Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:22, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
stiven napisał: | damiang napisał: | kopi800 napisał: | Chyba jedna istotna kwestia, że jest bez ABS-u ! |
ma ABS, masz nalypkę na przednim błotniku, ale i na fotce z kokpitem świeci lampka od ABS
Nie da się kupić żadnego dużego Zeta powyżej 2014 roku bez ABS Tak przynajmniej jest w EU. |
Nie jest to prawdą.
Każdy Z1000SX poliftowy ma KTRC, ale ABS dalej był opcją na każdym rynku.
Dopiero od tego roku jest obowiązek posiadania ABS dla każdego moto powyżej 125ccm (i chyba z homologacją na 2 osoby). |
Skąd masz takie info? Rok temu brałem nowego SX'a i z ciekawości chciałem zdobyć cenę za wersję bez ABS i odbiłem się od każdego dealera, gdzie zadzwoniłem. Za każdym razem dostawałem info, że od 2014 roku nie ma już możliwości zamówienia dużego zeta (naked i SX) bez ABS
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
stiven
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:48, 10 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Sprawdź sobie ogłoszenia moto z UK i Francji to chyba rynki gdzie najwięcej motocykli zamawiano bez ABS-u.
Takie pierwsze z brzegu ogłoszenia motocykli poliftowych bez abs-u:
2014 [link widoczny dla zalogowanych]
2015 [link widoczny dla zalogowanych]
Niestety ostatnio zmienili stronę kawasaki i nie można sprawdzić specyfikacji moto po roku modelowym. Wcześniej na stronie PL jak wybrałeś inny rocznik niż 2017 to były podane ceny wersji z oraz bez abs.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Nie 6:28, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
tam Francja i Niemcy i ta ich poprawność polityczna No może faktycznie u nich tak jest, ale ja w PL odbijałem się od dealerów. Może centrala w PL przybrała taką a nie inną taktykę i nie pozwalali od 2014 roku zamawiać dużych zetów bez ABS.
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiven
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:07, 11 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Hej,
Możecie rzucić okiem na poniższe ogłoszenie, kolejny Z1000SX.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam do niego 445 km w jedną stronę więc sporo a nie chciałbym wtopić kolejny raz.
Planuje jechać do niego w środę.
Może ktoś zna moto albo ze zdjęć coś wywnioskuje.
Z góry dziękuje za pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Pon 6:30, 12 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
stiven napisał: | Hej,
Możecie rzucić okiem na poniższe ogłoszenie, kolejny Z1000SX.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam do niego 445 km w jedną stronę więc sporo a nie chciałbym wtopić kolejny raz.
Planuje jechać do niego w środę.
Może ktoś zna moto albo ze zdjęć coś wywnioskuje.
Z góry dziękuje za pomoc. |
Cały w oryginale, kolor i detale się zgadzają, brak jakichś dziwnych akcji - po fotkach więcej się nie dowiesz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jackas
Świeżak
Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:09, 12 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
stiven napisał: |
Takie pierwsze z brzegu ogłoszenia motocykli poliftowych bez abs-u:
2014 [link widoczny dla zalogowanych]
2015 [link widoczny dla zalogowanych] |
Przyglądam się im i oba mają KTRC a nie mają przy tylnej tarczy hamulcowej tarczki ze szparkami do czujnika ( u mnie bierze z tego prędkość , ABS i prawdopodobnie KTRC). Czyli pewnie prędkość bierze z czujnika przy przedniej zębatce ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiven
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:33, 12 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
jackas napisał: | stiven napisał: |
Takie pierwsze z brzegu ogłoszenia motocykli poliftowych bez abs-u:
2014 [link widoczny dla zalogowanych]
2015 [link widoczny dla zalogowanych] |
Przyglądam się im i oba mają KTRC a nie mają przy tylnej tarczy hamulcowej tarczki ze szparkami do czujnika ( u mnie bierze z tego prędkość , ABS i prawdopodobnie KTRC). Czyli pewnie prędkość bierze z czujnika przy przedniej zębatce ? |
Oba mają tarcze do czujników aby działała kontrola trakcji. Tylko przy tylnym kole są takiego samego koloru jak tarcza hamulcowa i ciężko zauważyć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mixalixus
Bywalec
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:50, 12 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
W szarym, przytarty prawy dekiel i prawa osłona wydechu, wygięta prawa klamka, przytarty lewy ogranicznik kiery i oczywiście krzywy stelaż zadupka
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiven
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:58, 12 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
mixalixus napisał: | W szarym, przytarty prawy dekiel i prawa osłona wydechu, wygięta prawa klamka, przytarty lewy ogranicznik kiery i oczywiście krzywy stelaż zadupka |
Przytartą osłona wydechu widzę. Mam dodatkowe zdjęcie dekla z prawej strony, ale nie widać na nim otarcia.
