Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Duże zety z ogłoszeń - pytania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 104, 105, 106  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:22, 10 Cze 2017    Temat postu:
stiven napisał:
damiang napisał:
kopi800 napisał:
Chyba jedna istotna kwestia, że jest bez ABS-u !



ma ABS, masz nalypkę na przednim błotniku, ale i na fotce z kokpitem świeci lampka od ABS Smile

Nie da się kupić żadnego dużego Zeta powyżej 2014 roku bez ABS Smile Tak przynajmniej jest w EU.


Nie jest to prawdą.
Każdy Z1000SX poliftowy ma KTRC, ale ABS dalej był opcją na każdym rynku.
Dopiero od tego roku jest obowiązek posiadania ABS dla każdego moto powyżej 125ccm (i chyba z homologacją na 2 osoby).


Skąd masz takie info? Rok temu brałem nowego SX'a i z ciekawości chciałem zdobyć cenę za wersję bez ABS i odbiłem się od każdego dealera, gdzie zadzwoniłem. Za każdym razem dostawałem info, że od 2014 roku nie ma już możliwości zamówienia dużego zeta (naked i SX) bez ABS Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiven




Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:48, 10 Cze 2017    Temat postu:
Sprawdź sobie ogłoszenia moto z UK i Francji to chyba rynki gdzie najwięcej motocykli zamawiano bez ABS-u.
Takie pierwsze z brzegu ogłoszenia motocykli poliftowych bez abs-u:
2014 [link widoczny dla zalogowanych]
2015 [link widoczny dla zalogowanych]

Niestety ostatnio zmienili stronę kawasaki i nie można sprawdzić specyfikacji moto po roku modelowym. Wcześniej na stronie PL jak wybrałeś inny rocznik niż 2017 to były podane ceny wersji z oraz bez abs.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 6:28, 11 Cze 2017    Temat postu:
tam Francja i Niemcy i ta ich poprawność polityczna Smile No może faktycznie u nich tak jest, ale ja w PL odbijałem się od dealerów. Może centrala w PL przybrała taką a nie inną taktykę i nie pozwalali od 2014 roku zamawiać dużych zetów bez ABS.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiven




Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:07, 11 Cze 2017    Temat postu:
Hej,
Możecie rzucić okiem na poniższe ogłoszenie, kolejny Z1000SX.
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam do niego 445 km w jedną stronę więc sporo a nie chciałbym wtopić kolejny raz.
Planuje jechać do niego w środę.
Może ktoś zna moto albo ze zdjęć coś wywnioskuje.
Z góry dziękuje za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:30, 12 Cze 2017    Temat postu:
stiven napisał:
Hej,
Możecie rzucić okiem na poniższe ogłoszenie, kolejny Z1000SX.
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam do niego 445 km w jedną stronę więc sporo a nie chciałbym wtopić kolejny raz.
Planuje jechać do niego w środę.
Może ktoś zna moto albo ze zdjęć coś wywnioskuje.
Z góry dziękuje za pomoc.


Cały w oryginale, kolor i detale się zgadzają, brak jakichś dziwnych akcji - po fotkach więcej się nie dowiesz Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jackas
Świeżak



Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:09, 12 Cze 2017    Temat postu:
stiven napisał:

Takie pierwsze z brzegu ogłoszenia motocykli poliftowych bez abs-u:
2014 [link widoczny dla zalogowanych]
2015 [link widoczny dla zalogowanych]


Przyglądam się im i oba mają KTRC a nie mają przy tylnej tarczy hamulcowej tarczki ze szparkami do czujnika ( u mnie bierze z tego prędkość , ABS i prawdopodobnie KTRC). Czyli pewnie prędkość bierze z czujnika przy przedniej zębatce ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiven




Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:33, 12 Cze 2017    Temat postu:
jackas napisał:
stiven napisał:

Takie pierwsze z brzegu ogłoszenia motocykli poliftowych bez abs-u:
2014 [link widoczny dla zalogowanych]
2015 [link widoczny dla zalogowanych]


Przyglądam się im i oba mają KTRC a nie mają przy tylnej tarczy hamulcowej tarczki ze szparkami do czujnika ( u mnie bierze z tego prędkość , ABS i prawdopodobnie KTRC). Czyli pewnie prędkość bierze z czujnika przy przedniej zębatce ?


Oba mają tarcze do czujników aby działała kontrola trakcji. Tylko przy tylnym kole są takiego samego koloru jak tarcza hamulcowa i ciężko zauważyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mixalixus
Bywalec



Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:50, 12 Cze 2017    Temat postu:
W szarym, przytarty prawy dekiel i prawa osłona wydechu, wygięta prawa klamka, przytarty lewy ogranicznik kiery i oczywiście krzywy stelaż zadupka Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiven




Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:58, 12 Cze 2017    Temat postu:
mixalixus napisał:
W szarym, przytarty prawy dekiel i prawa osłona wydechu, wygięta prawa klamka, przytarty lewy ogranicznik kiery i oczywiście krzywy stelaż zadupka Wink


Przytartą osłona wydechu widzę. Mam dodatkowe zdjęcie dekla z prawej strony, ale nie widać na nim otarcia.



