Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 12:53, 18 Lut 2008 Temat postu: Dlaczego właśnie Duży ZEt?? |
|
|
Dlaczego zdecydowaliście się na zakup dużego zeta, co was do tego skłoniło??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:31, 18 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
W moim przypadku zadecydowalo to ze Z1000 po prostu zawsze mi sie bardzo podobal, oczywiscie parametry tego motocykla tez mi sie strasznie podobaja i daja niesamowite odczucia podczas jazdy.
Zadzialala tez magia posiadania "litra" i w koncu po tylu zmianach sprzetow na ktorych mialem okazje zrobic troche kilometrow nadszedl czas na przesiadke na motocykl ktory zostanie ze mna na dluzej. Na motocykl w ktory zainwestuje troche grosza zeby zrobic go tak ze bedzie podobal mi sie jeszcze bardziej, bo ja bez moddingu/tuningu maszyny po prostu nie potrafie zyc .
No i ta prezencja napakowanago osilka, kanciasta sylwetka plus kilka rozwiazan technicznych typu, zawiechy ups'y, szeroki tylny kapec, te zlote kolorki na zawieszeniach i fajerze, piekna owiewka. Plus w przypadku mojego egzemplarza - wydechy Scorpion Tytanium, tuningowe siedzenie i kilka gadzetow ktore wlasnie kupuje (K&N, przewody w oplocie itp.) i bede niedlugo montowal.
Zet1000 to jest to !
Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Pon 23:31, 18 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 11:03, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
He w moim przypadku to miłość od pierwszego wejrzenia:], choroba któa opętała mój umysł. koledzy pierwsze pytanie jakie walili do mnie jak go kupiłem to czemu nie R1 albo np 954, he ale ja poprostu mam dosyć plastiku, a tu silnik super, wyglad super, pozycja super, ogólnie miłość miłość, miłość:-} Cerb a przewody ile kosztują ahai czemu sprzedajesz pług??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:13, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
O plugu pisalem ci w innym temacie a co do przewodow to znalazlem przewody firmy Hel (cena 299 zl za komplet na przod) w kolorze jak moj Zet a do tego wezme pozlacane koncowki, mysle ze bedzie ok.
Jeszcze co do Zeta to tez myslalem nad jakims plastikiem (CBR F4, Ninja 636, ewentualnie CBR 954) ale ja po prostu kocham nakedy i wiekoszc czasu jezdze po miescie. Nakedom jestem w stanie wiele wybaczyc, w tym brak owiewek, niezbyt duza predkosc na trasie itd. A o zaletach nakedow w czasie jazdy mysle ze nie ma sensu pisac, tam gdzie sciegiem zawracalbym "na trzy" w Zecie wystarczy tylko skrecic fajere.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 21:49, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
He widze, że mamy prawie takie same upodobania, ja tez myślałem troche o 954 ale jednak ten wydech mnie użekł i cała linia i osiągi, podoba mi sie zecik w 100%
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:32, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja w sumie to jeszcze tylko na plastiku nie jezdzilem i na pewno bede musial kiedys sprobowac zeby miec chociaz jakies prownanie. Ale mysle ze Zetem bede sie trzymal za grupa z ktora z reguly jezdze (CBR 1100 XX, kilka GSXRow itp) bo SV 650 i poprzednimi za chiny nie moglem nadazyc, no przez kilka pierwszych kilometrow jeszcze jakos szlo ale pozniej odpuszczalem bo meczylo mnie to krecenie pod czerwone i tankowanie co 150 km .
Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Wto 23:33, 19 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:11, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
He no zecik nadąża, z autopsji wiem, ze np r6 z 2001 roku do 230 nie odjeżdża anie na metr, dalej nie próbowałem;-} Dziś wymieniłem olej na castrola i założyłem oponkę. po wymianie oleju zupełni inaczej zaczęła mi pracować skrzynia i sprzęgło, wszystko zaczęło chodzić płynniej i lepiej, dodam ze poprzedni olej miał duużo za duży przebieg.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anuh-Z1000
Aktywny
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:25, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mnie do zakupu Zecika sklonilo to ze ( teraz juz bym go na nic nie zamienil) nie bylo w USA Yamahy FZ1N byly tylko Fazery i padlo na zeta. Jest zajebisty !!! W zeszlym sezonie jakos mniej mi zalezalo na pierwszej rundce ale teraz to juz nie moge sie doczekac moze dlatego ze jestem ciekaw dzialania Power Commandera...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:36, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Czuje wielki respect przed tym motocyklem, dopiero dzis mialem szanse pojezdzic nim tak zebym poczul co dosiadam. Wrazenia po prostu powalajace ! Niesamowity ciag od samego dolu, przyspiesza tak ze wlosy normalnie staja deba, fakt ze do zycia budzi sie przy jakis 6 tys obrotow ale pozniej jest naprawde konkretne pierdolniecie he he. Wiem jedno ze mocy i momentu nie zabraknie mi nigdy, po prostu w czasie jazdy po miescie nie wykorzystam tego czym ten motocykl dysponuje.
Podjechalem dzis do pracy na stacje paliw, zeby pokazac sprzecik jednemu gosciowi, po przegazowce do odcinki on i drugi kumpel po prostu sie przestraszyli .
|
|
Powrót do góry |
|
|
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:09, 13 Maj 2008 Temat postu: duży Zet ponieważ..... |
|
|
Cześć
Duży ZET??? Bo ma nisko obsadzony moment i potrafi nadszarpnąć barki jeśli się dobrze nie przytrzymasz...
Poprzedni sezon latałem litrowym plastikiem i to co mam teraz, daje mie zdecydowanie więcej frajdy.
Na trasie 140-150 czyli w miare bezpiecznie, ale przyśpieszenie od zera daje popalić...
Plaskik kusi,zeby gonić i kręcić... i w ten oto sposób latasz z prędkością 220-280.... ryzyko zgonu bardzo duże.
A jak latam zetorem, to mam ogromna frajdę, ze też moge pogonić jak chce, a doznania z walki z waitrem, nie do opisania...
Generalnie polecam moto. W miescie to samo co z750, bo nie ma miejsca... ale poza miastem.... dzien do nocy
Pozdrawiam serdecznie
Loozzz
|
|
Powrót do góry |
|
|
djpleban
Aktywny
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:36, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
a ja się wtrące z postem typu "Dlaczego MAŁY Zet"
wcześniej jeździłęm na ZZR600; fakt do turystyki 100% lepsze, ale jako, że jestem raczej niski postanowiłem spróbować z czymś mniejszym gabarytowo, a do Zeta przekonała mnie jego zniewalająca sylwetka "napakowanego"- taki rasowy groźny street
po przejażdże próbnej... "woooooow ten moment musze go mieć " pomyślałem i.... zakupiłem na miasto i niedalekie wypady moto jest genialne. jedziesz 90-110, trafiasz na zawalidrogę, bez redukcji- manetka i do przodu... poezja
A dlaczego nie duży Zet z prostej przyczyny... $$$$$
Ostatnio zmieniony przez djpleban dnia Wto 10:36, 13 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
D0minik
Znajomy
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:05, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
bo ma zajebiste dwie puchy z tylu jeszcze udalo sie kupic z akrapem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:21, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Niezłe wykopki;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Wto 5:21, 03 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Uwaga - wyjaśniam
czym się różni druga żona od pierwszej
- ta druga ma wszystkie wady tej pierwszej plus swoje
A zecik
- Ma wszystkie zalety innych motocykli plus swoje
|
|
Powrót do góry |
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:19, 03 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
hahaha dobre
|
|
Powrót do góry |
|
|
|