Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Duże zety z ogłoszeń - pytania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 104, 105, 106  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:39, 23 Sty 2017    Temat postu:
damiang napisał:
To jak szukasz moto bez przygody - odpuść Smile Ta niska cena nie jest bez powodu.

Mnie zawsze śmieszą tłumaczenia - lekki ślizg, lekka przewrotka - a słyszeliście kiedyś, aby sprzedający powiedział, że była ciężka przewrotka czy ciężki ślizg? Very Happy Ślizg to ślizg, moto może i wizualnie naprawione, ale nie wiesz, czy nie ma przewalonych lag, ramy etc.

Jak dopuszczasz do zakupu moto po przygodzie, musisz sprawdzić naocznie i to bardzo dokładnie.


To, że motocykl jest po wypadku - to dla mnie jest jasne, chciałbym jednak dojść do tego jak duży był ten wypadek. Ciekawe, czy oględziny i pomiar w fachowym serwisie na porządnym sprzęcie dałby pełen obraz.


Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Pon 19:53, 23 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4lehandro
Stary wyga



Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:17, 23 Sty 2017    Temat postu:
Dadzą Ci dość dobry obraz, ale wiadomo, że czasem dopiero jak pojeździsz albo przy okazji jakiejś pracy przy motorze może coś wyjść. Coś czego nawet sprzedający nie był świadomy jak wymieniał owiewki.
Pewne ryzyko zawsze jest, ale to normalne przy używanym motocyklu. Uważam, że jeśli są zdjęcia moto z ubezpieczalni to świetnie bo to akurat extra feedback w tej sytuacji.

Cena z MEGA upustem. Ciekawe za ile kupiona, że gość wymienił owiewki w młodym moto (czyli wcale nie tanio) zarobi na tym pewnie delikatnie Ci opuszczając i zarobi na tym jeszcze, a sprowadził moto wiec i to parę złotych kosztowało.

W tej cenie warto podjechać, ale bądź gotowy, że może nie być to gwiazdka z nieba. Ot po prostu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 1:54, 24 Sty 2017    Temat postu:
Mixalixus napisał ze człowiek sprowadza moto z Anglii jesli tak to bardzo łatwo sprawdzić historie motocykla.Koszt 2£ przez internet telefoniczny lub zadzwonić do instytucji rejestrów pojazdów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:17, 24 Sty 2017    Temat postu:
jak to moto z UK, to zerknij też na lampę, bo pewnie jej nie zmieniał i jest odwrócona Smile W Polsce coraz więcej policjantów ma o tym pojęcie i coraz częściej przy kontrolach sprawdzają oświetlenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mixalixus
Bywalec



Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:47, 24 Sty 2017    Temat postu:
Lampa w sx z Anglii jest taka sama jak w eu Wink miałem dwie lampy obok siebie, odbłyśniki i oznaczenia są takie same Wink

Ostatnio zmieniony przez mixalixus dnia Wto 9:48, 24 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:56, 24 Sty 2017    Temat postu:
mixalixus napisał:
Lampa w sx z Anglii jest taka sama jak w eu Wink miałem dwie lampy obok siebie, odbłyśniki i oznaczenia są takie same Wink


I taka lampa w pozycji świateł mijania świeci też tylko lewą częścią (lewa, jak siedzisz na motocyklu)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mixalixus
Bywalec



Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:38, 24 Sty 2017    Temat postu:
Wiesz co teraz już sam nie wiem jak to jest, na eu mijania jest z lewej strony siedząc na moto? Moje moto jest ze szwajcarii i mijania miałem z prawej strony siedząc na moto (chyba że ktoś źle podłączył), kupiłem drugą lampę z uszkodzonym odbłyśnikiem bo przerabiałem na xenon więc i tak go malowałem i była identyczna, porównywałem te lampy z lampą od anglika i też wszystko było takie samo i w angliku mijania świeciło też z prawej strony. Masz jakieś zdjęcie swojej lampy żeby było widać odbłyśnik i oznaczenia? Bo teraz już nie wiem jak powinno być Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:15, 24 Sty 2017    Temat postu:
W moim temacie:

http://www.z1000.fora.pl/galeria,2/zecia-z1000sx-od-damiang,11412-60.html

Oryginalnie na światłach mijania świeci tylko lewa strona (jak siedzisz na moto), lub prawa, jak stoisz naprzeciwko moto - jeden pies Smile

Z drugiej strony lampy masz inny odbłyśnik, właśnie od drogowych. W UK powinno być odwrotnie - ma oświetlać wewnętrzną stronę drogi, a jak tam ruch lewostronny, to wewnętrzną stronę oświetlać będzie prawa część lampy. Na światłach drogowych natomiast świeci mocniej lewa (nadal mowa o UK). W EU jest odwrotnie.