Mam pytanie odnośnie kierownicy czy te dziwne odkształcenia na obu mocowaniach są normalne czy nie (na zdjęciach zaznaczone na czerwono)?
Czy wszystkie przewody powinny być umieszczone w tym srebrnym uchwycie, bo tutaj jeden przechodzi obok niego (zaznaczone na niebiesko)?



Napisz proszę co z tym zadupkiem jest nie tak bo patrzę i patrzę i nic nie widzę.

Co do przytartego ogranicznika to nie zobaczyłem, że coś jest nie tak. Ale jak zwróciłeś uwagę to przyglądałem się zdjęciom i widzę, że jest delikatnie odkształcony, tylko jest to bardzo niewielkie i nie wiem czy trzeba się tym przejmować?

Powrót do góry
Zobacz profil autora
mixalixus
Bywalec



Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:12, 14 Cze 2017    Temat postu:
Dekiel jest jedynie ryśnięty. Na uchwytach kierownicy są nagwintowane otwory (z drugiej strony jest śruba) tak ma być Wink Linka powinna iść przez uchwyt. Na zdjęciu zaznaczyłem Ci miejsce pod zadupkiem, jest tak z obu stron. Ostatniego posta pisałem na szybko i źle napisałem, nie ogranicznik tylko ciężarek Wink zaznaczyłem na zdjęciu, tyle że powinien być przytarty prawy bo prawa klamka jest wygięta a tu jest na odwrót więc raczej ktoś odwrotnie założył przy składaniu. Zaznaczyłem Ci też na zielono na błotniku rysę, pęknięcie? Nie widać dokładnie. [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez mixalixus dnia Śro 18:13, 14 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzegorz73




Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:52, 17 Cze 2017    Temat postu:
Uwaga, z1000 sx z pękniętą ramą [link widoczny dla zalogowanych]
Gość doskonale wie, że moto ma walniętą ramę. Poprzednio stał w "moto doktor" w Ostrudzie. Nr rej. NOS CH73


Ostatnio zmieniony przez Grzegorz73 dnia Sob 21:01, 17 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stiven




Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:30, 18 Cze 2017    Temat postu:
Mały opis szarego SX-a [link widoczny dla zalogowanych]

Moto sprowadzone z Francji (w dokumentach zblokowane zgodnie z prawem do 106 koni) nie z Niemiec jak mówił sprzedający.
Stacyjka ma nieoryginalne śruby, śruby od półki oraz mocowań kierownic zjechane, chłodnica wygięta przy lewym górnym rogu. Bak w idealnym stanie lecz z tankpadem z serwisu z Berlina. stelaż czachy również był odkręcany.
Owiewki z obu stron delikatnie zarysowane.
Ja odpuściłem było zbyt dużo nieścisłości wydaje mi się że żadna z owiewek nie była oryginalna cały przedni widelec mógł być wymieniany, bak też wymieniony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RoBeRt
Świeżak



Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:23, 18 Cze 2017    Temat postu:
Grzegorz73 napisał:
Uwaga, z1000 sx z pękniętą ramą [link widoczny dla zalogowanych]
Gość doskonale wie, że moto ma walniętą ramę. Poprzednio stał w "moto doktor" w Ostrudzie. Nr rej. NOS CH73
to w sx tez pelają ramy kurde nigdy na to uwagi nie zwracałem a gdzie jest to nestralgiczne miejsce w którym to sie dzieje mam grugiego sx po delikatnym szlifie i nigdy tego nie brałem pod uwage Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzegorz73




Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:27, 18 Cze 2017    Temat postu:
RoBeRt napisał:
Grzegorz73 napisał:
Uwaga, z1000 sx z pękniętą ramą [link widoczny dla zalogowanych]
Gość doskonale wie, że moto ma walniętą ramę. Poprzednio stał w "moto doktor" w Ostrudzie. Nr rej. NOS CH73
to w sx tez pelają ramy kurde nigdy na to uwagi nie zwracałem a gdzie jest to nestralgiczne miejsce w którym to sie dzieje mam grugiego sx po delikatnym szlifie i nigdy tego nie brałem pod uwage Sad


Przy szlifie rama nie cierpi, ale przy dzwonie idzie do kosza. W tym sx pęknięta jest od strony airboxa. Kontrola ramy w używanych motocyklach z alu ramą to podstawa. Pękają najczęściej w okolicach główki.


Ostatnio zmieniony przez Grzegorz73 dnia Nie 10:29, 18 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:36, 18 Cze 2017    Temat postu:
W każdym moto może pójść rama, kwestia przydzwonienia. Jeżeli chodzi Ci o bolączki z ramą, jak w przypadku 636 czy CBR 929, nie - sama nie pęknie Smile Chyba, że nie wiadomo jak ją będziesz katować na kole, ale to wtedy każda się podda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 94, 95, 96 ... 104, 105, 106  Następny
Strona 95 z 106

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin