Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keryn
Bywalec
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:09, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
pitrak napisał: | Keryn Dzięki Mam nadzieję , że w końcu dwie "Z-eto S-ki" się spotkają i "posmarujemy" te "łańcuszki" razem he he he  |
Przydałoby się
Póki co - mam wstępnie plan na pierwsze dalsze śmiganko (wreszcie). Pomysł dwóch kumpli: promem do Szwecji, a potem... ostrożnie po winklach (żeby mandatu nie zarobić, bo podobno potężne wlepiają) ale ile się da, a potem przez mosty do Danii, przez Niemcy do Świnoujścia i wzdłuż naszego wybrzeża powrót do 3miasta. Jak będzie czas, to jeszcze pojeździmy wokół Szweckich jezior.
Trasa na 4 dni, startujemy na początek weekend'u, 7 lipca.
Jedna z wersji - i prawdopodobna trasa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Inne szczegóły - są nieistotne - liczy się jazda
Późno mi się sezon zaczął, trzeba coś nadrobić.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:32, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Kurcze nie wyrobię się w tym terminie z "domowymi " sprawami Ale zacna traska tylko pogratulować
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tobiach
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wielkopolski Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:34, 11 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Mycie łańcucha to tylko estetyka (nie wydłuży żywotności łańcucha). Do mycia najlepiej i najtaniej nafta lub olej napędowy. Smarować tak jak zaleca serwisówka olejem przekładniowym, lub smarem w sprayu (wygodniej szybciej, drożej) od strony wewnętrznej najlepiej na rozgrzanym łańcuchu czyli po jeździe. Łańcuch smaruję się jak ogniwa łańcucha się "świecą". W przypadku jazdy w deszczu wystarczy kilka kilometrów przejechanych i łańcuch trzeba powtórnie smarować.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arti kawa
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:16, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A czy używał ktoś z Was olejarki?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yannkes
Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śląskie
|
Wysłany: Śro 9:13, 12 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
pozwole sobie, ze odkopie. Tak, miałem olejarke scotoiler w sv1000. Wszystko podłączone jak nalezy, olej wpadał w wyznaczonym miejscu przez odpowiednia dysze a koło tak czy siak było zachlapane... olejarka skręcona była naprawde na max, pół kropli na minute mimo ze zalecaja 2 krople..probowalem kazdego oleju - gęsty czy rzadki.. nie polecam. Ostatnio jak orientowalem się co do olejarek to praktycznie wszystkie przeznaczone do crossów - fakt tam moze sie przydac ale czy warto ryzykować uchlapania opony przy składaniu sie w winkiel?
Co do smaru na łancuch uzywam tylko i wyłącznie s 100 - wygrywa wszystkie testy. Nawet ostatnio był w gazecie motocykl. Jesli komuś chlapie taki smar to znaczy ze moze zle go nakładać lub ma upaprany łańcuch, który rzuca starymi glutami. Ja smaruje średnio co 400-500 km, czyscze co 1500 naftą czy dieslem, u mnie napęd wygląda jak nowy a felga zawsze czysta.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:04, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Używałem S100 i Belray Super Clean i obydwa smary są godne polecenia. Jeśli komuś chlapie po feldze to albo za dużo smaru nakłada na łańcuch albo rusza od razu po smarowaniu (20 minut załatwia sprawę).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:41, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
pitrak napisał: | Zaskoczyliście mnie
kmalinek napisał: | .... S100, mocno brudził koło ...... |
Ja przesiadłem się z Castrola na S 100 I jak dla mnie to przysłowiowa przesiadka z "malucha" na "mercedesa" Felga (tylna od strony lewej) błyszcząca bez sladu nawet kropelki smaru więc zaskoczyła mnie wypowiedź kolegi  |
Potwierdzam, S 100 jest bardzo dobrym smarem, nie odrywa sie. Jest to szczególnie ważne w Z 1000, bo zebatka jest dosyć blisko koła, co przy kiepskim smarze powoduje jego odrywanie i opona staje sie oblepiona z lewej strony smarem i sliska, stwarzając tym samym ryzyko poślizgu w lewym złożeniu.
Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Śro 10:44, 17 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:53, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
I jeszcze to , że w Z 1000 Sx tłumiki są tak zamocowane , że nie jest łatwo smarować łańcuch A smar trzyma się dość długo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:27, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
dlatego właśnie wywaliłem oryginalne puszki i mam wydech 4w1 bo mnie wkurzało to smarowanie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:50, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
lubon napisał: | dlatego właśnie wywaliłem oryginalne puszki i mam wydech 4w1 bo mnie wkurzało to smarowanie |
hmm...ciekawe rozwiązanie skoro miałeś problem ze smarowaniem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lubon
Bywalec
Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:10, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
mogłem założyć 4 w2 ale dojście jest do dupy krótko mówiąc - przekonaj się sam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:21, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
lubon napisał: | mogłem założyć 4 w2 ale dojście jest do dupy krótko mówiąc - przekonaj się sam |
sorry ale nie mam takich problemów jak Ty i raczej się nie przekonam , ale dobrze że sobie poradziłeś .
Gratulacje ... hmm
|
|
Powrót do góry |
|
 |
GRUBY
Z-zlot friend
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:29, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
jak się nie daje rady.. to zawsze można do serwisu podjechać.. he,he..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Pią 0:53, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
lubon ma rację. co prawda mam małego zeta i wydech po jednej stronie ale ostatnio smarowałem koledze komara co miał wydech po dwóch stronach, i aby wypsikać łańcuch z wewnętrznej strony ( a nie z zewnątrz po zębatce) to trzeba się nagimnastykować.
więc 4 w 1 ułatwia na pewno
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:29, 19 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
A wystarczyłoby schylić się nieco bardziej i atakować łańcuch niżej niźli zawsze,nie wiem o co wam chodzi......
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|