Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brylant5
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Praszka Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:58, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
A już debatowałem że po zakupie wymarzonego zeta zmienie szybę na wyższą, jedyne wyjście to posiadać dwie i w razie dalszego wyjazdu zmieniać na turystyczną.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:12, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Brylant,trzymaj się tematu,ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:53, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
witam jestem świeży a wiec tak na syzbklo. zakupiony sprzet 3dni temu, clay w oryginale (nawet kierunki stare wielkie i toporne) ale takiego suzkalem, rok 2004 przebieg 25tys km (niewiem na ile to prawdziwe) zrobione juz troche km oko 800 wiec moge sie wypowiedziec, tankowanie pod sam korek - pierwsyz przejazd srednia predkosc 150km/h trasa 100km spalil 8litrow, kolejna trasa 100km z pasaezerem (lacznie 135km wagi) jazda do 110km/h spalil 7,5litra.wczorajsza trasa zrobione 190km z pasazerem (srednia predkosc 120km/h) standordowo wyprzedzanie, zwalnianie przed radarami i na wioskach ale ogolnie spokojna jazda zjadl 14litrow (na te 190km) mysle ze w pojedynke jakbym jechal spokojnie 120km/h w trasie to 6 z groszem wezmie. zalezy jak sie odwija mu poczatkowe biegi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacyk
Zaglądacz
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:13, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie na przelotach yoshimury i z filtrem k&n poniżej 6,8 mi się zejść nie udało; a jazda dynamiczna ale w trasie ok. 120 km/h średnio; generalnie spalanie średnie blisko 7,5
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalkowal
Znajomy
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:33, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
przed chwila kolejne 130km na trasie z czego 30km (150km/h) a a 100km predkosc 90-100km/h jak dziadek , ale z plecaczkiem, zatankowane po 130 km weszlo 7,13 pod sam korek mysle, ze gdybym stale jechal z predkoscia 100km/h i samemu to spokojnie 6litrow bedzie, wiadomo niema szalu przy takiej predkosci, ale na tej trasie co latam, niema opcji zeby poszlaec bo radar za radarem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulek002
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okSochaczewa Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:50, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Turystyczna jazda 90-100 po 220km 11;5l. Powiecie ze niemozliwe? Potwierdzilo sie praktycznie to samo przy nastepnym tankowaniu
Ostatnio zmieniony przez Kulek002 dnia Pon 14:53, 02 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seven25
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wola Ociecka Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:35, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Kurde to jest Literek, mi F4i paliła po 8 liter, a czasami jak świrowałem na mieście to i pod 10 podchodziło, a to nie ta moc nie ten moment
Ostatnio zmieniony przez Seven25 dnia Pon 18:35, 02 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tdrzazga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogówek \ Opole Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:08, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Mi się najczęściej rezerwa zaświeca po pokonaniu 200 km, a raz się nawet zdarzyło że po 170 km. Zawsze staram się tankować pod korek, gdy maszyna jest w pionie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kacyk
Zaglądacz
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:21, 02 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
dokładnie jak kolega wyżej, duży zet to moto z 200 kilometrowym zbiornikiem tolerancja +-20 km
|
|
Powrót do góry |
|
|
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:35, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
w z1000 z 2013 również mozna powiedziec 200 km +- 20 jak Panowie wyżej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Skulek
Świeżak
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:31, 03 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
jw
Z1000sx 2012
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:20, 04 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Tylko w 3 generacji mamy mniejszy zbiornik,więc z naciskiem na -20!
|
|
Powrót do góry |
|
|
gibaZZZ
Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: B-stok Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:58, 04 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
hehe ja jestem świeżo po zakupie i na testy zatankowałem do pełna , na zbiorniku zrobiłem 110km ale liczy się chyba frajda z jazdy... jak bym chciał jeździć oszczędnie to bym kupił 125cm i założył lpg ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
GaLaZ
Bywalec
Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Olsztyn Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:18, 04 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
110 ? o cholera to na jakich Ty go obrotach trzymales ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
tdrzazga
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogówek \ Opole Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:20, 04 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Na wolnych obrotach przez noc
|
|
Powrót do góry |
|
|
|