Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:19, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Producent Z750 zaleca lanie do niej 95? Ciekawe. Uważam, że lanie 98 nie spowoduje żadnych skutków ubocznych. Może producent poleca lanie co najmniej 95, a nie tylko 95, bo nie chce mi się wierzyć, że 98 mogłaby mieć jakiś negatywny wpływ na jednostkę napędową.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ruben
Świeżak
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:01, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Przeciez nikt nie napisal ,ze lanie 98 moze miec nieporzadany wplyw na silnik.
-Strata mocy
-Strata pieniedzy
-Brak wymiernych korzysci wynikajacych z drozszego paliwa
To czysty marketing. "Super, Hiper, Nitro, Viper" - a wystarczy minimalna wiedza by nie dac sie nabrac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:50, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ruben napisał: | Przeciez nikt nie napisal ,ze lanie 98 moze miec nieporzadany wplyw na silnik.
-Strata mocy
-Strata pieniedzy
-Brak wymiernych korzysci wynikajacych z drozszego paliwa
To czysty marketing. "Super, Hiper, Nitro, Viper" - a wystarczy minimalna wiedza by nie dac sie nabrac. |
Popieram 100%
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:16, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Powiem szczerze, że wszystko wskazuje na to, że na Pb98 V-Power zrobię o prawie 50km więcej. Jeżdżę tak samo jak wcześniej kiedy bak miałem zalany orlenowską Pb95, ale przy 3 kreskach na wyświetlaczu mam zrobione około 140km przebiegu. Wcześniej miałem 100-110km.
Tak swoją drogą, to czy mocniejsze paliwo może w jakikolwiek wpływać na zamulenie motocykla? Pytam, bo dziś jak go odpaliłem po 1.5 tyg. stania w garażu, to wydawał mi się dziwnie zamulony na niskich obrotach. Powinien iść z dołu jak dzik w maliny, a on jakiś ospały i dopiero jak łapał 6-7tyś obrotów to zaczynał wyrywać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ruben
Świeżak
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:29, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Bobowa napisał: | Tak swoją drogą, to czy mocniejsze paliwo może w jakikolwiek wpływać na zamulenie motocykla? Pytam, bo dziś jak go odpaliłem po 1.5 tyg. stania w garażu, to wydawał mi się dziwnie zamulony na niskich obrotach. Powinien iść z dołu jak dzik w maliny, a on jakiś ospały i dopiero jak łapał 6-7tyś obrotów to zaczynał wyrywać. |
hehe A co masz na mysli piszac "mocniejsze paliwo"?
Nic nie zrozumiales z tego co wczesniej pisalem.
Jeszcze raz:
Paliwo o liczbie oktanowej 98 ma mniejsza wartosc energetyczna niz 95. Tlumaczac to na Twoj jezyk: Jest slabszym paliwem.
Odpowiedz brzmi: Tak.
Jak juz pisalem 98 spala sie wolniej ,wiec i moc silnika bedzie mniejsza, wiec moto moze wydawac sie "zamulone".
Lej 95 i przestan wydawac wiecej na paliwo niz potrzeba.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Czw 21:40, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
nie przetłumaczysz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:02, 31 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Spokojnie, bez zbędnych emocji.
Właśnie wyjeździłem cały bak zalany 98Pb Nitro + z Shella i na dokładnie tej samej trasie, podobnej jeździe (nawet częściej cisnąłem moto) przejechałem prawie 40km więcej.
@Ruben
Chętnie lałbym 95Pb, gdybym miał 100% pewności, że jest tam ta liczba oktanowa. U nas w kraju pełnym pazernych bambrów jest pewnie tak jak ktoś tu pisał wcześniej (92-93 bo tyle wyszło w testach). 98Pb zapewne odpowiada normalnej 95. No nic, następnym razem zaleję 95Pb i zobaczę jak będzie się jeździło.
Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Pią 21:04, 31 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał75
Aktywny
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:37, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A mnie sie coś wydaje, że to całe nitro to 95 jest chyba, że zalałeś 100 oktanowe nitro
Ostatnio zmieniony przez Rafał75 dnia Sob 11:38, 01 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:22, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Może tak być. Tyle, że wtedy 95 jest zapewne 92.
|
|
Powrót do góry |
|
|
BoBaN
Znajomy
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:19, 09 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Znowu zalałem Pb99 (V power Nitro +) i znowu zrobiłem prawie 250km. To o 40-50 więcej niż na innych paliwach. Swoją drogą, nie wiem jakim cudem producent Z750 podaje w danych technicznych teoretyczny zasięg baku 370km. Nie ma szans zrobić tak dużo kilometrów. Wątpię, że ktokolwiek dobija do 300km. Ja jeżdżę spokojnie i 250km to maks co zrobię. W ogólnie producent podaje spalanie 5l/100km i 5.5l przy 130km/h. Dane z kosmosu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Pon 14:31, 10 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
To nie dane z kosmosu.
Po prostu w ramach testu sadzają dżokeja chińczyka o wzroście siedzącego psa i wadze dwóch kur.
Nie ma oporów powietrza to i nie ma spalania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ruben
Świeżak
Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:01, 10 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
haha
Pomiar dokonywany jest w tunelu prozniowym na rowni pochylej,a motocykl mocowany jest elektromagnesami
Ostatnio zmieniony przez Ruben dnia Pon 15:03, 10 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Pon 19:50, 10 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
o tym zapomniałem napisać
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazik
Zaglądacz
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska / Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:46, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
ja się wtrące jeśli chodzi o szyby turystyczne. Troche późno ale nie miałem jakoś czasu zajrzeć na forum. Miałem wysoką szybę turystyczną Puiga, ok. 40cm i przy około 200km/h motor wpadał w taką shimmę, że strach było dalej go rozpędzać. Telepało na wszystkie strony. Na początku myślałem, że to wina przedniej opony albo niewyważonego koła ale jak założyłem oryginalą szybę wszystko mineło jak ręką odjął. 250km/h i elegancko miał ktoś takie przygody z szybą turystyczną?
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:57, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
kazik napisał: | ja się wtrące jeśli chodzi o szyby turystyczne. Troche późno ale nie miałem jakoś czasu zajrzeć na forum. Miałem wysoką szybę turystyczną Puiga, ok. 40cm i przy około 200km/h motor wpadał w taką shimmę, że strach było dalej go rozpędzać. Telepało na wszystkie strony. Na początku myślałem, że to wina przedniej opony albo niewyważonego koła ale jak założyłem oryginalą szybę wszystko mineło jak ręką odjął. 250km/h i elegancko miał ktoś takie przygody z szybą turystyczną? |
dokładnie kolego,
wyższa szyba ,albo powiedzmy turystyczna bedzie powodować jakieś dziwne zachowania moto na drodze przy duzych prędkosciach, osobiście przetestowałem ,
i tak wyższa szyba zmiejsza spalanie ,ale nie znacznie , dłuższe przeloty jak najbardziej wzkazane, wypad na miasto i w około komina to krótka.
ale jazda z krótką i ..hmm hardcore z prędkością ,spali wiecej niż typowy turystyk ,a ból głowy od szumu wiatru ,bolący kark itp. ..kto jechał ten wie.
to tyle w temacie...
jakby nie było ,cos za coś
|
|
Powrót do góry |
|
|
|