Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adam799
Zaglądacz
Dołączył: 29 Sie 2015
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:56, 02 Wrz 2015 Temat postu: Kawasaki Z1000 SX 2016 ze sprzęgłem antyhoppingowym |
|
|
+ nowe malowania Wygląda zacnie!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez adam799 dnia Śro 11:58, 02 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
zoltaibiza
Zetofil
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:06, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
zbieram już dolary w skarpetę
|
|
Powrót do góry |
|
|
NoiseMaker
Zaglądacz
Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk -> Dąbrowa Górnicza Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:01, 02 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
chyba muszę przynieść litrowy słoik na drobne
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaquzie
Świeżak
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:30, 06 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
niebieskie malowanie wygląda jak... Suzuki
|
|
Powrót do góry |
|
|
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:06, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czemu ale tylko "Metallic Carbon Grey" i "Candy Lime Green" mi się podobają nie dlatego , że sam mam "Czarnulkę" ale sylwetka tego "Bike-a" moim zdaniem w tych kolorach wygląda najlepiej Nowe sprzęgło to super będzie lżej się naciskało na "klamkę" mogliby jeszcze dodać kilka "kucyków" ot jakieś 40-ci i było by idealnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopi800
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:33, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ten zielony jest piękny!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kucyk
Znajomy
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:51, 15 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Candy Plasma Blue ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fazer-SX
Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:28, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
No właśnie, ja też zwróciłem uwagę na to nowe sprzęgło. Wygląda mi na istotną i przydatną poprawkę. Możecie o tym przeczytać choćby na angielskiej stronie Kawasaki (jak trzeba, znajdę Wam dokładny link).
Problem w tym, że polski importer Kawasaki oraz kilka salonów sprzedaży, w których zapytałem - NIC na ten temat nie wiedzą. Zasadniczo twierdzą, że na 2016 r. nie ma żadnych zmian technicznych, tylko inne malowania.
Usłyszałem nawet, że takie sprzęgło już jest montowane od 2014 r., co raczej jest nieprawdą w świetle informacji z angielskiej strony Kawasaki oraz innych doniesień prasowych.
Poprosiłem o sprawdzenie tego info w jednym z salonów i czekam na odpowiedź.
Swoją drogą - te zmiany są wprowadzane bez podnoszenia ceny i w DE, i w EN (została na poziomie modelu z 2015 r.). A u nas - cena w górę i to znacznie. Jeśli jeszcze faktycznie jest to podwyżka bez ulepszeń dostępnych na Zachodzie, to coś tu jest nie tak...
|
|
Powrót do góry |
|
|
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:24, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
jaquzie napisał: | niebieskie malowanie wygląda jak... Suzuki |
Fakt, że jak by się pojawił jakiś biały pasek to prawie jak nowy model od suzuki:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fazer-SX
Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:18, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, czy ktoś może ma info nt. tego nowego sprzęgła w modelu na 2016 r.?
Faktycznie się pojawi/pojawiło, czy to tylko plotka?
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdiMix
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mikołajki Płeć:
|
Wysłany: Pią 4:07, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
witam nie mam jak pokazac bo fotki mam w selfonie a jestem w Hollandi a tu nie mam neta niestety_(musisz uwiezyc...wyglada pieknie widzialem i jest jeszcze z 1000 i sx w buraczkowym kolarze z czarnym macie i akrapie z1000 edition ..po prostu piekne w a z800 stoi w 6 kolorach...ale maja wybor
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fazer-SX
Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:13, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
No to musi byc piękny widok... i te Z800 w palecie barw...
A masz możliwość popytać o techniczne sprawy, głównie o sprzęgło w Z1000SX?
|
|
Powrót do góry |
|
|
REM
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:32, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Byłem dotykałem ...i ..200£ dopłaty za ten bajer i chciałem sie przejechać aby zobaczyć to cudo natury Kawasaki lecz szybko serwis mi wytłumaczył o co chodzi ..jesli nie używasz silnika do wychamowywania prędkości motocykla (fajna sprawa przy zakrętach) to ty tego nie zauważysz i nie bedzie tobie to potrzebne-no i zrezygnowałem z jazdy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fazer-SX
Dołączył: 02 Lut 2016
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:15, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Nie bardzo rozumiem, o co chodzi z tym wyhamowywaniem
Na angielskiej stronie Kawasaki [link widoczny dla zalogowanych]
jest taki oto opis tego sprzęgła:
"The 2016 Z1000SX now comes with a race-inspired FCC assist and slipper clutch – with a 30% lighter feel at the lever, the Slipper Clutch will appeal to both sports bike riders and those adjusting to the weight of a pillion and luggage.
Under normal riding conditions, the clutch functions as a self-locking mechanism, pulling the clutch hub and operating plate together to compress the clutch plates. This allows the total clutch spring load to be reduced, thereby resulting a lighter clutch lever pull when operating the clutch. While the back torque limiting or ‘Slipper’ function works in the traditional way; where the clutch partially disengages or "slips" when the rear wheel tries to drive the engine faster than it would run under its own power.
All 2016 Z1000SX models will be ABS as standard and there is no price increase for the 2016 model."
Szczerze: znam dobrze angielski, ale po prostu nie rozumiem o co chodzi - pod względem technicznym.
Poza tym piszą, że to jest bez dopłaty (a Ty, że + 200 funtów), więc może chodzi o coś innego?
|
|
Powrót do góry |
|
|
b3liar
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:24, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
To proste, przy hamowaniu silnikiem redukujesz kolejno biegi, Sprzęgło antyhoppingowe zapobiega zablokowaniu tylnego koła jeśli zrobisz to nieumiejętnie
Inaczej - posiadając sprzęgło antyhoppingowe nie musisz tego robić umiejętnie - koło Ci się nie zblokuje i się nie wypierniczysz
Cytat: | edukcja
Otóż po zmianie biegu w dół, obroty rosną w stosunku do obrotów silnika przed redukcją. Co zatem dzieje się z obrotami silnika przy zmianie w dół? Obroty silnika wzrosną. Ale u większości motocyklistów niezawodowych słychać stuk, trzaśnięcie, zaś obroty silnika wzrosły nie na skutek dodania gazu, lecz na skutek puszczenia sprzęgła. Czyli tylne koło napędziło silnik. Dlaczego redukcji towarzyszył stuk? Bo obroty silnika były zbyt niskie w stosunku do prędkości (czyli obrotów tylnego koła). Nasuwa się wniosek, że gdyby obroty wzrosły zawczasu, to może byłoby ciszej. Jak przeprowadzić prawidłową redukcję? Taką, gdzie nie będzie nic waliło, stukało ze skrzyni, gdzie nie będzie szarpnięcia mimo, że
SPRZĘGŁO BĘDZIE UŻYTE W CZASIE PONIŻEJ SEKUNDY.
Otóż wciśnięciu sprzęgła ma towarzyszyć podniesienie obrotów: wciskamy sprzęgło z jednoczesnym dodaniem gazu. W momencie gdy obroty rosną, ma nastąpić zmiana biegu. Puszczeniu sprzęgła ma towarzyszyć spadek obrotów. Proste, tylko jest jeszcze kilka szczegółów. Otóż nadal obowiązuje zasada że stopa zaczyna i stopa kończy. |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|