Ta zasada tyczy się oczywiście tylko moto z lampami, które są dzielone i nie świecą jednocześnie. Zawsze, gdy oglądałem moto z UK to zachowana była ta zasada.

Czepialski diagnosta nie podbije przeglądu, czepialski milicjant zarypie dowód rejestracyjny - świadomość rośnie, dlatego trza podczas oględzin moto z UK zwracać na tego typu uwagi, by nie umoczyć. Nowa lampa czy nawet przeróbka tej starej to są jednak koszty ;p


Ostatnio zmieniony przez damiang dnia Wto 12:16, 24 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mixalixus
Bywalec



Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:31, 24 Sty 2017    Temat postu:
Porównałem jeszcze raz te trzy lampy i oznaczenia mają takie jak na zdjęciu w linku. Z oznaczeń wynika że lampy są lewostronne lub prawostronne, jak jest jedna strzałka to lampa jest lewostronna, jak nie ma strzałek to jest prawostronna. Włączyłem tą lampę i mijania świeci z prawej strony siedząc na moto ale oświetla prawą stronę. Porównywałem odbłyśniki i w obu lampach są identyczne. Ciekawe jest to że odbłyśniki lewy i prawy się nie różnią, chyba że ta różnica jest niezauważalna okiem ale jak kiedyś miałem przed sobą dwie lampy, Angielską oraz EU i była duża różnica między odbłyśnikami Wink Także według mnie sx`y które szły na PL itp miały lampę prawostronną EU a sx`y z anglii miały lampę uniwersalną.

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:32, 24 Sty 2017    Temat postu:
damiang napisał:
W moim temacie:

http://www.z1000.fora.pl/galeria,2/zecia-z1000sx-od-damiang,11412-60.html

Oryginalnie na światłach mijania świeci tylko lewa strona (jak siedzisz na moto), lub prawa, jak stoisz naprzeciwko moto - jeden pies Smile

Z drugiej strony lampy masz inny odbłyśnik, właśnie od drogowych. W UK powinno być odwrotnie - ma oświetlać wewnętrzną stronę drogi, a jak tam ruch lewostronny, to wewnętrzną stronę oświetlać będzie prawa część lampy. Na światłach drogowych natomiast świeci mocniej lewa (nadal mowa o UK). W EU jest odwrotnie.

Ta zasada tyczy się oczywiście tylko moto z lampami, które są dzielone i nie świecą jednocześnie. Zawsze, gdy oglądałem moto z UK to zachowana była ta zasada.

Czepialski diagnosta nie podbije przeglądu, czepialski milicjant zarypie dowód rejestracyjny - świadomość rośnie, dlatego trza podczas oględzin moto z UK zwracać na tego typu uwagi, by nie umoczyć. Nowa lampa czy nawet przeróbka tej starej to są jednak koszty ;p


Ja mam Anglika SX-a z 2011 i lampa mijania jest po lewej stronie siedząc na moto (na 90% tak jest - mam teraz wyjęty akku z motocykla ale na weekend z ciekawości włożę i sprawdzę). Światło mijania na 100 % świeci tak, że równomiernie oświetla drogę, z wyraźną poziomą linią odcięcia, bez żadnego akcentu na lewą czy prawą stronę. Przed kupnem mojego pytałem o to tych, którzy sprowadzali dużo Kawasaki z Anglii i twierdzili, że niektóre modele Kawy mają lampy neutralne, tak jak SX - tzn. przystosowane do ruchu lewo- jak i prawostronnego ale niektóre modele z Anglii wymagają wymiany lampy, bo świecą lewostronnie.


Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Wto 19:34, 24 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:25, 25 Sty 2017    Temat postu:
kopi800 napisał:
damiang napisał:
W moim temacie:

http://www.z1000.fora.pl/galeria,2/zecia-z1000sx-od-damiang,11412-60.html

Oryginalnie na światłach mijania świeci tylko lewa strona (jak siedzisz na moto), lub prawa, jak stoisz naprzeciwko moto - jeden pies Smile

Z drugiej strony lampy masz inny odbłyśnik, właśnie od drogowych. W UK powinno być odwrotnie - ma oświetlać wewnętrzną stronę drogi, a jak tam ruch lewostronny, to wewnętrzną stronę oświetlać będzie prawa część lampy. Na światłach drogowych natomiast świeci mocniej lewa (nadal mowa o UK). W EU jest odwrotnie.

Ta zasada tyczy się oczywiście tylko moto z lampami, które są dzielone i nie świecą jednocześnie. Zawsze, gdy oglądałem moto z UK to zachowana była ta zasada.

Czepialski diagnosta nie podbije przeglądu, czepialski milicjant zarypie dowód rejestracyjny - świadomość rośnie, dlatego trza podczas oględzin moto z UK zwracać na tego typu uwagi, by nie umoczyć. Nowa lampa czy nawet przeróbka tej starej to są jednak koszty ;p


Ja mam Anglika SX-a z 2011 i lampa mijania jest po lewej stronie siedząc na moto (na 90% tak jest - mam teraz wyjęty akku z motocykla ale na weekend z ciekawości włożę i sprawdzę). Światło mijania na 100 % świeci tak, że równomiernie oświetla drogę, z wyraźną poziomą linią odcięcia, bez żadnego akcentu na lewą czy prawą stronę. Przed kupnem mojego pytałem o to tych, którzy sprowadzali dużo Kawasaki z Anglii i twierdzili, że niektóre modele Kawy mają lampy neutralne, tak jak SX - tzn. przystosowane do ruchu lewo- jak i prawostronnego ale niektóre modele z Anglii wymagają wymiany lampy, bo świecą lewostronnie.



Osoby sprowadzające moto z UK nigdy Ci nie powiedzą - Ty słuchaj, kupisz to od razu zmień lampę, bo jest na UK i mogą dowód zabrać Smile- jesteś ich potencjalnym klientem i nie wspomną o dodatkowym wydatku, który mógłby zniechęcić Cię do zakupu moto. Taka jest niestety smutna prawda, dlatego wspomniałem o tej kwestii z lampą i świeceniu lewej/prawej strony na mijania i na drogowych. Policjanci tak sprawdzają, bo to najszybszy sposób sprawdzenia podczas kontroli - podczas oględzin moto też warto o tym wiedzieć, jedno rzucenie okiem i już wiesz, czy lampa jest ok, czy nie. Nikt nie analizuje oznaczeń etc Smile Możliwe, że SX ma neutralne, choć ja o takich nigdy nie słyszałem. Zwykle jak moto miało dzieloną lampę i było z UK - lampa kwalifikowała się do wymiany. Tak samo jest np z autami z USA, tylko tam chodzi o światła sferyczne (o ile dobrze pamiętam) Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosol
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:45, 26 Sty 2017    Temat postu:
Według mnie powinna świecić prawa strona (prawa to ta gdzie w dłoni kciuk jest po lewej)....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pagryf
Zaglądacz



Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Gryfino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:17, 26 Sty 2017    Temat postu:
Co do lampy, drążyłem temat w serwisie kawasaki, mam model z 2014 zielony kupiony w polskim salonie, sprzedawany był na 3 regiony UK, FR, World, do PL trafiały World z oznaczeniem na lampie strzałkami w obie strony ( lampa uniwersalna ) na mijania świeci prawa siedząc na moto. Moto ma polską homologację z tą lampą.

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:55, 26 Sty 2017    Temat postu:
Siedząc na motocyklu jest zapalona prawa strona- u mnie -UK
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:31, 27 Sty 2017    Temat postu:
W PL świeci lewa strona na mijania (siedząc na moto, nawet Wam wyżej foty wrzuciłem, świeci lewa strona a prawa nie - prawa jest od długich), w UK będzie świecić prawa, tak, jak pisze REM Smile Tyle w temacie lamp - sprawdzajcie przy moto z UK, bo serio to nie jest to samo i później będzie przykry surprise.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 78, 79, 80 ... 104, 105, 106  Następny
Strona 79 z 106

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin