Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesku
Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:35, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
ładna sztuka, przynajmniej tak wygląda na zdjęciach. Trosze te czaszki biją w oczy, ale to najmniejszy problem. Również jestem ciekaw czy zna ktoś to moto, bo mam trochę km na oględziny
[link widoczny dla zalogowanych]
kojarzy ktoś ? Akurat salon kawasaki dla mnie znajomy, ale wiadomo jak to z tymi sprzętami jest. Zawsze można coś wyczaić ze zdjęć ;]
Ostatnio zmieniony przez Grzesku dnia Pon 21:22, 04 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
chinczyk
Bywalec
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pruszków Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:38, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Znajomy prosił mnie o opinie na temat tych motocykli:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz [link widoczny dla zalogowanych] , o którym już była mowa w temacie.
Będę wdzięczny za informacje i fachowe opinie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ew3Ra
Dołączył: 16 Lut 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:27, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie.
Czy Z1000 z 2003 roku wypuszczony na rynek amerykański różnił się jakoś od tych wypuszczonych na rynek europejski?
Chodzi mi głównie o mechanikę i ewentualne problemy z częściami?
Bardzo proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:52, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
nie będzie żadnych problemów
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:10, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Wersja europejska była w dwóch wariantach Ale niczym nie różniła się w częściach od wersji z poza kontynentu europejskiego To znaczy części te same tylko albo inna ( dławiona) moc albo wyposażenie i kolor Po za tym niczym
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:47, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Tam nie wkładali symetrycznych odbłyśników lamp? Nie przejdzie (a przynajmniej nie powinno) polskiego przeglądu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemo84
Bywalec
Dołączył: 06 Paź 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Augustów Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:21, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam wersję USA i żadnych problemów z częściami bądź serwisem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ew3Ra
Dołączył: 16 Lut 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:32, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A czy da sie w prosty sposob troche stlamsic moc w zecie z 2003?
|
|
Powrót do góry |
|
|
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:37, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ew3Ra napisał: | A czy da sie w prosty sposob troche stlamsic moc w zecie z 2003? |
Łatwiej w tą strone co piszesz niż w drugą
Ale powiedz kurwa PO CO??
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:16, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ew3Ra napisał: | A czy da sie w prosty sposob troche stlamsic moc w zecie z 2003? | Najłatwiej będzie chyba dać podkładkę przy lince gazu od strony przepustnic, niektóre motocykle są tak fabrycznie "dławione". Tylko po co?
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Sob 1:28, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
można zawsze coś łatwo wykombinować ja widzę co najmniej trzy metody ale dla większe bezpieczeństwa proponuję rozwagę, rozsądek i duży szacunek do motocykla
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ew3Ra
Dołączył: 16 Lut 2013
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:11, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zeszły sezon jeździłem banditem i nie wiem czy czuję się na siłach żeby wsiadać na zeta 1000, boje się że odjedzie mi z pod tyłka:p
Taka podkładka ograniczy jedynie możliwość wkręcenia moto na wyższe obroty tak?
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:50, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
taka podkładka tak ale można zmniejszyć jeszcze przepływ kolektorów ssących
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacperski
Bywalec
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:14, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
juby napisał: | taka podkładka tak ale można zmniejszyć jeszcze przepływ kolektorów ssących | Ciekawe jaki to będzie miało wpływ na pracę silnika. Gaźnik sam by wyrównał do mniejszego przepływu powietrza, tutaj obawiam się o duże spalanie i nierówną pracę.
@Ew3Ra:
Podkładka ograniczy jedynie możliwość pełnego otwarcia przepustnicy.
Ostatnio zmieniony przez kacperski dnia Sob 13:15, 09 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
juby
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:08, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
powinno być oki bez zbednych problemów moc sie wtedy napewno ograniczy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|