Mam pytanie odnośnie kierownicy czy te dziwne odkształcenia na obu mocowaniach są normalne czy nie (na zdjęciach zaznaczone na czerwono)?
Czy wszystkie przewody powinny być umieszczone w tym srebrnym uchwycie, bo tutaj jeden przechodzi obok niego (zaznaczone na niebiesko)?
Napisz proszę co z tym zadupkiem jest nie tak bo patrzę i patrzę i nic nie widzę.
Co do przytartego ogranicznika to nie zobaczyłem, że coś jest nie tak. Ale jak zwróciłeś uwagę to przyglądałem się zdjęciom i widzę, że jest delikatnie odkształcony, tylko jest to bardzo niewielkie i nie wiem czy trzeba się tym przejmować?
|
|
Powrót do góry |
|
|
mixalixus
Bywalec
Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Częstochowy Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:12, 14 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Dekiel jest jedynie ryśnięty. Na uchwytach kierownicy są nagwintowane otwory (z drugiej strony jest śruba) tak ma być Linka powinna iść przez uchwyt. Na zdjęciu zaznaczyłem Ci miejsce pod zadupkiem, jest tak z obu stron. Ostatniego posta pisałem na szybko i źle napisałem, nie ogranicznik tylko ciężarek zaznaczyłem na zdjęciu, tyle że powinien być przytarty prawy bo prawa klamka jest wygięta a tu jest na odwrót więc raczej ktoś odwrotnie założył przy składaniu. Zaznaczyłem Ci też na zielono na błotniku rysę, pęknięcie? Nie widać dokładnie. [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez mixalixus dnia Śro 18:13, 14 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzegorz73
Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:52, 17 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Uwaga, z1000 sx z pękniętą ramą [link widoczny dla zalogowanych]
Gość doskonale wie, że moto ma walniętą ramę. Poprzednio stał w "moto doktor" w Ostrudzie. Nr rej. NOS CH73
Ostatnio zmieniony przez Grzegorz73 dnia Sob 21:01, 17 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stiven
Dołączył: 13 Paź 2016
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:30, 18 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Mały opis szarego SX-a [link widoczny dla zalogowanych]
Moto sprowadzone z Francji (w dokumentach zblokowane zgodnie z prawem do 106 koni) nie z Niemiec jak mówił sprzedający.
Stacyjka ma nieoryginalne śruby, śruby od półki oraz mocowań kierownic zjechane, chłodnica wygięta przy lewym górnym rogu. Bak w idealnym stanie lecz z tankpadem z serwisu z Berlina. stelaż czachy również był odkręcany.
Owiewki z obu stron delikatnie zarysowane.
Ja odpuściłem było zbyt dużo nieścisłości wydaje mi się że żadna z owiewek nie była oryginalna cały przedni widelec mógł być wymieniany, bak też wymieniony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
RoBeRt
Świeżak
Dołączył: 02 Kwi 2016
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:23, 18 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Grzegorz73 napisał: | Uwaga, z1000 sx z pękniętą ramą [link widoczny dla zalogowanych]
Gość doskonale wie, że moto ma walniętą ramę. Poprzednio stał w "moto doktor" w Ostrudzie. Nr rej. NOS CH73 | to w sx tez pelają ramy kurde nigdy na to uwagi nie zwracałem a gdzie jest to nestralgiczne miejsce w którym to sie dzieje mam grugiego sx po delikatnym szlifie i nigdy tego nie brałem pod uwage
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzegorz73
Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:27, 18 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
RoBeRt napisał: | Grzegorz73 napisał: | Uwaga, z1000 sx z pękniętą ramą [link widoczny dla zalogowanych]
Gość doskonale wie, że moto ma walniętą ramę. Poprzednio stał w "moto doktor" w Ostrudzie. Nr rej. NOS CH73 | to w sx tez pelają ramy kurde nigdy na to uwagi nie zwracałem a gdzie jest to nestralgiczne miejsce w którym to sie dzieje mam grugiego sx po delikatnym szlifie i nigdy tego nie brałem pod uwage |
Przy szlifie rama nie cierpi, ale przy dzwonie idzie do kosza. W tym sx pęknięta jest od strony airboxa. Kontrola ramy w używanych motocyklach z alu ramą to podstawa. Pękają najczęściej w okolicach główki.
Ostatnio zmieniony przez Grzegorz73 dnia Nie 10:29, 18 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damiang
Moderator
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:36, 18 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
W każdym moto może pójść rama, kwestia przydzwonienia. Jeżeli chodzi Ci o bolączki z ramą, jak w przypadku 636 czy CBR 929, nie - sama nie pęknie Chyba, że nie wiadomo jak ją będziesz katować na kole, ale to wtedy każda się podda.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|