Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kawasaki Z1000 SX 2016 ze sprzęgłem antyhoppingowym
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adam799
Zaglądacz



Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:56, 02 Wrz 2015    Temat postu: Kawasaki Z1000 SX 2016 ze sprzęgłem antyhoppingowym
+ nowe malowania Smile Wygląda zacnie!

[link widoczny dla zalogowanych]



Ostatnio zmieniony przez adam799 dnia Śro 11:58, 02 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:06, 02 Wrz 2015    Temat postu:
zbieram już dolary w skarpetę Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NoiseMaker
Zaglądacz



Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk -> Dąbrowa Górnicza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:01, 02 Wrz 2015    Temat postu:
chyba muszę przynieść litrowy słoik na drobne Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaquzie
Świeżak



Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:30, 06 Wrz 2015    Temat postu:
niebieskie malowanie wygląda jak... Suzuki Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:06, 16 Wrz 2015    Temat postu:
Nie wiem czemu Smile ale tylko "Metallic Carbon Grey" i "Candy Lime Green" mi się podobają Smile nie dlatego , że sam mam "Czarnulkę" Wink ale sylwetka tego "Bike-a" moim zdaniem w tych kolorach wygląda najlepiej Wink Nowe sprzęgło Smile to super Smile będzie lżej się naciskało na "klamkę" Smile mogliby jeszcze dodać kilka "kucyków" ot jakieś 40-ci Very Happy i było by idealnie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:33, 16 Wrz 2015    Temat postu:
Ten zielony jest piękny!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kucyk
Znajomy



Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:51, 15 Paź 2015    Temat postu:
Candy Plasma Blue ... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fazer-SX




Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:28, 03 Lut 2016    Temat postu:
No właśnie, ja też zwróciłem uwagę na to nowe sprzęgło. Wygląda mi na istotną i przydatną poprawkę. Możecie o tym przeczytać choćby na angielskiej stronie Kawasaki (jak trzeba, znajdę Wam dokładny link).
Problem w tym, że polski importer Kawasaki oraz kilka salonów sprzedaży, w których zapytałem - NIC na ten temat nie wiedzą. Zasadniczo twierdzą, że na 2016 r. nie ma żadnych zmian technicznych, tylko inne malowania.
Usłyszałem nawet, że takie sprzęgło już jest montowane od 2014 r., co raczej jest nieprawdą w świetle informacji z angielskiej strony Kawasaki oraz innych doniesień prasowych.
Poprosiłem o sprawdzenie tego info w jednym z salonów i czekam na odpowiedź.
Swoją drogą - te zmiany są wprowadzane bez podnoszenia ceny i w DE, i w EN (została na poziomie modelu z 2015 r.). A u nas - cena w górę i to znacznie. Jeśli jeszcze faktycznie jest to podwyżka bez ulepszeń dostępnych na Zachodzie, to coś tu jest nie tak...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4lehandro
Stary wyga



Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:24, 03 Lut 2016    Temat postu:
jaquzie napisał:
niebieskie malowanie wygląda jak... Suzuki Razz


Fakt, że jak by się pojawił jakiś biały pasek to prawie jak nowy model od suzuki:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fazer-SX




Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:18, 04 Lut 2016    Temat postu:
Panowie, czy ktoś może ma info nt. tego nowego sprzęgła w modelu na 2016 r.?
Faktycznie się pojawi/pojawiło, czy to tylko plotka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdiMix




Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mikołajki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 4:07, 05 Lut 2016    Temat postu:
witam nie mam jak pokazac bo fotki mam w selfonie a jestem w Hollandi a tu nie mam neta niestety_(musisz uwiezyc...wyglada pieknie widzialem i jest jeszcze z 1000 i sx w buraczkowym kolarze z czarnym macie i akrapie z1000 edition ..po prostu piekne w a z800 stoi w 6 kolorach...ale maja wybor
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fazer-SX




Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:13, 05 Lut 2016    Temat postu:
No to musi byc piękny widok... i te Z800 w palecie barw...
A masz możliwość popytać o techniczne sprawy, głównie o sprzęgło w Z1000SX?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:32, 05 Lut 2016    Temat postu:
Byłem dotykałem ...i ..200£ dopłaty za ten bajer i chciałem sie przejechać aby zobaczyć to cudo natury Kawasaki lecz szybko serwis mi wytłumaczył o co chodzi ..jesli nie używasz silnika do wychamowywania prędkości motocykla (fajna sprawa przy zakrętach) to ty tego nie zauważysz i nie bedzie tobie to potrzebne-no i zrezygnowałem z jazdy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fazer-SX




Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:15, 05 Lut 2016    Temat postu:
Nie bardzo rozumiem, o co chodzi z tym wyhamowywaniem
Na angielskiej stronie Kawasaki [link widoczny dla zalogowanych]
jest taki oto opis tego sprzęgła:

"The 2016 Z1000SX now comes with a race-inspired FCC assist and slipper clutch – with a 30% lighter feel at the lever, the Slipper Clutch will appeal to both sports bike riders and those adjusting to the weight of a pillion and luggage.

Under normal riding conditions, the clutch functions as a self-locking mechanism, pulling the clutch hub and operating plate together to compress the clutch plates. This allows the total clutch spring load to be reduced, thereby resulting a lighter clutch lever pull when operating the clutch. While the back torque limiting or ‘Slipper’ function works in the traditional way; where the clutch partially disengages or "slips" when the rear wheel tries to drive the engine faster than it would run under its own power.

All 2016 Z1000SX models will be ABS as standard and there is no price increase for the 2016 model."

Szczerze: znam dobrze angielski, ale po prostu nie rozumiem o co chodzi - pod względem technicznym.
Poza tym piszą, że to jest bez dopłaty (a Ty, że + 200 funtów), więc może chodzi o coś innego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
b3liar




Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:24, 05 Lut 2016    Temat postu:
To proste, przy hamowaniu silnikiem redukujesz kolejno biegi, Sprzęgło antyhoppingowe zapobiega zablokowaniu tylnego koła jeśli zrobisz to nieumiejętnie

Inaczej - posiadając sprzęgło antyhoppingowe nie musisz tego robić umiejętnie - koło Ci się nie zblokuje i się nie wypierniczysz

Cytat:
edukcja
Otóż po zmianie biegu w dół, obroty rosną w stosunku do obrotów silnika przed redukcją. Co zatem dzieje się z obrotami silnika przy zmianie w dół? Obroty silnika wzrosną. Ale u większości motocyklistów niezawodowych słychać stuk, trzaśnięcie, zaś obroty silnika wzrosły nie na skutek dodania gazu, lecz na skutek puszczenia sprzęgła. Czyli tylne koło napędziło silnik. Dlaczego redukcji towarzyszył stuk? Bo obroty silnika były zbyt niskie w stosunku do prędkości (czyli obrotów tylnego koła). Nasuwa się wniosek, że gdyby obroty wzrosły zawczasu, to może byłoby ciszej. Jak przeprowadzić prawidłową redukcję? Taką, gdzie nie będzie nic waliło, stukało ze skrzyni, gdzie nie będzie szarpnięcia mimo, że
SPRZĘGŁO BĘDZIE UŻYTE W CZASIE PONIŻEJ SEKUNDY.
Otóż wciśnięciu sprzęgła ma towarzyszyć podniesienie obrotów: wciskamy sprzęgło z jednoczesnym dodaniem gazu. W momencie gdy obroty rosną, ma nastąpić zmiana biegu. Puszczeniu sprzęgła ma towarzyszyć spadek obrotów. Proste, tylko jest jeszcze kilka szczegółów. Otóż nadal obowiązuje zasada że stopa zaczyna i stopa kończy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin