Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Edi
Zaglądacz
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:24, 16 Paź 2011 Temat postu: Z750 vs Bandit1250 |
|
|
Ktoś może próbował objechać dużego bandita? Ciekawy jestem, czy jest to możliwe...?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:22, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Myślę,iż to zupełnie inna liga,w sensie porównanie 750-ki z 1255cm3
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Suzuki Bandit 1250
------------------------------------------------------
Pojemność skokowa 1255 ccm
Typ silnika Rzędowy czterocylindrowy
Ilość suwów 4
Stopień sprężania 10.5:1
Średnica cylindra x skok tłoka 79.0 x 64.0 mm
Zasilanie Wtrysk paliwa
Układ rozrządu DOHC
Zapłon Elektroniczny
Rozruch Elektryczny
System smarowania Ciśnieniowy z mokrą misą olejową
System chłodzenia Ciecz
Skrzynia biegów 6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga na sucho 225 kg
Wysokość siodła 785 mm
Wysokość całkowita 1,085 mm
Długość całkowita 2,130 mm
Szerokość całkowita 790 mm
Prześwit 135 mm
Rozstaw osi 1,485 mm
Podwozie
Zawieszenie przód Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył Wahacz z systemem dźwigni
Opona przednia 120/70-17
Hamulec przedni Dwutarczowy
Hamulec tylni Jednotarczowy
Pojemność zbiornika paliwa 19.0 litry
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:33, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
wydaje mi się że da rade, aż tak mocą nie odstają,no chyba że Nm, kupa lżejszy Zet, pytanie takie w jakich warunkach ma być objechany bandit? oczywiście mowa o serii.
|
|
Powrót do góry |
|
|
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:17, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
no ja bym się bardzo zastanawiał
Miałem okazje przejechać się jeszcze starym B12.... Łapy urywa od samego startu, na 1 z wolnych oborów na koło idzie. Sprint do 2 pak połączony ze sraniem w gacie murowany
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:23, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
filipek napisał: |
Łapy urywa od samego startu, na 1 z wolnych oborów na koło idzie. |
no z tym się zgodzę w końcu to litr+ćwiartka
|
|
Powrót do góry |
|
|
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:07, 16 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Dla mnie mały i duży Bandit to mistrzostwo świata. Oczywiście do momentu wprowadzenia silnika chłodzonego cieczą... Bandzior bez olejaka to już nie to samo.... Sam miałem B6 i byłem jego wielkim zwolennikiem.... Może kiedyś kupie sobie B12 bo mnie ciągle kusi
|
|
Powrót do góry |
|
|
|