, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jak tak teraz na nia patrze to mimo drobnych zmian to fajnie sie prezentuje. Czacha mi sie podoba
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mariusz
Stary wyga
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:38, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jak pierwszy raz z przodu nowego zeta zobaczyłem, to mi się z Darthem Vaderem od razu skojarzył
Ogólnie szału nie ma, ale i tak mi się podoba, szczególnie w czarnym macie, I w końcu Kawasaki poprawiło najbardziej krytykowane w małym zecie hamulce i wygląd wahacza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:41, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Szalu moze nie ma ale mi sie bardo podoba, wahacz jest, heble sa, hamulce (czyzbym radialana pompe tam widzial?), podnozki i zajebiste malowanie czarne z zielonym. Poprosze tego z tym Akrapem
|
|
Powrót do góry |
|
|
xede
Stary wyga
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:30, 15 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ogolnie zmiany spoko, szczegolnie ten wahacz i hamulce ale ciezko ocenic bo bedzie bez abs'u
ogolnie dosc srogo wyglada, jak parametry techniczne? duzo km doszlo, o ile w ogole?
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Czw 15:40, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
tutaj jest opisane w szczegolach jakie zmiany beda dotyczyc nowego Zeta.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:48, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Heble radialne 4-tłoczkowe, dla mnie największa zmiana!!!!!! Oczywiście na PLUS
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
yamacek
Znajomy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:46, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No całkiem całkiem I te winkle na kolanie do pozazdroszczenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 10:42, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ciekawe czy zmiany objęły także silnik - do wersji R przydało by się kilka dodatkowych koników żeby było wreszcie widać ta różnice w pojemności między 600- tkami a naszą 750...no i może w takim razie nowy Z1000 R się pojawi ;-P
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:15, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Na [link widoczny dla zalogowanych] macie pełną specyfikację (na dole). Zmiany dotknęły zawieszenie, heble i odrobinę wygląd. Silnik jest ten sam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:46, 17 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Z750 doczekał sie wersji R bo juz dawno w tym temacie nie bylo zmian. Jesli chodzi o Z1000 to wlasnie dostalismy model na 2010 rok takze wydaje mi sie ze o wersji R narazie mozna tylko pomarzyc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
chinczyk
Bywalec
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:19, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Bardzo podoba mi się czarno-zielone malowanie. Jest dosyć stonowane, ale jednocześnie wysyła bardzo wyraźne przesłanie, zdaje się mówić: "Chodź, sprawdź mnie! Na zielonym pójdę pełnym ogniem, a Ty?!". Fajne są akcenty "R" na mocowaniu kierownicy i zegarach.
Hamulcowo, to wyposażyli go w stalowe węże, co rzadko się zdarza w seryjnych motocyklach z kraju kwitnącej wiśni - jest to jak najbardziej na plus!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:43, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ładnie się prezentuje, tylko tak się zastanawiam dla kogo to moto??
bo raczej nie dla nas. nikt z Z750 nie przesiądzie się na R-kę, chyba że Zetofil który ma w garażu wszystkie sprzety stajni. a z Z1000 też nikt kroku wstecz nie zrobi
generalnie bardzo ładnie się prezentuje i mógłby model R, zastąpić Z750 całkowicie.
jeszcze jakby zrezygnowali z tego odkurzacza nazywanego tłumikiem w oryginale, na coś mniejszego, to już wogóle byłaby miód-malina.
no i moim życzeniem ując gdzieś z 5-8kg.... aluminiowy wahacz.... tjaaa ... marzenie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:55, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Slesz wydaje mi sie ze R po jakims czasie zastapi normalnego z750. Wydaje mi sie ze dla ludzi ktorzy kupuja nowkę i juz inwestuja w tego rodzaju sprzet kwestia tej roznicy cenowej (a wydaje mi sie ze duuuuzo drozszy nie bedzie) jest bez znaczenia. A miedzy tymi modelami nie ma takiej roznicy w mocy, momencie, sposobie oddawania mocy, wlasciwosciach trakcyjnych, masie(wogole), zeby sie zastanawiac tak jak w przypadku: Z750 czy Z1000. Jedyna kwestia to wydaje mi sie ze moze byc wyglad. Jak komus nie przypadnie do gustu czacha czy rodzaj malowania to kupi zwykla Zetke co raczej jest niemozliwe bo jak dla mnie Rka zyskala duzo mimo tak drobnych zmian.
Ostatnio zmieniony przez Wąski dnia Wto 22:57, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|