Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Ile to cacko pali ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:19, 24 Maj 2013    Temat postu:
Producent Z750 zaleca lanie do niej 95? Ciekawe. Uważam, że lanie 98 nie spowoduje żadnych skutków ubocznych. Może producent poleca lanie co najmniej 95, a nie tylko 95, bo nie chce mi się wierzyć, że 98 mogłaby mieć jakiś negatywny wpływ na jednostkę napędową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ruben
Świeżak



Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:01, 24 Maj 2013    Temat postu:
Przeciez nikt nie napisal ,ze lanie 98 moze miec nieporzadany wplyw na silnik.

-Strata mocy
-Strata pieniedzy
-Brak wymiernych korzysci wynikajacych z drozszego paliwa

To czysty marketing. "Super, Hiper, Nitro, Viper" - a wystarczy minimalna wiedza by nie dac sie nabrac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:50, 25 Maj 2013    Temat postu:
Ruben napisał:
Przeciez nikt nie napisal ,ze lanie 98 moze miec nieporzadany wplyw na silnik.

-Strata mocy
-Strata pieniedzy
-Brak wymiernych korzysci wynikajacych z drozszego paliwa

To czysty marketing. "Super, Hiper, Nitro, Viper" - a wystarczy minimalna wiedza by nie dac sie nabrac.



Popieram 100% Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:16, 30 Maj 2013    Temat postu:
Powiem szczerze, że wszystko wskazuje na to, że na Pb98 V-Power zrobię o prawie 50km więcej. Jeżdżę tak samo jak wcześniej kiedy bak miałem zalany orlenowską Pb95, ale przy 3 kreskach na wyświetlaczu mam zrobione około 140km przebiegu. Wcześniej miałem 100-110km.

Tak swoją drogą, to czy mocniejsze paliwo może w jakikolwiek wpływać na zamulenie motocykla? Pytam, bo dziś jak go odpaliłem po 1.5 tyg. stania w garażu, to wydawał mi się dziwnie zamulony na niskich obrotach. Powinien iść z dołu jak dzik w maliny, a on jakiś ospały i dopiero jak łapał 6-7tyś obrotów to zaczynał wyrywać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ruben
Świeżak



Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:29, 30 Maj 2013    Temat postu:
Bobowa napisał:
Tak swoją drogą, to czy mocniejsze paliwo może w jakikolwiek wpływać na zamulenie motocykla? Pytam, bo dziś jak go odpaliłem po 1.5 tyg. stania w garażu, to wydawał mi się dziwnie zamulony na niskich obrotach. Powinien iść z dołu jak dzik w maliny, a on jakiś ospały i dopiero jak łapał 6-7tyś obrotów to zaczynał wyrywać.


hehe Smile A co masz na mysli piszac "mocniejsze paliwo"?
Nic nie zrozumiales z tego co wczesniej pisalem.

Jeszcze raz:

Paliwo o liczbie oktanowej 98 ma mniejsza wartosc energetyczna niz 95. Tlumaczac to na Twoj jezyk: Jest slabszym paliwem.

Odpowiedz brzmi: Tak.
Jak juz pisalem 98 spala sie wolniej ,wiec i moc silnika bedzie mniejsza, wiec moto moze wydawac sie "zamulone".
Lej 95 i przestan wydawac wiecej na paliwo niz potrzeba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Czw 21:40, 30 Maj 2013    Temat postu:
nie przetłumaczysz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:02, 31 Maj 2013    Temat postu:
Spokojnie, bez zbędnych emocji. Wink

Właśnie wyjeździłem cały bak zalany 98Pb Nitro + z Shella i na dokładnie tej samej trasie, podobnej jeździe (nawet częściej cisnąłem moto) przejechałem prawie 40km więcej.

@Ruben
Chętnie lałbym 95Pb, gdybym miał 100% pewności, że jest tam ta liczba oktanowa. U nas w kraju pełnym pazernych bambrów jest pewnie tak jak ktoś tu pisał wcześniej (92-93 bo tyle wyszło w testach). 98Pb zapewne odpowiada normalnej 95. No nic, następnym razem zaleję 95Pb i zobaczę jak będzie się jeździło.


Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Pią 21:04, 31 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafał75
Aktywny



Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chorzów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:37, 01 Cze 2013    Temat postu:
A mnie sie coś wydaje, że to całe nitro to 95 jest Razz chyba, że zalałeś 100 oktanowe nitro Smile

Ostatnio zmieniony przez Rafał75 dnia Sob 11:38, 01 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:22, 01 Cze 2013    Temat postu:
Może tak być. Tyle, że wtedy 95 jest zapewne 92. Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:19, 09 Cze 2013    Temat postu:
Znowu zalałem Pb99 (V power Nitro +) i znowu zrobiłem prawie 250km. To o 40-50 więcej niż na innych paliwach. Swoją drogą, nie wiem jakim cudem producent Z750 podaje w danych technicznych teoretyczny zasięg baku 370km. Nie ma szans zrobić tak dużo kilometrów. Wątpię, że ktokolwiek dobija do 300km. Ja jeżdżę spokojnie i 250km to maks co zrobię. W ogólnie producent podaje spalanie 5l/100km i 5.5l przy 130km/h. Dane z kosmosu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Pon 14:31, 10 Cze 2013    Temat postu:
To nie dane z kosmosu.
Po prostu w ramach testu sadzają dżokeja chińczyka o wzroście siedzącego psa i wadze dwóch kur.
Nie ma oporów powietrza to i nie ma spalania. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ruben
Świeżak



Dołączył: 13 Kwi 2013
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Londyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:01, 10 Cze 2013    Temat postu:
haha Very Happy

Pomiar dokonywany jest w tunelu prozniowym na rowni pochylej,a motocykl mocowany jest elektromagnesami Smile


Ostatnio zmieniony przez Ruben dnia Pon 15:03, 10 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Pon 19:50, 10 Cze 2013    Temat postu:
o tym zapomniałem napisać Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazik
Zaglądacz



Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska / Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:46, 07 Lis 2013    Temat postu:
ja się wtrące jeśli chodzi o szyby turystyczne. Troche późno ale nie miałem jakoś czasu zajrzeć na forum. Miałem wysoką szybę turystyczną Puiga, ok. 40cm i przy około 200km/h motor wpadał w taką shimmę, że strach było dalej go rozpędzać. Telepało na wszystkie strony. Na początku myślałem, że to wina przedniej opony albo niewyważonego koła ale jak założyłem oryginalą szybę wszystko mineło jak ręką odjął. 250km/h i elegancko Very Happy miał ktoś takie przygody z szybą turystyczną?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:57, 07 Lis 2013    Temat postu:
kazik napisał:
ja się wtrące jeśli chodzi o szyby turystyczne. Troche późno ale nie miałem jakoś czasu zajrzeć na forum. Miałem wysoką szybę turystyczną Puiga, ok. 40cm i przy około 200km/h motor wpadał w taką shimmę, że strach było dalej go rozpędzać. Telepało na wszystkie strony. Na początku myślałem, że to wina przedniej opony albo niewyważonego koła ale jak założyłem oryginalą szybę wszystko mineło jak ręką odjął. 250km/h i elegancko Very Happy miał ktoś takie przygody z szybą turystyczną?


dokładnie kolego,
wyższa szyba ,albo powiedzmy turystyczna bedzie powodować jakieś dziwne zachowania moto na drodze przy duzych prędkosciach, osobiście przetestowałem ,
i tak wyższa szyba zmiejsza spalanie ,ale nie znacznie , dłuższe przeloty jak najbardziej wzkazane, wypad na miasto i w około komina to krótka.
ale jazda z krótką i ..hmm hardcore z prędkością ,spali wiecej niż typowy turystyk ,a ból głowy od szumu wiatru ,bolący kark itp. ..kto jechał ten wie.
to tyle w temacie...
jakby nie było ,cos za coś Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 16, 17, 18  Następny
Strona 10 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin