Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 21:25, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Motocykl bardzo mi sie podoba, ale widzę ,że faktycznie coś cyganionego może byc.
oglądać będę dopiero jak będzie można sie przejechać bo mam daleko,aby ją zobaczyć niestety więc jak będzie jeszcze do sprzedania to pojade jak będzie cieplej
Co do Z1000 to nie wiem czy ogarne ten motocykl .
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 21:28, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:04, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nie bój boba. Wziąłem litra na pierwszy serio moto, po pierdzikołach i nienarzekam i jakos ogarniam, ale to chyba ten wrodzony talent (narcyz, dont judge me).
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabloniec
Stary wyga
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:35, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety z szukaniem moto tak jest ze chcemy kupic jak najlepiej za jak najmniej, ale tak jak ktos pisal to nie mozliwe!! Dziwne z jednej strony ze tak sie blyszczy i nie ma przetarc na baku w miejscach gdzie ocieramy kolanami. Drugie to opony albo ktos palil nim kapcie albo zlozyl motor z kilku. Najbezpieczniej bylo by podjechac do serwisu kawy i poprosic o sprawdzenie i wystawienie opini na papierze z pieczatka serwisu.
Ja tez szukalem dla siebie moto i auta ostatnio i wiem ze z francji sie calych sztuk nie przywozi, tym bardziej jak moto w dobrym stanie moze byc tansze w Polsce niz za granica i ktos jeszcze ma na tym zarobic??
Sorki ale uwazam ze tak jest ktos kiedys wrzucil link do super bloga o autah gdzie koles naprawde na podstawie zdjec wylewa kubel wody na zapalonych kupcow.
Co do wyboru to uwazam ze 750 do latania w weekendy napewno sie nie znudzi, ja po 61 koniach wsiadlem na malego zeta i po roku uwazam ze jeszcze jeden sezon minie zebym ogarnal moto aby wykorzystac jego potencjal moc mozliwosci itd i abym mogl powiedziec ze Z "ma malo mocy". Poki co fo nadal uwazam ze przy odkrecaniu leb urywa.
Ostatnio zmieniony przez jabloniec dnia Wto 22:43, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:42, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No więc poczekam do ciepłych dni może jeszcze jakieś ciekawe będą . Jak nie znajdę Z750 to pomyślę o Z1000 a może sobie kilka naraz zobacze w jeden dzień . Już się w sumię doczekać nie umiem, zawsze wiedziałem ze motocykle to moje hobby:P
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 23:19, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:25, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
W moim Zecie te klipsy przy liczniku sa sporo mniejsze i takie jakies ładniejsze^^ zaokrąglone, co do "drutu" na przewodzie to nie zauważylem czegos takiego, a opona zalozona fabrycznie jest miękka, dobrze sie trzyma drogi ale po drodze na przegląd przy 6000km wyszly druty (zadnego palenia gumy itp), fabryczny naped dojedzie max do 9000km , wiec bierz wymiane pod uwage
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:48, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jak to mawiają:"bierz z alledrogo,będzie pan zadowolony"!
Pewnie sprzedający opowie Ci historię,że w ogóle nie jeździł tym motocyklem,tylko jego babcia i to do kościoła,zresztą takiego kupił i nic w nim nie robił......
A sprawdziłeś forumową "giełdę" KUPIĘ,SPRZEDAM,może coś tam będzie ciekawszego?!
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
_Z750_
Gość
|
Wysłany: Śro 13:58, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
RasAlGhul napisał: | W moim Zecie te klipsy przy liczniku sa sporo mniejsze i takie jakies ładniejsze^^ zaokrąglone, co do "drutu" na przewodzie to nie zauważylem czegos takiego, a opona zalozona fabrycznie jest miękka, dobrze sie trzyma drogi ale po drodze na przegląd przy 6000km wyszly druty (zadnego palenia gumy itp), fabryczny naped dojedzie max do 9000km , wiec bierz wymiane pod uwage |
no wez nie przesadzaj ze fabryczny naped wytrzyma tylko 9000km, moj ma 7000km i jest jak nowy.
co do tego drutu, to nie jest na przewodzie, tylko przewody ida w tym drucie (niewiem jak to inaczej mozna okreslic).
a klipsy takie powinny byc orginalne :
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:04, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
wcale nie przesadzam, poprostu jest zużyty i bedzie wymagal wymiany, pewnie masz lepszy:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
action
Bywalec
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białe Błota Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:06, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam prawie 18 tysięcy km i jeszcze napęd wytrzyma, myślę że wytrzymałość napędu zależne jest od eksploatowania motocykla.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:10, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A może z roku na rok fabryki poprawiają też.....koniunkturę
Tak na poważnie,to przedmówca ma rację,wszystko zależy od stylu i poziomu wyciskania możliwości z motocykla.
PS:mnie oryginalny napęd służył do prawie 20kkm.
Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Śro 14:12, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:15, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no ja swoje ważę (125) i odkręcić lubię, wkoncu po to ma moc, poza tym jak bylem na przeglądzie serwisant stwierdził, ze wymieniali juz napedy z mniejszym przebiegiem, ale jak bede wymieniał naped to podpytam czy w starszych modelach wytrzymywały dłużej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:43, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jezeli naped jest do wymiany po kilku tysiacach to znaczy ze ktos ale jaral kapcia, latal a kole albo zwyczajnie slabo o niego dbal, oprocz czysczenia, smarowania lancuch trzeba co jakis czas naciagnac. A moze lancuch byl nieoryginalny tylko jakis tani zamiennik?
|
|
Powrót do góry |
|
|
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:03, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Motocykl był kupiony nowy z salonu z przebiegiem 3km, naped smarowalem i czyscilem co 700-900 km i 3 razu naciągałem, może poprostu jest kiepski jakosciowo...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 16:54, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Musze powiedzieć,że cieszę się ,że na to forum trafiłem bo już wiem dużo rzeczy na które musze zwrócić uwagę. Szczerze powiem,że zdecyduje się na Z750 jednak odczekam jeszcze tydzień na lepszą pogodę.
Co do gościa napisałem do niego e-mail z zapytaniem czy jest i jak sobie wyobraża jazdę testową gdybym dzisiaj jechał oglądać , to stwierdził,że drogi suche i można latać tylko musiałbym dokonać wpłaty na ewentualne zniszczenia w czasie przejażdżki .
Pytanie mam takie ile mniej więcej takie motocykle kosztują rocznik 2007 -2009 ? bo znalazłem na allegro Z750 z 2010r za 17 -18tyś
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj dopiero tani 2010
[link widoczny dla zalogowanych]
Ok już wiem ten to 50% ceny nie doczytałem
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 17:01, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:51, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
radzio00 napisał: |
Pytanie mam takie ile mniej więcej takie motocykle kosztują rocznik 2007 -2009 ? bo znalazłem na allegro Z750 z 2010r za 17 -18tyś
[link widoczny dla zalogowanych]
|
O ile się nie mylę to maszyna kolegi z forum GniewnyDawid
|
|
Powrót do góry |
|
|
|